Gå til innhold

lous lille gledesbok

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lillelou

HAllo jenter, så kjekt å se dere :klem:

Og en ekstraklem til Charmina som har hatt det ganske styrete med sykt barn og greier. :klem:

Står bare bra til med meg, og det samme håper jeg for deg, Lipstick. :)

De badebuksene er kriminelle,ja,det er helt sikkert. Vi hadde en venninne på middagsbesøk i går,og hun lo sånn at hun holt på å dette om. Jeg HAR truet O med å bestille han en liten,gullfarget "posebadebukse",men jeg tror ikke han føler trusselen så veldig reell. :sjarmor:

I går hadde vi fantastisk deilig kyllingmiddag (igjen). Brunet store kyllingbryst med skinn og la i form, lot steke noen minutter før vi hadde over hakket paprika,squash og cherrytomater, balsamicoeddik,sherryeddik,salt og pepper og honning. Inn i ovnen igjen til alt var ferdig (total steketid 40 minutter). Til dette hadde vi fersk pasta med fløte,parmesan og bladpersille. Fantastisk godt!

I dag skal vi ha lasagnerester. :)

Ellers er verden et ishav,og jeg har vondt i halsen. Herlig,herlig. Pinny ligger på madrassen og kikker på snekkerne som holder på i nabohuset, hun er litt skeptisk til om de egentlig har LOV til å være der...

Nå skal jeg sette på en maskin med klær (som vanlig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

I morra er jeg helt planfri :hoppe:

Skal kun planlegge den deilige biffmiddagen med dertilhørende vin sammen med gubben og maaaasssse stearinlys :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Åååå,namnamnam! Jeg kan nesten føøøøøle den svære pallen med bøker som står og venter på å bli priset av meg der nede på butikken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg, bare innom for å forsikre meg om at du ikke har klippet av det det vakreste håret nord for ekvator.................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lillelou

Hallaisen,girls! :)

Takk for komplimentet, Evelina- håret mitt er like langt og rødt som alltid. :):klem:

Dette har egentlig vært en litt uggen dag. Gikk tidlig hjem fra jobb fordi jeg ikke var helt bra i magen, og siden det har jeg stort sett bare ligget på sofaen. Er ikke skikkelig kvalm,men noe er ikke helt som det bør være. :forvirret:

Bikkja ligger på stua og ser på tv2.

Merkelig i magen,men allikevel med et perverst behov for å komme meg på joggetur...prøvde på en kjole som var aaaaaalt for liten etter jul, og nå sitter den betydelig bedre! :hoppe: Og det eneste jeg har gjort er å gå mer tur,samt å passe på at jeg spiser regelmessig og sunt. Ikke noen slankekur egentlig, mer en omlegging av et opplegg som ikke funka helt som det skulle. Gøy å se at det gir resultater,ihvertfall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Støvsugerdings = robotstøvsuger. Og jeg tror du har rett i at Pinny ikke ville likt den, men du kunne jo ha dem i hvert sitt rom da :ler: . Jeg gidder ikke gå og tråkke i støvsugeren jeg heller, så jeg finner meg et annet rom (dette) og lar den jobbe i fred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Kjekt med robotstøvsuger,tenker jeg! Jeg hater å støvsuge,men har bare lært meg å leve med det,noe som jo er en nødvendighet når man har en hårete hund... ;)

I kveld har jeg og Pinny vært på joggetur! Stolt av å kunne si at vi jogget 90% av turen, og at Pinny hadde snusepauser 10% av turen. P er litt misfornøyd med den prosentfordelingen,for hun skulle gjerne ha snust på ALT-er så mange spennende tisseflekker rundt omkring... :sjenert:

Så har det vært Dollypizza til middag,og så har vi sløvet oss gjennom Idol og Nytt på nytt. Orket ikke Skavlan i dag, for hun der Siv Jensen var der. :forvirret:

Nå blir det snart en god og lang natts søvn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...