Litle Lady Skrevet 22. februar 2006 #521 Del Skrevet 22. februar 2006 Sånne bade-bukser skulle vært forbudt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 22. februar 2006 #522 Del Skrevet 22. februar 2006 Du verden for noen badebukser . Må så avgjort være laget for varmere strøk enn dette.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 23. februar 2006 #523 Del Skrevet 23. februar 2006 Håper det står fint til med deg, lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 23. februar 2006 #524 Del Skrevet 23. februar 2006 HAllo jenter, så kjekt å se dere Og en ekstraklem til Charmina som har hatt det ganske styrete med sykt barn og greier. Står bare bra til med meg, og det samme håper jeg for deg, Lipstick. De badebuksene er kriminelle,ja,det er helt sikkert. Vi hadde en venninne på middagsbesøk i går,og hun lo sånn at hun holt på å dette om. Jeg HAR truet O med å bestille han en liten,gullfarget "posebadebukse",men jeg tror ikke han føler trusselen så veldig reell. I går hadde vi fantastisk deilig kyllingmiddag (igjen). Brunet store kyllingbryst med skinn og la i form, lot steke noen minutter før vi hadde over hakket paprika,squash og cherrytomater, balsamicoeddik,sherryeddik,salt og pepper og honning. Inn i ovnen igjen til alt var ferdig (total steketid 40 minutter). Til dette hadde vi fersk pasta med fløte,parmesan og bladpersille. Fantastisk godt! I dag skal vi ha lasagnerester. Ellers er verden et ishav,og jeg har vondt i halsen. Herlig,herlig. Pinny ligger på madrassen og kikker på snekkerne som holder på i nabohuset, hun er litt skeptisk til om de egentlig har LOV til å være der... Nå skal jeg sette på en maskin med klær (som vanlig). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 23. februar 2006 #525 Del Skrevet 23. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 23. februar 2006 #526 Del Skrevet 23. februar 2006 Hellais! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 23. februar 2006 #527 Del Skrevet 23. februar 2006 Ikke jobbing på deg i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 23. februar 2006 #528 Del Skrevet 23. februar 2006 Nei,jeg skulker Hahaha!Jeg løy!!!! Skal ikke på jobb før i morra,jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 23. februar 2006 #529 Del Skrevet 23. februar 2006 I morra er jeg helt planfri Skal kun planlegge den deilige biffmiddagen med dertilhørende vin sammen med gubben og maaaasssse stearinlys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 23. februar 2006 #530 Del Skrevet 23. februar 2006 Åååå,namnamnam! Jeg kan nesten føøøøøle den svære pallen med bøker som står og venter på å bli priset av meg der nede på butikken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 23. februar 2006 #531 Del Skrevet 23. februar 2006 Palleprising er ikke morsomt - mye morsommere og prise bøker Nå var jeg tørrvittig altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 23. februar 2006 #532 Del Skrevet 23. februar 2006 Funka på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 23. februar 2006 #533 Del Skrevet 23. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 23. februar 2006 #534 Del Skrevet 23. februar 2006 Satte pallen pris på å bli priset? (Uff - det var dagens "illeste"... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 23. februar 2006 #535 Del Skrevet 23. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. februar 2006 #536 Del Skrevet 24. februar 2006 Hei på deg, bare innom for å forsikre meg om at du ikke har klippet av det det vakreste håret nord for ekvator................. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 24. februar 2006 #537 Del Skrevet 24. februar 2006 Hallaisen,girls! Takk for komplimentet, Evelina- håret mitt er like langt og rødt som alltid. Dette har egentlig vært en litt uggen dag. Gikk tidlig hjem fra jobb fordi jeg ikke var helt bra i magen, og siden det har jeg stort sett bare ligget på sofaen. Er ikke skikkelig kvalm,men noe er ikke helt som det bør være. Bikkja ligger på stua og ser på tv2. Merkelig i magen,men allikevel med et perverst behov for å komme meg på joggetur...prøvde på en kjole som var aaaaaalt for liten etter jul, og nå sitter den betydelig bedre! Og det eneste jeg har gjort er å gå mer tur,samt å passe på at jeg spiser regelmessig og sunt. Ikke noen slankekur egentlig, mer en omlegging av et opplegg som ikke funka helt som det skulle. Gøy å se at det gir resultater,ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 24. februar 2006 #538 Del Skrevet 24. februar 2006 Jepp. Støvsugerdings = robotstøvsuger. Og jeg tror du har rett i at Pinny ikke ville likt den, men du kunne jo ha dem i hvert sitt rom da . Jeg gidder ikke gå og tråkke i støvsugeren jeg heller, så jeg finner meg et annet rom (dette) og lar den jobbe i fred. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 24. februar 2006 #539 Del Skrevet 24. februar 2006 Kjekt med robotstøvsuger,tenker jeg! Jeg hater å støvsuge,men har bare lært meg å leve med det,noe som jo er en nødvendighet når man har en hårete hund... I kveld har jeg og Pinny vært på joggetur! Stolt av å kunne si at vi jogget 90% av turen, og at Pinny hadde snusepauser 10% av turen. P er litt misfornøyd med den prosentfordelingen,for hun skulle gjerne ha snust på ALT-er så mange spennende tisseflekker rundt omkring... Så har det vært Dollypizza til middag,og så har vi sløvet oss gjennom Idol og Nytt på nytt. Orket ikke Skavlan i dag, for hun der Siv Jensen var der. Nå blir det snart en god og lang natts søvn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 24. februar 2006 #540 Del Skrevet 24. februar 2006 Sov godt!!! Så flinke dere er til å jogge da, du og Pinny! Jeg og vil sånn langt, langt inni meg . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg