Gå til innhold

lous lille gledesbok

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Ikea på en lørdag er skjelden en god opplevelse nei :ler:

Håper du og din kjære og Pinnysnuskelusken får en fin helg!

STOR klem fra Charmis :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillelou

Hei, søøøøøte Charmisen! :klem:

Ikea på lørdag er en selvpiningsorgie, det er det det er. :ler:

Vi hadde en kjempefin lørdag i går,og søndagen har også startet bra. Middagen i går ble nyyyyyyyydelig, så den oppskriften anbefaler jeg til ALLE!

I dag har vi ingen planer...regner med at vi skal en tur ut og lufte vettet,men det er deilig med en sosesøndag også. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Spytt ut, hva syns dere om denne kjolen? Den blå som er på det store bildet,og som man kan se forfra på ett litt mindre bilde på samme side...jeg har utviklet en pervers sans for den... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Den koster sikkert 15.000..... :sjenert:

Men inntil videre så bare driiiiter jeg i det. Har et suuug etter å ta på den med klamme fingre.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Aspoluuuuut....litt tafsing må til...må jo kjenne på kvaliteten. :sjarmor:

Og så må jeg minne mine gamle foreldre på at det er deres lille søte pike og eldste barn som skal gifte seg.... :sjenert:

*sleipelou*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror faktisk ikke det finnes noen sleipepusla, men sleipelillelou synes jeg kan gå an, iallefall når det er snakk om å skaffe drømmekjolen. Da er sleipe triks lov, absolutt. Og den kjolen du linka til var innmari stilig.

Kos deg med søndagskvelden :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

hei, pusla! :)

Ja ikke sant den var ganske kul? Hadde egentlig avskrevet den typen kjole,men den bare kom og TALTE til meg,og dermed har jeg kikket på den en stor del av de timene jeg har vært våken denne helga... :sjenert:

Nå har vi spist deeeilig middag og sløva foran pc og tv og hatt det kjempekoselig. Svigerfrøet var også innom,og i dag begynte hun å fiske :"skal ikke dere ha barn snart,da?"....

As if......

Vi har jo Pinny!!! :hoppe:

Men nå er det natta, i morgen er atter en dag!

:sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Nei,ikke sant...det syns ikke jeg heller...men den dama der er litt fri for hemninger på de FEILE stedene innimellom. Blant annet begynte hun å mase om gardiner på stua igjen-vi har nemlig fjernet dem for å få fram de store,fine vinduene,men det falt tydeligvis ikke i den lille,konservative bad-taste-tøtta sin smak... :sjenert:

Ellers...en humpete dag på jobb, til dels forårsaket av at noooen hadde glemt å stille klokka på alarmen en time fram... :sjenert:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Noen som har merket hvor vårlig og deilig det er ute,montro? :hoppe:

Vel, her blir det bare å kaste på en haug med :ironi::ironi: etter den uttalelsen, for her nede snør det igjen :frustrert::grine: .

Det er enkelte som bare må slenge ut av seg uttalelser uten å tenke på andres følelser. Jeg må stadig høre på ufølsomme kommentarer og spørsmål fordi jeg bor alene og er over 30, for jeg vet jo ikke at det tikker uten at folk minner meg på det :roll:. For ikke å snakke om hvor heldig jeg er som kan spise alt og kan kle på meg hva som helst, jeg som er så tynn!! Men du vet jo åssen svigermoren din er, så sikkert best å heve seg over det om man klarer.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

hallo,puslis! :)

Synd med den snøen da! Siste man trenger på denne tiden av året,og særlig stakkars østlendinger som ikke akkurat hadde lite av det fra før av... :frustrert:

Har heldigvis ikke sett så mye til Frøet i dag. Jobbing er en finfin ting. :sjarmor:

I kveld har jeg og Dyret vært på joggetur, og nå ligger hun her, helt utslått.Ble mye sammenhengende springing for en liten dott. :ler:

Og så laga jeg kleppmelk/suppe, og det var deilig. Gamle barndomsminner strømmet på.....

Nå skal jeg bare sløøøøve og se "Mythbusters". :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...