pusla Skrevet 18. februar 2006 #481 Del Skrevet 18. februar 2006 Det hørtes godt ut, de må jeg teste på kjæresten en dag . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 18. februar 2006 #482 Del Skrevet 18. februar 2006 God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 18. februar 2006 #483 Del Skrevet 18. februar 2006 God helg til deg også, Litle Lady! Ja,pusla,de vaflene er kjempegode, og vi har gumla på dem i to dager nå (fortsatt ikke lei ). Nå er jeg lei SPORT!!! Vi har sett sport i hele dag: Damestafett,og jaktstart skiskyting og curling og hopp- NÅ er det nok! Mye spennende,men det fins et mettningspunkt for meg-i motsetning til (ser det ut for) hos O,som godt kunne tenke seg å se sport hele døgnet nå under OL.... Har gått en lang tur med Pinny, og straks sender jeg O avgårde for å hente pizza. En liten skål med bamsemums (yndlingsgodteriet mitt) har jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 18. februar 2006 #484 Del Skrevet 18. februar 2006 Jeg er også lei sport - og jeg har ikke sett en eneste OL sending. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 18. februar 2006 #485 Del Skrevet 18. februar 2006 Jeg er nok som de fleste mannfolka jeg - jeg er ikke lei OL på tv enda, nei!! Det er jo en uke igjen . Og jeg skal ha fri tre dager til uka for å få med meg enda mere . Rollene er bytta om i forholdet mitt - der er det typen som er dritt lei og ikke forstår seg på sånne geniale grener som curling og sånt . Men en tur ut i ny og ne skader sikkert ikke :kgblunk: . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 19. februar 2006 #486 Del Skrevet 19. februar 2006 Guten morgen, girls! Nå har jeg sittet inntullet i dyna og sett på skiguttene. Det var jo ikke akkurat verdens beste måte å begynne dagen på-men jeg syns litt synd på dem,jeg. De har hatt et tøft ol. Har egentlig ikke lyst til å forlate dyna,men innser at mulighetene mine er noe begrensede så lenge jeg går rundt i den, så nå må jeg vel hoppe i dusjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 19. februar 2006 #487 Del Skrevet 19. februar 2006 Men det hadde vært deilig å ligge under dyna en hel søndag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 19. februar 2006 #488 Del Skrevet 19. februar 2006 Jepp,men det måtte jeg i såfall gjort ALENE, siden min bedre halvdel er oppe og spretter og er i gjøre noe humør....og det hadde ingenting med dyne å gjøre, tvert imot... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 19. februar 2006 #489 Del Skrevet 19. februar 2006 Hadde det ingenting med dyne å gjøre????? *sjokkert* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 19. februar 2006 #490 Del Skrevet 19. februar 2006 Absolutt ingenting. Derimot hadde det en god del med lemping og bæring og å dra fram gammelt støv å gjøre.... *han rydder ut av gjesterommet som vi skal pusse opp* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 19. februar 2006 #491 Del Skrevet 19. februar 2006 Hvor finner man sånne menn egentlig? Som tar taki ting man planlegger å gjøre?? Skulle gjerne visst det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 19. februar 2006 #492 Del Skrevet 19. februar 2006 Det må være noe som går...Jeg har lempet ut av skap og ned i søppelsekker i dag. Vurderer sterkt berserk handlerunde av topper på ellos og/eller Josefssons . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 20. februar 2006 #493 Del Skrevet 20. februar 2006 Mornmorn! Eller...det er jo ikke akkurat morgen lenger,men jeg har bare ikke kommet meg på dataen før nå, så da er det "datamorgen". Den var egentlig ganske teit. Jeg har prestert å lade ut telefonen og nå finner jeg ikke pin-koden, for den hadde jeg jo selvsagt glemt å endre. Dumme meg!!! Skikkelig sløvt,men håper kundeservice kan hjelpe.Jeg gjør ikke DET flere ganger.Håper jeg. I dag skal jeg vaske hus! For det er jo så "morsomt"...men det er bare å brette opp ermene og komme igang. Jeg har jo hele dagen å ta av, så det blir vel noen pauser innimellom også.Og i morgen begynner jeg på nybutikken! Den er litt merkelig,og er malt i 90tallsfarger...det vi si, den er burgunder, gønn og oker. En smule hyttestemning. Men koselig blir det uansett, det har jeg tro på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 20. februar 2006 #494 Del Skrevet 20. februar 2006 Den er jo litt mindre den butikken, enn den på Torget da Jeg er rimelig sløv i dag jeg også. Burde støvsuget, men tror jeg glatt hopper over det Kundeservice kunne ikke hjelpe meg med PIN da jeg glemte koden. Jeg måtte innom Klart svar for å få ny, og de skulle ha hundre kroner for det!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 20. februar 2006 #495 Del Skrevet 20. februar 2006 Frekke mennesker! Burde være en del av sericen å gi ny kode gratis! Ja, den butikken er mindre-ihvertfall er det en gooooood del mindre kunder der. Bare en og anna pensjonist og en og anna småbarnsforeldre på vi til Bohus, samt folk som EGENTLIG står i kø på postkontoret... Tenker det blir litt slarving i arbeidstida,ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 20. februar 2006 #496 Del Skrevet 20. februar 2006 Er den butikken liv laga da om det er sånn det er? Blir det lite å gjøre så kan du jo suse rundt på BOHUS litt og se på alt de har der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 20. februar 2006 #497 Del Skrevet 20. februar 2006 Er visst Bohus som holder liv i den butikken, ifølge sjefen min. Nå får jeg jo plenty med sjangser til å snike rundt og kikke på ting på Bohus,ja, både fine ting,og mer kørny ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 20. februar 2006 #498 Del Skrevet 20. februar 2006 SÅNN! Da har jeg støvsuga alle støvsugbare flater,og sitter her og trøkker mens jeg moter meg opp til å begynne vaskinga. Gleder meg til vi skal ha vaskehjelp, for dette kan jeg jammen klare meg fint uten.... Søker etter oppskrifter på middag med falukorv i. O er glad i det,og kjøpte en da vi var i Sverige. Sikkert en idè å gå på svenske sider og lete. *jeg er skikkelig kjedelig i dag* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 20. februar 2006 #499 Del Skrevet 20. februar 2006 Hjeeeeeelp!!!!!! Med god plass i ryddig skap tenkte jeg å handle et par topper på Josefssons, men da jeg kom til kassen så nektet de å godta adressen min??? lillelou, o du nettshoppingekspert - har du vise råd å gi? Jeg kan jo ikke godt oppgi feil adresse heller. Da går det vel ikke så bra med forsendelsen . *bøyer seg i støvet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 20. februar 2006 #500 Del Skrevet 20. februar 2006 Hei, Cata Kanskje det er noe galt på siden deres? Merkelig at de ikke godtar adressen din, og veldig tungvindt og plagsomt å dikte opp en adresse...kan bli mye jobb... Håper det fikser seg av seg selv til i morgen! Jeg har vasket alt untatt badet og do, og ryddet Mount Washmore på plass i skuffer og skap. It feels good. Hadde pølsestroganoff til middag,og det funka helt greit- okei og billig hverdagsmiddag. Nå ligger jeg og sløver og ser damecurling, noe som egentlig ikke er så spennende,siden de ikke MÅ vinne denne kampen. Snart på tide å vurdere å legge seg også¨- I morgen er en ny arbeidsdag. Men først litt mer curling og en neve druer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg