Gå til innhold

lous lille gledesbok

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja,ja,jenter,det var den festen. :smoke::klem:

I dag er det skikkelig pisse møkkvær her.Det sildrer og sildere og er bare vått og guffent. Godt å være inne,da,iført sin tjukkas-strikkejakke,og ha en god kopp te innen rekkevidde. :)

I dag har jeg nesten bare gått og gruet meg til Helveteskunden skulle dukke opp. Det er ei dame som handler hos oss,som klikker i vinkel og skriker og hyler når hun ikke får det som hun vil. Nå sist ville hun bytte en bok,og få igjen pengene for den,mens hun hadde kvittering på noe heeeelt annet. I tillegg ville hun ha pengene igjen,full pris,men boka scannet til halv pris,noe hun ikke gikk med på. Det ble sånt leven at folk kom fra andre butikker for å se hva som skjedde.Dama gikk,men kom tilbake ig slengte boka i disken og forlangte å snakke med den overordnede,som ikke var der den dagen.I dag skulle hun komme tilbake...jeg har gruet meg i hele dag...Til slutt kom hun da,men siden sjefen hadde gått for dagen (klokka var tre),så ble hun selvsagt superforbanna igjen og kom med et "det er jo helt umulig å få fatt i noen her". :sjenert:

Herlig.

Den dama er virkelig ikke ved sine fulle fem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp: For en trøtt start på dagen! Men ihvertfall har jeg kommet meg opp,har dusjet,spist og gått liten tur. Jeg er ikke helt håpløs.

I natt hadde jeg mareritt....det handlet om Charmina og en trailersjåfør med verdens største bart....men heldigvis gikk det over,og jeg vet jo at Charmisen ikke driver og henger med trailersjåfører eller spiser marengs hele tida,så jeg føler meg bra nå. :)

Har veeeldig små planer for dagen.Alt jeg vet er at jeg skal gå en lang tur med Pinny,for det lovte jeg henne i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag blir det pizza til middag! :hoppe:

På den skal det være tomatsaus (seff),chorizo,svarte oliven,små tomater i båter og mozarella.Når den er stekt,skal vi ha ruccolasalat og rømmedressing oppå.Til dessert blir det muffins! Bunnen til pizzaen skal jeg prøve å bake med speltmel.Det har jeg ikke brukt noe særlig før,blir spennende å se hvordan det blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har Erna vært hos tannlege og fått fjernet et lass med tannstein og trukket en liten tann. Regner med ånden blir bedre....

Nå baker hun boller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,jenter! :klem:

Godt Ernas ånde har forbedret seg.Hun ble sikkert kjapt lettere å ha i hus. :sjarmor:

Pizzaen er ikke ferdig ennå,faktisk! Jeg vet vi er seine,og at man ikke bør spise så mye så seint på kvelden,men jeg har hatt en småmøkkete dag,og vi måtte ( :sjenert: ) en tur på ikea,så i dag blir det seinsein middag.Men er håpefull,og tror det blir digg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sen middag må til av og til, det er da ingenting å ha dårlig samvittighet for! Jeg spiste også pizza litt sent i dag, men det ble frossenvariant på meg :sjenert:

Siden du er en av mine matlagings-forbilder så lurte jeg på om du har noen forretter på reportoaret ditt? Jeg lager aldri forrett jeg, så jeg har liksom ikke så mye på lager der. Skal ha familyn på middag på søndag og tenkte kanskje å slå til med en liten forrett. Tror det blir pai med laks som hovedrett. Hva kan passe da? Det bør være noe litt enkelt noe.

Ha en strålende fredag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: hallaoisas!

Sånn. Pizzaen ble kjempegod! Absolutt en av mine favorittpizzaer noensinne.:hoppe:

Så...forrett....melon med skinke er supergodt,men da må du passe på å få fatt i en god skinke. :) Bruschetta pleier jeg ofte å ty til,og jeg bruker å variere litt med hva jeg har oppå,men utgangspunktet er alltid likt; Jeg tar en foccacia (evt en fin bagett, eller annet lyst brød funker også.Bare unngå sånt med valmue-eller sesamfrø på), skjærer det i skiver som er ca 1/5 cm tykke,og så tar jeg rett og slett og rister dem i brødristeren. Så tar jeg et hvitløksfedd som jeg har delt i to,og gnukker på ene siden av hver brødskive. Så kan du f.eks: Hakke noen gode tomater,ha i frisk basilikum og olivenolje,salt og pepper, og volià, første pålegg. Andre alternativer kan være f.eks fersk fiken med en bit spekeskinke over (drypper over litt olivenolje). Nå er jeg litt småtrøtt så akkurat nå kom jeg ikke på så mange varianter,desverre. :sjenert:

Skal gjøre et siste forsøk på å være huslig- få oppvasken i oppvaskmaskinen og henge opp noen små klesplagg.Så er det natta. Heldigvis helg i morra. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

100 sider :hoppe::hoppe::hoppe: også gikk jeg glipp av det hele :grine:

Sånn er det å være travel husmor ja.................................. :husarbeid:

Tilbake fra møte på jobb men siden jeg så deg inne hos meg måtte jeg bare stupe inn her først. Ja for du trodde vel ikke jeg så deg der inne du luringen min :vinke:

Ååååå pizza :sikle::sikle: gjett om jeg sikler av misunnelse da - har ikke fått middag i dag, og det kjenner jeg på humøret akkurat nå for jeg er bare såååå middagsavhengig :grine:

Natta sweety :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger på gulvet og vrir meg i latterkrampe over drømmen din vennen

:hoho::hoho::hoho:

Tror ikke jeg har ledd så mye på lenge jeg - den var bare hysterisk artig!!!!!!

Kan ikke vente med å fortelle den til mannen :hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...