Gå til innhold

lous lille gledesbok

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Gjest lillelou

Ja kanskje dere skulle prøve det, Impia? Vi gidder aldri å gå på kafè på lørdager...er sånn stress å løpe rundt og lete etter bord. :sjenert:

Så da tar vi kake med hjem i stedet. :sjarmor:

Takk for hoppings, pusla! Satser på at det blir artig utover våren,ja! Er et vakkert stykke vi øver inn nå, og enda morsommere blir det nok når vi begynner på La Traviata, heretter kjent som "La Trav" . :ler:

Glatt og blåsete dag,og jeg vasker klær og lufter overmadrassen. Håper noen av bedbug'ene våre fryser seg ihjel nå! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillelou

Morn,morn,morn,morn,morn,morn,morn! :hoppe:

Det er HELG!!! Nemlig, for jeg skal visst ikke jobbe i morra allikevel. Skal begynne på ny bokhandel på tirsdag-samme kjede,bare anna butikk, og den ligger 5 minutters gange fra der jeg bor!- så nå får jeg en SKIKKELIG lang helg.... :ler:

Har merkelig vondt i fingrene...hmmm..kanskje jeg har skrevet for mye på dataen? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Jepp,jeg skal begynne på den som er på storsenteret (verdens minste storsenter, det er vel stort sett bare Bohus som holder det i gang...). Huuuuu...følger etter hun som har vært sjefen min på Trondheim Torg, for hun hadde lyst til det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Ja,det er intet mindre enn genialt. :sjarmor:

Prøver å knø meg igang med ting,men denne dagen er så treeeeig.Har ikke pågangsmor for fem flate øre,har bare lyst å ligge på sofaen og se på tv... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Nei,det ble ikke rare greiene,nei... :sur:

Har funnet ut at jeg skal på jobb i morra allikevel...siste dag på gammel butikk...hadde allerede blitt helt susete i hodet,og innstilt på helg,så jeg ble litt sur,som den latsampen jeg følte meg som akkurat da. :ler:

Men det går vel greit,tenker jeg.

Har fått vaska en maskin klær og støvsugd,men IKKE tømt oppvaskmaskinen,siden jeg har Latdag. :sjarmor: Ikke begynt å tenke på middagen heller, selv om jeg VET det blir noe med nakkekoteletter og stekte grønnsaker. Har man Latdag,så har man. Egentlig burde jeg ligget på sofaen med hodet i en smågodtpose i denne stund... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En latsabb-dag i ny og ne er slettes ikke så dumt. Jeg hadde latsabbhelg forrige helg jeg da, men jammen skal jeg ikke ha lateseg-dag i morra fordet :sjarmor: . For jeg HAR nemlig helg, en skikkelig laaaaang en og, men skal ikke gni det inn for mye altså ;) .

Jeg har alltid misunt de som kan rusle på jobb på få minutter. T-bane er ikke helt tingen om dagen med all den snøen -skulle tro de ikke visste hva det var fra før :frustrert: . Men samma det - jeg har jo helg ;) .

Kos deg videre :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

hallais girlies! :vinke:

Latsabbdag er deeeilig,folkens,men det straffet seg-for det ble dseto mer å gjøre for meg i dag...blæh...Hater å legge sammen klær, det er bare noe av det absolutt kjedeligste som fins, sammen med støvsuging og å legge på nytt sengetøy.

Nå er jeg ferdig på Torget! På tirsdag begynner jeg på ny butikk,men før det skal jeg ha laaaang helg! :sjarmor:

Har brukt hele dagen på prising av bøker som skal ut på mammutsalg,og jammen er det ikke mye bra som kommer-løp og kjøp,alle sammen! Men jeg har ikke lov til å nevne en eeeeneste tittel. :sjenert:

Fortsatt er verden rundt meg en skøytebane. Jeg og Pinny har rutsja rundt på tur,og nå skal jeg straks lage røre til havregrynsvafler som jeg har lovet O rett etter jobb. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmf ja, det dumme med å utsette husarbeid er at det ikke går noen steder. Hender jeg venter med oppvasken til kjæresten kommer og setter opp dådyrøyne for at han skal ta den, men jeg tror han har avslørt meg nå :sur: . Brette sammen klær er kjedelig, men jeg synes å vaske badet er verst. Og det må jeg gjøre i dag, men jeg har jo latsabbdag, problemet er bare at i morgen er det så mye bra OL-grener at det spørs om jeg rekker. Problemer man skal slite med!!! ;)

Mammutsalg er morro! I år skal jeg jammen kjøpe noen bøker også, ikke bare tenke på det. Du har vel lov å fortelle når det byner??

Kos deg med O og vafler :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Nå er jeg ferdig på Torget! På tirsdag begynner jeg på ny butikk,men før det skal jeg ha laaaang helg! :sjarmor:

Jamen, da blir det mye verre å stikke innom neste gang jeg er i Barteby.... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Goooooooood moooooorgen! :)

Lokket av Catas nytrukkede kaffe sitter jeg nå her,inntullet i dynen. Nå skal jeg se siste bit av stafetten,og så skal vi steke noen vafler av røren som ble til overs fra i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Limer inn Evelinas oppskrift på havregrynsvafler her,for de er faktisk noe av de aller beste vaflene jeg har smakt noensinne.

Tre store egg

2 dl sukker

= eggedosis

1 dl smeltet margarin

en diger neve havregryn

1 ts bakepulver

1 ts vaniljesukker

Bland alt og la stå en halv time

en halv liter lettmelk

mel til passe tykk

Men jeg ser nå at jeg blingsa litt da jeg lagde vaflene,for jeg hadde en HEL liter lettmelk og mel til passe tykkelse.Allikevel ble vaflene fantstiske.

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...