Gå til innhold

lous lille gledesbok

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den kjolen var jo lekker da!

Ha en fin dag i dag vennen min!

Her regner vi vekk i dag men det gjør ikke det spor bare det ikke snør.

En diger klem til deg!

-Charmis :klem:

Gjest lillelou
Skrevet (endret)

Masse klemmer til deg også,Charmis! :klem::klem::klem:

Nå måtte jeg jo selvsagt finne en kjole til eller to som bare var til å dø av....

Monsoon finnes i Danmark også...så muligens går det an å lage en Lur Plan? Likte veldig godt den blå,altså,den er kjempeelegant og klassisk og kommer til å være en kjole som holder seg i årevis-typisk sånn kjole som det blir morsomt for mine (eventuelle) barn å finne på loftet om 25 års tid...

Endret av Trille
Gjest lillelou
Skrevet (endret)

Og nummer to.Denne fins også i en isblå farge.Og denne her er så vakker at den nesten er i kategorien brudekjole. :)

Endret av Trille
Gjest lillelou
Skrevet

Ja,de er dritfine.Det klør sånn i shoppefingrene nå at jeg nesten blir gaaaal! :sjenert:

Skrevet

Den lillae hadde vært perfekt til meg..... om noen kunne få ut finger`n og gifte seg da :frustrert:

Hvor får du kjøpt disse da?

Gjest lillelou
Skrevet

Den lilla får man desverre bare kjøpt i USA,på en butikk som heter Nordstrom :frustrert: .

Men jeg er heldig som har hjelpsom familie der borte. Syns ikke prisen var så sinnsykt ille heller, det er silkechiffon,og den koster 1000. :)

Av og til må man kunne unne seg en skikkelig fin kjole,man er da kvinne for søttan! :sjarmor:

Gjest lillelou
Skrevet

Inspirert av Impias vellykkede angrep på hybelkaninene vurderer jeg å gjøre det samme.

:sjenert:

Skrevet

Ja, det ble fort litt bedre plass her når alle kaninene forsvant :)

Jeg har også familie i USA så det er ikke noe problem å få tak i kjolen. Det er verre å vite at den passer når man ikke får prøvd.

Gjest lillelou
Skrevet

Ja,det er en sjangs å ta. Og den lilla kjolen er bare så fiiiin! Kjenner at jeg nesten blir litt kvalm av å se på den...

*går for å kvikke meg opp med litt støvsuging*

Skrevet

:klø: Går det an å kvikke seg opp med litt støvsuging????

Gjest lillelou
Skrevet

:ler: Jeg fikk ihvertfall tenkt på andre ting enn den kjolen en stund,ihvertfall.

Nu er hybelkaninene døde, og kun gulvvasking gjenstår.Det syns jeg nesten er litt gøy-ihvertfall får jeg en sånn deilig "rent hus"-følelse etterpå.Så kan jeg ta meg en kaffe med baileys i etterpå og beundre mitt verk. :sjarmor:

Skrevet

Kaffe med Baileys på en vanlig mandag????

Gjest lillelou
Skrevet

Yehaaaaa! Nettop, og bare fordi,også! og fordi jeg er så flinkt til å vaske hus. :sjarmor:

Gjest lillelou
Skrevet

Ingen Baileys foreløbig....nå vasker jeg VEGGENE i stua! :hoppe:

Skrevet

Du har fått for mye vaskegen når du begynner å vaske vegger på en mandag :ler:

Gjest lillelou
Skrevet

Egentlig har jeg ikke noe vaskegen i det hele tatt.... :sjenert: ...men av og til når jeg begynner å vaske,så blir jeg bare BESATT,og MÅ vaske alt mulig,så det var det som skjedde i dag... :ler:

Skrevet

Hm, du skulle bodd i blokka mi du da, så kunne du bare spasert inn til meg og fortsatt å vaske her ;) . Vegger og tak får stå urørte her og sånn ser det vel ut snart også :roll:.

Å fy flate, jeg og vil ha fin kjole!!! Den lilla var jo helt nydelig, den kunne jeg også godt tenkt meg, men jeg har ikke kontakter i USA og ikke skal jeg være forlover ellernoe sånt heller. Jeg skal i bryllup til høsten da, men da får det bli en mer anonym (og billigere) kjole, tenker jeg.

Gjest
Dette emnet er låst og det er derfor ikke mulig å gi flere svar.
  • Opprett ny...