Gå til innhold

lous lille gledesbok

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lillelou

God helg til deg også, Litle Lady! :hoppe:

Ja,pusla,de vaflene er kjempegode, og vi har gumla på dem i to dager nå (fortsatt ikke lei :) ).

Nå er jeg lei SPORT!!! Vi har sett sport i hele dag: Damestafett,og jaktstart skiskyting og curling og hopp- NÅ er det nok! Mye spennende,men det fins et mettningspunkt for meg-i motsetning til (ser det ut for) hos O,som godt kunne tenke seg å se sport hele døgnet nå under OL....

Har gått en lang tur med Pinny, og straks sender jeg O avgårde for å hente pizza. En liten skål med bamsemums (yndlingsgodteriet mitt) har jeg også. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok som de fleste mannfolka jeg - jeg er ikke lei OL på tv enda, nei!! Det er jo en uke igjen :sjarmor: . Og jeg skal ha fri tre dager til uka for å få med meg enda mere :smilbla: . Rollene er bytta om i forholdet mitt - der er det typen som er dritt lei og ikke forstår seg på sånne geniale grener som curling og sånt :roll:.

Men en tur ut i ny og ne skader sikkert ikke :kgblunk: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Guten morgen, girls!

Nå har jeg sittet inntullet i dyna og sett på skiguttene. Det var jo ikke akkurat verdens beste måte å begynne dagen på-men jeg syns litt synd på dem,jeg. De har hatt et tøft ol.

Har egentlig ikke lyst til å forlate dyna,men innser at mulighetene mine er noe begrensede så lenge jeg går rundt i den, så nå må jeg vel hoppe i dusjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Jepp,men det måtte jeg i såfall gjort ALENE, siden min bedre halvdel er oppe og spretter og er i gjøre noe humør....og det hadde ingenting med dyne å gjøre, tvert imot... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Absolutt ingenting. :sur:

Derimot hadde det en god del med lemping og bæring og å dra fram gammelt støv å gjøre....

*han rydder ut av gjesterommet som vi skal pusse opp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være noe som går...Jeg har lempet ut av skap og ned i søppelsekker i dag. Vurderer sterkt berserk handlerunde av topper på ellos og/eller Josefssons :hoppe: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Mornmorn! :)

Eller...det er jo ikke akkurat morgen lenger,men jeg har bare ikke kommet meg på dataen før nå, så da er det "datamorgen".

:sjenert:

Den var egentlig ganske teit.

Jeg har prestert å lade ut telefonen og nå finner jeg ikke pin-koden, for den hadde jeg jo selvsagt glemt å endre. Dumme meg!!! Skikkelig sløvt,men håper kundeservice kan hjelpe.Jeg gjør ikke DET flere ganger.Håper jeg. :)

I dag skal jeg vaske hus! For det er jo så "morsomt"...men det er bare å brette opp ermene og komme igang. Jeg har jo hele dagen å ta av, så det blir vel noen pauser innimellom også.Og i morgen begynner jeg på nybutikken! Den er litt merkelig,og er malt i 90tallsfarger...det vi si, den er burgunder, gønn og oker. En smule hyttestemning. :sjarmor:

Men koselig blir det uansett, det har jeg tro på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den er jo litt mindre den butikken, enn den på Torget da :)

Jeg er rimelig sløv i dag jeg også. Burde støvsuget, men tror jeg glatt hopper over det ;)

Kundeservice kunne ikke hjelpe meg med PIN da jeg glemte koden. Jeg måtte innom Klart svar for å få ny, og de skulle ha hundre kroner for det!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Frekke mennesker! Burde være en del av sericen å gi ny kode gratis! :frustrert:

Ja, den butikken er mindre-ihvertfall er det en gooooood del mindre kunder der. Bare en og anna pensjonist og en og anna småbarnsforeldre på vi til Bohus, samt folk som EGENTLIG står i kø på postkontoret...

Tenker det blir litt slarving i arbeidstida,ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Er den butikken liv laga da om det er sånn det er?

Blir det lite å gjøre så kan du jo suse rundt på BOHUS litt og se på alt de har der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lillelou

Er visst Bohus som holder liv i den butikken, ifølge sjefen min. ;)

Nå får jeg jo plenty med sjangser til å snike rundt og kikke på ting på Bohus,ja, både fine ting,og mer kørny ting. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

SÅNN! Da har jeg støvsuga alle støvsugbare flater,og sitter her og trøkker mens jeg moter meg opp til å begynne vaskinga.

:sjenert:

Gleder meg til vi skal ha vaskehjelp, for dette kan jeg jammen klare meg fint uten....

Søker etter oppskrifter på middag med falukorv i. O er glad i det,og kjøpte en da vi var i Sverige. Sikkert en idè å gå på svenske sider og lete.

*jeg er skikkelig kjedelig i dag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjeeeeeelp!!!!!! Med god plass i ryddig skap tenkte jeg å handle et par topper på Josefssons, men da jeg kom til kassen så nektet de å godta adressen min??? :sur: lillelou, o du nettshoppingekspert - har du vise råd å gi? Jeg kan jo ikke godt oppgi feil adresse heller. Da går det vel ikke så bra med forsendelsen ;) .

*bøyer seg i støvet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Hei, Cata :)

Kanskje det er noe galt på siden deres? Merkelig at de ikke godtar adressen din, og veldig tungvindt og plagsomt å dikte opp en adresse...kan bli mye jobb... ;)

Håper det fikser seg av seg selv til i morgen!

Jeg har vasket alt untatt badet og do, og ryddet Mount Washmore på plass i skuffer og skap. It feels good. :sjarmor:

Hadde pølsestroganoff til middag,og det funka helt greit- okei og billig hverdagsmiddag. Nå ligger jeg og sløver og ser damecurling, noe som egentlig ikke er så spennende,siden de ikke MÅ vinne denne kampen.

Snart på tide å vurdere å legge seg også¨- I morgen er en ny arbeidsdag. :)

Men først litt mer curling og en neve druer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...