Neutral90 Skrevet 27. mars 2023 #1 Del Skrevet 27. mars 2023 Hei! Jeg vet godt at clearblue er litt lunefulle. Husker en gang jeg målte hcg i blodet til å være typ 3500 og likevel fikk 2-3 på den digitale. Men jeg hadde så veldig fått ro til sinns om jeg hadde fått 3+ I dag, men jeg fikk 2-3 selvsagt. Hvordan såg din strimmel ut når du fikk 3+? Min i dag, 5+0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 27. mars 2023 #2 Del Skrevet 27. mars 2023 Håper jeg kan vise deg i morgen 9 dager siden jeg først fikk 2-3. Dette er testen min i dag 5+4 Lengter etter 3+, men den viser hvor lenge man har vært gravid og jeg har egentlig bare vært gravid i underkant av tre uker. Håper vi begge ser 3+ I morgen ^.^ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 27. mars 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 27. mars 2023 Fame skrev (19 minutter siden): Håper jeg kan vise deg i morgen 9 dager siden jeg først fikk 2-3. Dette er testen min i dag 5+4 Lengter etter 3+, men den viser hvor lenge man har vært gravid og jeg har egentlig bare vært gravid i underkant av tre uker. Håper vi begge ser 3+ I morgen ^.^ Det er en skikkelig fin strek det der da! Disse tar lang tid før de blir skikkelig sterke :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 27. mars 2023 #4 Del Skrevet 27. mars 2023 Neutral90 skrev (1 minutt siden): Det er en skikkelig fin strek det der da! Disse tar lang tid før de blir skikkelig sterke :-) Tar de? Første gang jeg prøver det merket. Jeg var tom for babyplan blir jo helt testgal.. bruker for mye penger på clearblue, det er helt sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 27. mars 2023 Forfatter #5 Del Skrevet 27. mars 2023 Fame skrev (13 minutter siden): Tar de? Første gang jeg prøver det merket. Jeg var tom for babyplan blir jo helt testgal.. bruker for mye penger på clearblue, det er helt sikkert Uff ja, har finansiert clearblue nok til at jeg fortjener noen aksjer 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 28. mars 2023 #6 Del Skrevet 28. mars 2023 Neutral90 skrev (16 timer siden): Uff ja, har finansiert clearblue nok til at jeg fortjener noen aksjer 😅 Sånn 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå