Gå til innhold

lous lille gledesbok

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

TULLEJENTA MI :ler::ler::ler:

Tenk i morgen er den store dagen. Og det skal jeg bare si deg vennen min, 30 årene er vidunderlig de. Jeg har kost meg noe værre iallefall. Og jeg føler meg slett ikke eldre enn da jeg var 20, bare litt klokere i hodet kanskje :ler:

Her har vi vært ute i hele dag og skrudd opp trampoline. Hele nabolaget har vært her og hoppet snart. henrik er helt i hundre.

Nå er det avslappning foran PC\en mens mannen i mitt liv er ute og sykler.

Nyt de siste timene som 20åring.

Kjempeklem fra meg til deg :klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillelou

Hei, søøøøøte jentene! :klem:

Charmis, nå er det like før jeg ønsker meg trampoline! :hoppe:

Naboungene har en,og det ser jo bare SÅ gøy ut! Ikke rart Henrikgutten er storfornøyd med gaven. :)

Sunnis, O har ikke sagt et kvekk om å bli 30,alt har jeg kokt ut av mitt eget hode. Med innspill fra et par venninner, da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunnis, O har ikke sagt et kvekk om å bli 30,alt har jeg kokt ut av mitt eget hode. Med innspill fra et par venninner, da.  ;)

Heldigvis - et øyeblikk trodde jeg det var noe ved 30-åra som hadde gått meg hus forbi :ler: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Så duuuuuu syns ikke Rune Rudberg er inkarnasjonen av et sexsymbol,og har heller ikke behov for å :humpe: Ridge fra "Glamour", Cata?

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER MED 30 ÅRS DAGEN VENNEN MIN

:bursdag::bursdag::bursdag::bursdag::bursdag::bursdag:

Du er bare en vidunderlig person som det er så utrolig lett å bli glad i Lillelou. En skikkelig solstråle er det du er, og jeg er så glad for at jeg har fått møtt deg.

Du gir meg masse glede i min egen dagbok, og det er også alltid en fryd å lese i din.

Nå må du ha en toppers dag i dag med kaker,presanger og masse oppmerksomhet.

Jeg sender over 10 000 :dagens-rose: til deg.

Verdens aller største bursdagsklem fra Charmina :klem:

Enkelte mennesker kommer inn i våre liv,

setter sitt fotavtrykk i våre hjerter,

og vi blir aldri de samme :hjerte:

:perebrus: og en eske sjokolade :gave: fra Henrik og Martine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

ÅÅÅÅåååååååååååååååååååååå!!! :hjerte:

Så utrolig koselig å komme i boka og finne den fiiiiine hilsenen fra deg, Charmina. jeg ble alldeles rørt! :hjerte::grine:

:klem::klem::klem:

Nå har vi hatt pakkeåpningsmorgen i heimen,og her er resultatet av den:

* fra min søster: Et innrammet bilde av henne og meg, et lekkert smykke og øredobber i grønt,en av "mine" farger.

*fra bestemor : superkoselig kort,og 500 kr

*fra foreldrene mine: "ukjent" gave,siden den kommer i august,men også et gavekort på 1000 kr.

Ooooog fra min elskede kjæreste O:

Rosèchampagne (hva annet enn rosa champagne kunne det være? ;) )

og en helgetur til Stockholm! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

For en mann jeg har.....:hjerte:

Men nå må jeg pakke og gjøre meg klar til vår mikrotur til Östersund. ;)

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bursdag::gratulerer::smilyblomst::bursdag::hoppe::gratulerer:

Gratulerer så mye med dagen!!! Fine gaver du har fått da, og en helgetur til Stockholm er jo gull!!

Masse bursdags :klem: fra pusla (som har fylt 30 for leeengst, og det var litt trist, men så gikk det over og nå er det helt topp å være "voksen").

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så masse fine gaver vennen min.Og for en koselig gave fra O da - skjønne mannen. Men så har han nå verdens skjønneste Lillelou også da .

Håper dere har det fint på minituren deres.

Kos deg av det som er igjen av dagen.

Stor charmis klem :klem::bursdag::bursdag::bursdag::bursdag::bursdag:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så duuuuuu syns ikke Rune Rudberg er inkarnasjonen av et sexsymbol,og har heller ikke behov for å :humpe: Ridge fra "Glamour", Cata?

;)

Hvem er Ridge??? :klø: Har aldri sett en eneste episode av Glamour, jeg. Men jeg har fått med meg at det er noe som går på TV, altså.... :ler:

Eeeeeeh, RR som sexsymbol????? Den oppfatningen inngikk ikke i 30-års pakka mi den heller nei. La meg høre om det slo ut på deg? Kanskje det bare var noe som manglet hos meg. :sjarmor:

Gratulerer med vel overstått, forresten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:vinke: halloooooooo,jenter!

Og tuuuusen takk for alle koselige bursdagshilsener! :klem:

Her kommer litt forsinket kake og brus:

:gratulerer::gratulerer::perebrus::perebrus::gratulerer:

Turen til Sweden var kjempefin! Litt lang kjøretur,men vi hadde lydbok,og det var fint vær...eller var det egentlig det? :klø: Jeg husker ikke helt,men jeg var ihvertfall i godt humør. :ler:

Vel framme sjekka vi inn,og så ga vi oss minibyens gater i vold. Jeg var på Indiska,og så gikk vi og spiste tapas i hotellbaren. Senere på kvelden gikk vi til en koselig liten restarant og spiste deeeilig mat og hadde det veldig koselig. :hjerte:

Deilig dag. :)

Dagen etterpå spiste vi en deilig og lang frokost,for vi tasset litt rundt igjen,og så kjørte vi til Åre hvor vi handlet "spennende svensk mat" før vi snudde nesa mot Trondheim. O kjørte,jeg satt begravet i en diger boks sjokoladeis,som seg hør og bør for en som nettop har bikka 30... :ler:

I går kveld hadde vi "kjøpekake" og rosèvin- neste helg skal vi ha den deeeeeilige ostekaka, for vi var alt for slitne til en gang å TENKE på det i går.

I dag skal vi shine hus,for det er fullt av narkorot,og sånn kan man ikke bo.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Ja, ting som ligger og slenger på en litt narkoaktig måte.... :ler: Forøvrig O's uttrykk,så det er han man må spørre hva det egentlig betyr. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...