Gå til innhold

lous lille gledesbok

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lillelou

Blæ,blæ,blæ,møkk,blæ,blæ,snø! :sur::sur::grine:

Skittlei snø og alt som minner om vinter nå,og vurderer å være småsnurrete av rødvin til våren kommer... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DEN avataren kunne jeg like altså :sjarmor: skjønne Pinny snuskelusken min :hjerter::hjerte::hjerte:

Her er det bikkjekaldt i dag - hele 11 minus når vi sto opp. Og tro meg det er ikke så vanlig her da! synes det er rart at Ludde ikke fryser rumpa av seg der ute jeg! Det er nok en tøff kanin. Tror faktisk han koser seg!

Håper du får en stråååålende dag i dag sweety!

Her skinner sola så nydelig men det er nok bare å holde seg inne med snørrungen min ja (utrolig at noe så søtt kan snørre så mye :ler: )

Klems fra Charmis :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Charmis :klem:

Tror Ludde må være polar-kanin,jeg altså. Kanskje han er Nansen gjenfødt i kaninform? ;)

Håper den søte snørrungen blir frisk og slutter å snørre snart! Og at våren kommer,sånn at dere kan gå ut og kikke på gåsunger og krokus og sånne koselige ting. :)

Jeg er LAAAAAAAAT,LAAAAAAAAT,LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT i dag. Har en gedigen oppvask som venter,klær som skal brettes sammen og et soverom som ser ut som om det har blitt truffet av en meteor. :sjenert:

Fortsatt like lat. Vil bare shoppe og spise popcorn og danse rundt meg selv til gamle a-ha-sanger. :sjenert:

Vurderer forresten denne deilige kåpen på salg: Og den lua som dama har på,men i en rød farge. Blir jo vinter neste år også.Helt sikkert.

Endret av Trille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Da går jeg for den, wøhøhøhøhøhøøøø...... :sjarmor:

Og jeg har forresten tatt ut av og satt inn i oppvaskmaskinen :tommelsmil: .

Og så har jeg satt Pinny ut i løpestrengen,for det er så mildt og fint nå at hun godt kan sitte der ute en stund og se på verden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Høhøhø, takk skal du ha på du.Fornøyd nå. Syns aldri jeg finner fine kåper i butikkene,så får håpe denne er knall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Hvorfor svarte leser jeg alltid sånne "småekle" tråder inne på graviditet? Nå leste jeg "Sliproppen har gått",og det er sikkert superspennende,men den klumpen hørtes relativt ekkel ut.... :sjenert:

Godt det ikke skal gå noen propper hos meg med det første. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Enig med du. Virker som om den sitter litt godt fast,den proppen. Menmen,jeg trøster meg med at når sola faktisk SKINNER, så kjenner man godt at den er varm,og det gjorde man ikke i januar. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lillelou

Snakka nettop med O,som mente at svigerfrø kom til å flytte til Stavanger etter hvert.Jeg gikk straks inn på finn.no for å lete etter en passende leilighet... :sjarmor:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakka nettop med O,som mente at svigerfrø kom til å flytte til Stavanger etter hvert.Jeg gikk straks inn på finn.no for å lete etter en passende leilighet... :sjarmor:

:ler::ler:;)

*ler så jeg klarer ikke si noe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler::ler::ler:

Ler meg i hjel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:sjarmor:

Fant desverre ikke noen passende leilighet,bare en jeg hadde lyst på selv. :sur:

Kanskje VI må flytte til Stavanger? ;)

Nå skal jeg snart slenge en frossen veggis-pizza i ovnen, for vi er møkk late og gidder ikke å lage mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...