Gå til innhold

Hvordan såg testen din ut når du fikk 3+ på clearblue?


Neutral90

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg vet godt at clearblue er litt lunefulle. Husker en gang jeg målte hcg i blodet til å være typ 3500 og likevel fikk 2-3 på den digitale. 

Men jeg hadde så veldig fått ro til sinns om jeg hadde fått 3+ I dag, men jeg fikk 2-3 selvsagt. 

Hvordan såg din strimmel ut når du fikk 3+?

Min i dag, 5+0

20230327_131850.thumb.jpg.5dfc3f4c3bbcf19ab13ab53b8b128a5b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper jeg kan vise deg i morgen  :ler: 9 dager siden jeg først fikk 2-3. Dette er testen min i dag 5+4

Lengter etter 3+, men den viser hvor lenge man har vært gravid og jeg har egentlig bare vært gravid i underkant av tre uker. Håper vi begge ser 3+ I morgen ^.^

Snapchat-543047349.jpg

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (19 minutter siden):

Håper jeg kan vise deg i morgen  :ler: 9 dager siden jeg først fikk 2-3. Dette er testen min i dag 5+4

Lengter etter 3+, men den viser hvor lenge man har vært gravid og jeg har egentlig bare vært gravid i underkant av tre uker. Håper vi begge ser 3+ I morgen ^.^

Snapchat-543047349.jpg

Det er en skikkelig fin strek det der da! Disse tar lang tid før de blir skikkelig sterke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (1 minutt siden):

Det er en skikkelig fin strek det der da! Disse tar lang tid før de blir skikkelig sterke :-)

Tar de? Første gang jeg prøver det merket. Jeg var tom for babyplan :ler: blir jo helt testgal.. bruker for mye penger på clearblue,  det er helt sikkert 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (13 minutter siden):

Tar de? Første gang jeg prøver det merket. Jeg var tom for babyplan :ler: blir jo helt testgal.. bruker for mye penger på clearblue,  det er helt sikkert 

Uff ja, har finansiert clearblue nok til at jeg fortjener noen aksjer 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (16 timer siden):

Uff ja, har finansiert clearblue nok til at jeg fortjener noen aksjer 😅

Sånn :rodmer:

Snapchat-1283454670.jpg

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...