Gå til innhold

lous lille gledesbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, jeg tenkte nok det var intressant for deg ;)

Jeg sjekket den ut i forhold til selskapskjoler, men jeg tror jeg vil føle meg overflott i en sånn selskapskjole i det bryllupet jeg skal i. Så jeg tror jeg stiller i vanlig skjørt og topp

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:grine:  :grine:  :grine:  :grine:  :grine:  :grine:  :grine:  :grine:

*tyr til flaska* :perebrus:

Gjett om jeg skjønner hvordan du har det vennen!

Hvor er egentlig våren blitt av :grine:

Tenk her i Bergen er det snakk om at det er tomt for vann snart :overrasket::overrasket:I BERGEN LIKSOM :overrasket::overrasket::overrasket:

Hiver meg på :perebrus:jeg også

Gjest lillelou
Skrevet

Nå har han onde værmannen vært og godta seg enda mer inne på adressa... :sur::sur::frustrert::grine::grine::grine::grine:

Gjest lillelou
Skrevet

Ja, det er jo en ting.

:perebrus:

*finner fram flaska*

Gjest lillelou
Skrevet
Agape har en del flotte selskapskjoler.....typisk flaks så er det bare FrøkenFrue i Trondheim som har dem, og der holder jo Fru Pysj til.... :sjenert:
Gjest lillelou
Skrevet

Jeg kunne tenkt meg en tur til den Flamingo-salongen....noen som vil være med? :sjarmor:

Gjest lillelou
Skrevet

Hadde vært hyggelig,men jeg er så utrolig blakk.... :sjenert:

Nå har jeg sendt mail til kjolesalongdama for å sjekke prisene på selskapskjoler,og å forhøre meg om det er mulig å få komme og titte.

Gjest lillelou
Skrevet

Det skal du. :)

Vi skal ha middagsgjester i morgen, og jeg tenker oppskrift nr 1. på denne siden blir hovedretten. Dessert blir muuuuuligens O's viduuuuunderlige sjokoladefondant....:sikle:

Skrevet

Hjeeeelp... tørketrommelen danser samba! Og den står i søyle! :overrasket:

Gjest lillelou
Skrevet

Tørketrommelen din er bare våryr, Cata. :ler::sjarmor:

Skrevet

Den hadde kolikk, skal jeg si deg. Dynetrekk hadde spist laken og putevar og så samlet hele greia seg på en side av trommelen.

Skrevet

Må ha lykke til med middagsgjestene då.. ;) Ha ei flott helg!! :klem:

Gjest lillelou
Skrevet

:vinke: hei,folkens! :)

Nå har vi vært på lørdags-rundtur. Vi var på Obs bygg,og O kjøpte seg kapp-og gjærsag som han fikk i bursdagsgave av mora, og jeg tråkka på h&m og så på vårens nyheter. Shoppa null og niks, så jeg var flink!

Så dro vi til Ultra for å kjøpe lammekjøtt, og så var vi på IKEA til slutt. Der var det jo selvsagt smekkfullt av folk, og en stykk meg var veeeldig glad da vi var ferdige der. O var ENDA gladere.

Nå skal vi sløve litt,og så må vi ordne litt til middagsbesøket kommer. :)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...