Gå til innhold

lous lille gledesbok

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Ja, jeg tenkte nok det var intressant for deg ;)

Jeg sjekket den ut i forhold til selskapskjoler, men jeg tror jeg vil føle meg overflott i en sånn selskapskjole i det bryllupet jeg skal i. Så jeg tror jeg stiller i vanlig skjørt og topp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:grine:  :grine:  :grine:  :grine:  :grine:  :grine:  :grine:  :grine:

*tyr til flaska* :perebrus:

Gjett om jeg skjønner hvordan du har det vennen!

Hvor er egentlig våren blitt av :grine:

Tenk her i Bergen er det snakk om at det er tomt for vann snart :overrasket::overrasket:I BERGEN LIKSOM :overrasket::overrasket::overrasket:

Hiver meg på :perebrus:jeg også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou
Agape har en del flotte selskapskjoler.....typisk flaks så er det bare FrøkenFrue i Trondheim som har dem, og der holder jo Fru Pysj til.... :sjenert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Hadde vært hyggelig,men jeg er så utrolig blakk.... :sjenert:

Nå har jeg sendt mail til kjolesalongdama for å sjekke prisene på selskapskjoler,og å forhøre meg om det er mulig å få komme og titte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Det skal du. :)

Vi skal ha middagsgjester i morgen, og jeg tenker oppskrift nr 1. på denne siden blir hovedretten. Dessert blir muuuuuligens O's viduuuuunderlige sjokoladefondant....:sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den hadde kolikk, skal jeg si deg. Dynetrekk hadde spist laken og putevar og så samlet hele greia seg på en side av trommelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:vinke: hei,folkens! :)

Nå har vi vært på lørdags-rundtur. Vi var på Obs bygg,og O kjøpte seg kapp-og gjærsag som han fikk i bursdagsgave av mora, og jeg tråkka på h&m og så på vårens nyheter. Shoppa null og niks, så jeg var flink!

Så dro vi til Ultra for å kjøpe lammekjøtt, og så var vi på IKEA til slutt. Der var det jo selvsagt smekkfullt av folk, og en stykk meg var veeeldig glad da vi var ferdige der. O var ENDA gladere.

Nå skal vi sløve litt,og så må vi ordne litt til middagsbesøket kommer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...