Charmina Skrevet 25. mars 2006 #861 Del Skrevet 25. mars 2006 Ikea på en lørdag er skjelden en god opplevelse nei Håper du og din kjære og Pinnysnuskelusken får en fin helg! STOR klem fra Charmis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 26. mars 2006 #862 Del Skrevet 26. mars 2006 Hei, søøøøøte Charmisen! Ikea på lørdag er en selvpiningsorgie, det er det det er. Vi hadde en kjempefin lørdag i går,og søndagen har også startet bra. Middagen i går ble nyyyyyyyydelig, så den oppskriften anbefaler jeg til ALLE! I dag har vi ingen planer...regner med at vi skal en tur ut og lufte vettet,men det er deilig med en sosesøndag også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 26. mars 2006 #863 Del Skrevet 26. mars 2006 Spytt ut, hva syns dere om denne kjolen? Den blå som er på det store bildet,og som man kan se forfra på ett litt mindre bilde på samme side...jeg har utviklet en pervers sans for den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 26. mars 2006 #864 Del Skrevet 26. mars 2006 Den var kul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 26. mars 2006 #865 Del Skrevet 26. mars 2006 Den koster sikkert 15.000..... Men inntil videre så bare driiiiter jeg i det. Har et suuug etter å ta på den med klamme fingre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 26. mars 2006 #866 Del Skrevet 26. mars 2006 Det er lov å se.... også med fingrene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 26. mars 2006 #867 Del Skrevet 26. mars 2006 Aspoluuuuut....litt tafsing må til...må jo kjenne på kvaliteten. Og så må jeg minne mine gamle foreldre på at det er deres lille søte pike og eldste barn som skal gifte seg.... *sleipelou* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 26. mars 2006 #868 Del Skrevet 26. mars 2006 Vi liker sleipelou for hun minner meg veldig om sleipesunmei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 26. mars 2006 #869 Del Skrevet 26. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 26. mars 2006 #870 Del Skrevet 26. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 26. mars 2006 #871 Del Skrevet 26. mars 2006 Jeg tror faktisk ikke det finnes noen sleipepusla, men sleipelillelou synes jeg kan gå an, iallefall når det er snakk om å skaffe drømmekjolen. Da er sleipe triks lov, absolutt. Og den kjolen du linka til var innmari stilig. Kos deg med søndagskvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 26. mars 2006 #872 Del Skrevet 26. mars 2006 hei, pusla! Ja ikke sant den var ganske kul? Hadde egentlig avskrevet den typen kjole,men den bare kom og TALTE til meg,og dermed har jeg kikket på den en stor del av de timene jeg har vært våken denne helga... Nå har vi spist deeeilig middag og sløva foran pc og tv og hatt det kjempekoselig. Svigerfrøet var også innom,og i dag begynte hun å fiske :"skal ikke dere ha barn snart,da?".... As if...... Vi har jo Pinny!!! Men nå er det natta, i morgen er atter en dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 27. mars 2006 #873 Del Skrevet 27. mars 2006 Synes ikke man skal spørre om sånt jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 27. mars 2006 #874 Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) Nei,ikke sant...det syns ikke jeg heller...men den dama der er litt fri for hemninger på de FEILE stedene innimellom. Blant annet begynte hun å mase om gardiner på stua igjen-vi har nemlig fjernet dem for å få fram de store,fine vinduene,men det falt tydeligvis ikke i den lille,konservative bad-taste-tøtta sin smak... Ellers...en humpete dag på jobb, til dels forårsaket av at noooen hadde glemt å stille klokka på alarmen en time fram... Endret 27. mars 2006 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 27. mars 2006 #875 Del Skrevet 27. mars 2006 Det var vel O. som hadde glemt å stille klokka for prinsessen sin, vel?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 27. mars 2006 #876 Del Skrevet 27. mars 2006 Det var en viss velkjent fyr ved navn O,ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 27. mars 2006 #877 Del Skrevet 27. mars 2006 Og i dag har vi fått innbydelse til bryllupet til Hildegard! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 27. mars 2006 #878 Del Skrevet 27. mars 2006 Noen som har merket hvor vårlig og deilig det er ute,montro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 27. mars 2006 #879 Del Skrevet 27. mars 2006 Noen som har merket hvor vårlig og deilig det er ute,montro? ← Vel, her blir det bare å kaste på en haug med etter den uttalelsen, for her nede snør det igjen . Det er enkelte som bare må slenge ut av seg uttalelser uten å tenke på andres følelser. Jeg må stadig høre på ufølsomme kommentarer og spørsmål fordi jeg bor alene og er over 30, for jeg vet jo ikke at det tikker uten at folk minner meg på det . For ikke å snakke om hvor heldig jeg er som kan spise alt og kan kle på meg hva som helst, jeg som er så tynn!! Men du vet jo åssen svigermoren din er, så sikkert best å heve seg over det om man klarer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 27. mars 2006 #880 Del Skrevet 27. mars 2006 hallo,puslis! Synd med den snøen da! Siste man trenger på denne tiden av året,og særlig stakkars østlendinger som ikke akkurat hadde lite av det fra før av... Har heldigvis ikke sett så mye til Frøet i dag. Jobbing er en finfin ting. I kveld har jeg og Dyret vært på joggetur, og nå ligger hun her, helt utslått.Ble mye sammenhengende springing for en liten dott. Og så laga jeg kleppmelk/suppe, og det var deilig. Gamle barndomsminner strømmet på..... Nå skal jeg bare sløøøøve og se "Mythbusters". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg