Lipstick Skrevet 24. januar 2006 #261 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) Klær er moro, det. Henger nok ikke bare sammen med 30-årskrisa, du er jo kvinne! Det er en grunn i seg selv, spør du meg Smilelou er en bra lou! Har vi samme navn, mon tro? Endret 24. januar 2006 av Lipstick Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 24. januar 2006 #262 Del Skrevet 24. januar 2006 Dumme datamusa hopper av og til ut av ledningen sin,og slutter dermed å virke.Jeg klarer ikke å få satt den inn på rett måte,og dermed; Null internett. ← Hopper musa ut av ledningen sin , er det ikke omvendt? Ledning løper fra mus? *kverulerende Cata i dag* Jeg vil også ha vårklær, men tror jeg skal ha en seriøs rydde&kasteaksjon først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 24. januar 2006 #263 Del Skrevet 24. januar 2006 Nye klær er bra for sinnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 24. januar 2006 #264 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) Takk skal dere ha for glimrende innspill, jenter! Følte meg straks mye mindre skyldtynget-den dårlige samvittigheten er som blååååst bort! Har spist middag foran tven, daffa rundt,og IKKE hengt opp klesvasken jeg tok ut av maskinen for en time siden.Bare fordi. Cata, når jeg tenker meg om,så har du sikkert rett...eller rettere sagt, det er ledningen til musa som hopper ut av pcen. Svineri. Syns sånne tekniske ting bare burde FUNKE, og dermed basta. Har skaffet meg en eske sunne gule,runde frukter,og skal straks se fruene.DFøler meg supersunn og har sterke planer om situps på ballen før det er natt. Tjollabais! tror ikke vi heter det samme desverre, lipstick.Mitt nick er en variant av kosenavnet jeg hadde da jeg var liten. Endret 24. januar 2006 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 24. januar 2006 #265 Del Skrevet 24. januar 2006 Hvordan får man til sånn bitteliten flueskrift til å "hviske" med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 24. januar 2006 #266 Del Skrevet 24. januar 2006 Syns sånne tekniske ting bare burde FUNKE, og dermed basta. ← Kjempeenig!!!! *ute av kveruleringsmodus igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 24. januar 2006 #267 Del Skrevet 24. januar 2006 Se her fant jeg jo dagboken din også, og da kan jeg komme på et aldri så lite besøk! Og tekniske ting er da laget for å funke, er de ikke det? Synes det er et meget rimelig forlangende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 24. januar 2006 #268 Del Skrevet 24. januar 2006 Du godeste! Trodde du kun var i bryllupsmodus, men så er du samtidig i kvardagsmodus med lapskaus og greier! Synes du høres usannsynlig flink ut med den ballen! Og når det gjelder sjokolade, er det ofte sånn at man kun har lyst på det når man ikke BØR. I alle fall er det slik for meg. Jeg har gjenoppdaget Peanøttkubbe! Et hyggelig gjensyn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 25. januar 2006 #269 Del Skrevet 25. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 25. januar 2006 #270 Del Skrevet 25. januar 2006 *vinker til alle sammen* Hei,Cata og Gika og Olava og Impia! *byr på deeeilig müsli med blåbæryoghurt på* *OG koker vann i tilfelle noen vil ha kaffe eller te i stedet,og syns müsli er blæsj* Peanøttkubbe hadde jeg faktisk glemt at eksisterer! Tror ikke jeg har vært i nærheten av en på minst ti år. Den er god? Jeg kan love at jeg er i VELDIG hverdagsmodus ihvertfall 75% av tiden. Det er nok det lureste,ellers hadde jeg vel kommet til å blitt fluustendig sprø til neste juni, og bare tusset rundt som en gal høne og messet om serviettfarge og duker og undertøy og slikt. Ser veldig lovende ut,rent turmessig i dag. Har lagt seg et lag snø oppå isen, og magefølelsen sier "holkeføre" med ganske høy stemme.Kombinert med Trekkhunden Fra Avgrunnen (ihvertfall de første 5 min.etter at turen starter...), burde turen garantert bli en suksess. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 25. januar 2006 #271 Del Skrevet 25. januar 2006 *byr på deeeilig müsli med blåbæryoghurt på* *OG koker vann i tilfelle noen vil ha kaffe eller te i stedet,og syns müsli er blæsj* ← Mmmmmmh.... müsli med kaffe kanskje? Liker müsli, men er ikke helt sikker på det der med blåbæryoghurt. Nei, jeg tror jeg tar en kaffe, jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 25. januar 2006 #272 Del Skrevet 25. januar 2006 Får jeg låne trekkhunden din på skitur???? Lurer på hvordan det er å ikke tenke på tyll og servietter :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 25. januar 2006 #273 Del Skrevet 25. januar 2006 Mmmmmmh.... müsli med kaffe kanskje? Liker müsli, men er ikke helt sikker på det der med blåbæryoghurt. Nei, jeg tror jeg tar en kaffe, jeg.... ← Müsli med kaffe? <---- endelig fikk jeg brukt den! Hver for seg,takk! Her inne er det forresten kaffe når som helst! Og te...eller kakao....og rødvin.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 25. januar 2006 #274 Del Skrevet 25. januar 2006 Får jeg låne trekkhunden din på skitur???? Lurer på hvordan det er å ikke tenke på tyll og servietter :klø: ← Værsågod! Men vær klar over at det kommer til å gå i rykk og napp, for pUtselig finner hun noe som MÅ luktes på,og da er det full stopp.... Tenker det blir en brå overgang etter bryllupet,ja, når all tyll er ryddet bort,og festbruset har lagt seg. Men jeg tenker du finner en Grunn Til Å Gå Videre,jeg. Da er det jo alltids bryllupsreisen å tenke på også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 25. januar 2006 #275 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Hurraaaa!!! Monty Python's Holy Grail på nrk2! Noe av det morsomste som finnes. Endret 26. januar 2006 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 26. januar 2006 #276 Del Skrevet 26. januar 2006 Ja, den er morsom, men gikk så sent at vi så den ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 26. januar 2006 #277 Del Skrevet 26. januar 2006 Ja,den gikk ganske seint,men det lå et sagbruk i senga mi, så jeg fikk ikke sove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 26. januar 2006 #278 Del Skrevet 26. januar 2006 sagbruk i senga er ikke noe særlig nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 26. januar 2006 #279 Del Skrevet 26. januar 2006 Nei, det er brennsikkert.Til slutt ble jeg så trøtt at jeg bare MÅTTE gjøre et forsøk på å sove- sagbruk eller ei. Dytta i det noen ganger,men da bare snudde det seg i en annen positur og forandra rytme på bråket. Ikke hjalp det noe særlig at hjernen min begynte å spille "Gammel Jegermarsj" med en gang jeg lukket øynene heller- i korpsutgave med full trøkk og ørten repetisjoner. Jeg haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaater "Gammel Jegermarsj"!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 26. januar 2006 #280 Del Skrevet 26. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg