Gå til innhold

Tips til bursdagspresang til gutt på 12 som har «alt»?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Om han ikke har bankkonto, bankkort osv. Åpne en konto med 1500 kroner på. Evt. sparekonto, fondskonto så kan han begynne å spare til førerkort eller noe annet han ønsker seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blizz1 skrev (5 minutter siden):

Det var ment som eksempel. Og jeg mener det er mer enn nok gave i seg selv å bruke et par tusen kroner på en opplevelse.

OK, da må jeg bare spørre - har du barn selv? Meg bekjent får de fleste feiret bursdagen sin sammen med vennene sine/klassen sin uten at det er en del av selve gaven. Så kan en si at det er blitt temmelig dyrt å feire bursdag, men i år kommer jeg faktisk en del rimeligere ut selv om vi også har hatt fellesfeiring med andre barn tidligere for å dele kostnaden på flere. Vi har også et gavekort på Peppes, ellers hadde vi sikkert dratt hjem og spist her... Vi skal heller ikke ha noe familieselskap, for vi har rett og slett ingen å invitere...

Anonymkode: 14e05...836

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

OK, da må jeg bare spørre - har du barn selv? Meg bekjent får de fleste feiret bursdagen sin sammen med vennene sine/klassen sin uten at det er en del av selve gaven. Så kan en si at det er blitt temmelig dyrt å feire bursdag, men i år kommer jeg faktisk en del rimeligere ut selv om vi også har hatt fellesfeiring med andre barn tidligere for å dele kostnaden på flere. Vi har også et gavekort på Peppes, ellers hadde vi sikkert dratt hjem og spist her... Vi skal heller ikke ha noe familieselskap, for vi har rett og slett ingen å invitere...

Anonymkode: 14e05...836

Ja. Har 5 barn.

I år fikk den ene på 11 ta med 4 venninner på Rush i gave med mat ute etterpå. Det var den fineste og kjekkeste gaven hun noen gang hadde fått.

 

Det kom da utenom barnebursdagen med klassen. 

Synes det er litt rart at en opplevelse ikke kan være en gave...

Endret av Blizz1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hva med å gi han penger, så kan han spare til pc eller noe annet han ønsker seg?

Gavekort på kino, mc donalds, og det som er kult i den alderen!

Anonymkode: 29373...96a

Ja, nå har jeg bestilt rubiks kube banan og så tror jeg rett og slett jeg går for litt penger på kontoen. Han bruker i veldig liten grad de pengene han har/får og sparer til PC, så det blir nok trolig det. Det er bare jeg som gjerne skulle hatt noe mer å pakke inn, men... Mulig jeg også bestiller noe greier til han på Fast Candy, forbruksvarer selv om det er sinnsyke priser på det de selger.. 

Tusen takk :)

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noname55 skrev (Akkurat nå):

Ja, nå har jeg bestilt rubiks kube banan og så tror jeg rett og slett jeg går for litt penger på kontoen. Han bruker i veldig liten grad de pengene han har/får og sparer til PC, så det blir nok trolig det. Det er bare jeg som gjerne skulle hatt noe mer å pakke inn, men... Mulig jeg også bestiller noe greier til han på Fast Candy, forbruksvarer selv om det er sinnsyke priser på det de selger.. 

Tusen takk :)

Og det var jeg visst ikke anonym lenger heller ;) Ja, ja... Anonym nok sikkert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et hotellopphold, inkl serverdigheter? Kvalitetstid.  

Anonymkode: c6f24...b1c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er galt med å gi penger? De fleste jenter og gutter sparer til noe eller trenger ekstra lommepenger. 

Anonymkode: 1f100...0a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker ennå i godt voksen alder hvor greit det var  ha bursdag i August og få litt påfyll i lomma. 

Anonymkode: 1f100...0a0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blizz1 skrev (15 minutter siden):

Ja. Har 5 barn.

I år fikk den ene på 11 ta med 4 venninner på Rush i gave med mat ute etterpå. Det var den fineste og kjekkeste gaven hun noen gang hadde fått.

 

Det kom da utenom barnebursdagen med klassen. 

Synes det er litt rart at en opplevelse ikke kan være en gave...

Men da får jo din to feiringer, og det er noe annet enn det jeg snakker om. Her blir det kun en feiring, med de nærmeste kompisene.. i år får jeg han ikke med på å måtte invitere til bursdag med de i klassen, det er ikke dem han er sammen med på fritiden, og det har vært/er mye greier med en del av dem... Så at han skal få én feiring av dagen sin med kompisene sine mener jeg er selvsagt og det kommer absolutt til å være stas, men noe jeg tenker å holde utenom :)

Anonymkode: 14e05...836

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Et hotellopphold, inkl serverdigheter? Kvalitetstid.  

Anonymkode: c6f24...b1c

Ja, han drømmer seg tilbake til London og for å se en fotballkamp. Men, det passer ikke lommeboken min... Men, til konfirmasjon så tenker jeg at dette kan være en fin gave til han.

Ellers er han faktisk mer der at han ønsker å være hjemme, dra på banen med kompisene sine - der henger de gjerne hele lørdag og søndag, de drar hjem for å spise/lade og så gamer de sammen.

Han er ikke lett å få med noen steder, han vil helst bare henge med vennene sine - da er livet aller best :) Og, det er jo virkelig flott, at han har så mange gode venner - en så fin gjeng :) 

Anonymkode: 14e05...836

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med parfyme da, er det noe han bryr seg om? 
En kul genser? Høyttaler? Kraftig powerbank? Spill til PC-en? Douchebag? 

Anonymkode: c02c9...705

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...