Gjest lillelou Skrevet 10. februar 2006 #421 Del Skrevet 10. februar 2006 Kanskje Martine og Pinny kunne delt et tyggebein ← Det hadde jo jammen vært noe! Pinny er skikkelig glad i små unger også,og deler sikkert gladelig (ihvertfall i teorien....). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 10. februar 2006 #422 Del Skrevet 10. februar 2006 :hoppe: Heeeeelg!!!!! Planer? Super-pusla er blitt trist-liten-jente-pusla for en liten stund, men i morra skal jeg være super-pusla igjen altså . Jupp, sånn er det altså. Genialt ikke sant?? :kgblunk: Ha en nydelig helg ← Stakkars triste-pusla. Håper det går fort over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 10. februar 2006 #423 Del Skrevet 10. februar 2006 Minikorreksjon: Ikke ALLE operaoppførelser gjøres med symfoniorkesteret, kun enkelte. Gleder meg til å høre referat fra prøvesangen. Den blir jo ikke sånn superskummel som enkelte opptaksprøver KAN bli. Bare gled deg og åpne nebbet når du skal! Da går det deg godt (og du vil leve lenge i koret)! Jeg vil også nettshoppe, men er ubemidlet grunnet kraftig bryllupsbudsjettsprekk Fikk syk trang til øl, men har ikke. Valget falt derfor på sprudlevin, en restflaske etter nyttårsaften. Den passer godt til oster og kjeks. ← Takk for korreksjon, er godt å ha ting klart for seg. Er det noe merkelig med hun operasjefen, forresten? Den eneste bra tingen med utsatt bryllup,er muligheten for nettshopping....i noen måneder nå skal jeg være utrolig egoistisk...det blir vel verre etter juli,tenker jeg, da er der servietter å tenke på. Sprudlevin er goody greier! Skulle gjerne hatt en flaske selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 10. februar 2006 #424 Del Skrevet 10. februar 2006 Nå har vi spist pizza og sett "Idol" og OL-åpningen. Jeg måtte jo selvsagt bli alldeles dåååårlig da de 1700tallskledde menneskene kom inn på arenaen,det KLØDDE i fingrene mine etter å få fatt i ett av kostymene der....uansett hvilket!!! Mye stygge uniformer på de idrettsutøverne.... Så har vi sett en halv film på tvnorge,og nå er det vel slutt for i dag, tror jeg. I morra blir det kanskje hamstretur til Sverige, får se hva vær og form tilsier. Skal garantert rapportere om prøvesang! Håper det ikke blir skummelt,men i morra begynner jeg å øve, sånn at jeg høres sånn passelig oppsunget ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 10. februar 2006 #425 Del Skrevet 10. februar 2006 Ja. Det er noe rart med hun operasjefen. Hvordan har du skjønt det???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 11. februar 2006 #426 Del Skrevet 11. februar 2006 Neimen lillelou.... Så stille boka di var i dag da? Får sørge for å hale den opp på sida og se om det blir litt mer liv her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 12. februar 2006 #427 Del Skrevet 12. februar 2006 Her var det jammen mye snakk om ting jeg ikke skjønner noe av. Operaer og prøvesynging og symfoniorkestre og annet fremmed og rart. Tror jeg nøyer meg med å ønske deg lykke til med synging, og håper du har hatt en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 12. februar 2006 #428 Del Skrevet 12. februar 2006 hallo Cata, Olava og Gika! Jeg har virkelig forsømt dagboka i helga, det er bare å beklage.Men jeg har hatt fullt opp av mer eller mindre viktige ting å gjøre,så jeg håper dere kan unnskylde meg. Olava,jeg sender deg en pm om operasjefdama. I går var vi på svensketur og fikk fyllt opp kjøleskapet med köttbullor og falukorv (O's falukorv), noen oster, yoghurt, en fantastisk god sennep og litt ymse. Godt fornøyde. En fin dag. I dag har vi sovet leeenge, spist en god frokost,og vært hos svigerfrøet på morsdagskaffe. Det var koselig,men jeg blir kvalm av bløtkake, så kakenødinga tok litt på. Nå lager jeg seinmiddag: Sitronkylling,pressede poteter og små kokte,grønne erter.Namnam! Og så har jeg blitt en JOGGER!! Tenk det,dere! Jeg og Pinny har jogga tur i snøen. Det gikk fint, til tross for at jeg måtte drive moralsk oppstramming av Pinny innimellom, hun liker nemlig å snuse på ALT, noe som ikke er helt forenelig med jogging.... Nå blir jeg borte igjen, for jeg må skrelle noen poteter! Borte! Tuddeluuuu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 12. februar 2006 #429 Del Skrevet 12. februar 2006 Pressede poteter? :klø: Nå ser jeg for meg en stakkars liten flatklemt potet, men det kan da ikke være det du mener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 12. februar 2006 #430 Del Skrevet 12. februar 2006 Grattis med jogginga!! Det står det virkelig respekt av!! Jeg skal også bli en jogger, men venter til snøen går tror jeg . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 13. februar 2006 #431 Del Skrevet 13. februar 2006 O du Jogger, fortell mer om De Pressede Potetene! Hva er det, eeegentlig? sitter og røter på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 13. februar 2006 #432 Del Skrevet 13. februar 2006 hallais, girls! Her er Joggeren! Og nå skal mysteriet rundt de pressede potetene oppklares! Jeg har nemlig en potetpresse! Den ser ut som en kjempesvær hvitløkspresse! Og oppi der legger jeg kokte,skrelte poteter, og så presser jeg i vei. Da blir det en mos som er mer en "potetsnø" og som er ganske så god,syns vi. Pleier også å ha i en liten klump smør,for smakens skyld. Comprende? Jeg har gangsperre etter jogginga! Men satser på at den gir seg utover dagen-en liten fillegangsperre skal ikke få ødelegge for SuperJoggeLou! I dag er også Prøvesangdagen, men jeg er ikke skjelven ennå. Masse snø ute,og masse sport på tv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 13. februar 2006 #433 Del Skrevet 13. februar 2006 Oi, det er i dag det skal skje altså? Krysser fingre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 13. februar 2006 #434 Del Skrevet 13. februar 2006 Jepp,dette er Dagen. Men ettersom Olava påstår han jeg skal prøvesynge for er som en snill svensk onkel, så er jeg ikke så redd. Får varme opp skikkelig og finne en grei sang,og så får det bare gå som det går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 13. februar 2006 #435 Del Skrevet 13. februar 2006 Det kommer til å gå så bra så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 13. februar 2006 #436 Del Skrevet 13. februar 2006 Takk skal du ha for at du tror på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 13. februar 2006 #437 Del Skrevet 13. februar 2006 Selvfølgelig tror jeg på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 13. februar 2006 #438 Del Skrevet 13. februar 2006 Wow, ikke bare jogger du, men jammen synger du ikke også! Gjett om jeg er imponert da Flinke flinke jenta mi! Du er helt utrolig du! Og jeg har også kjempetro på deg!Ønsker deg lykke lykke til i dag! Gleder meg villt til å høre hvordan det gikk! Stor klem fra Charmis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 13. februar 2006 #439 Del Skrevet 13. februar 2006 Tusen takk skal dere ha, Impia og Charmina! Nå har jeg vært og shap'a opp bodyen min igjen. Vi gikk en høytempotur en times tid rundt Angelltrøa og borti der.Opp en grusom oppoverbakke også! <-----hvor er "trim-smileyen" når man trenger den? Har også vasket og hengt opp tre maskiner med klær. Nå nyter jeg brød med svensk paprikaost og en god kopp te. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 13. februar 2006 #440 Del Skrevet 13. februar 2006 Så dyktig du er. Jeg har ikke trimmet noen steder i dag Og Hildegard er ustyrtelig morsom i forloverkjoletråden din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg