Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2023


Krutthøna

Anbefalte innlegg

Jan Thomas som ny programleder, samme sesong som kompisen Thomas Steen skal være med. 

Blir sikkert ikke et problem, men litt søkt er det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det forklarer at JT sluttet som dommer i Maskorama. Hvem hadde trodd at Jan Thomas skulle få disse jobbene da han skrullet rundt for 15 år siden? Viser at det er håp for Durek også.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er en megakjip nyhet 🥲 Alle programmer blir kjendisifisert. Sist Gift ved første blikk, og nå Jakten på kjærligheten. Jeg har allerede sluttet å se Gift ved første blikk, og nå ryker nok også et annet av mine favorittprogrammer, Jakten på Kjærligheten. Det har jeg fulgt siden starten. Jeg er interessert i å følge ekte mennesker med et ekte utseende og ekte følelser. Ikke PR-kåte influensertyper og andre kjendiser. De forrige programlederne har vært koselige og naturlige, typ «girl next door».  Jan Thomas har sikkert mange fine sider, men jeg synes ikke at han er den beste representanten for noen av delene. Det er bøndene som skal få plass og oppmerksomhet, ikke programlederen. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også likt dette programmet, men det blir boikott fra meg med den programlederen der.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er åpenbart at TV2 gjør alt de kan for å få flere seere. Kan ikke noen program bare som de alltid har vært? 😕

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun Gunhild har vært en dårlig programleder og det har mange seere klaget på i mange sesonger, så sånn sett er det fint at produksjonen prøver en ny programleder. Jeg syns Jan Thomas kan være sympatisk og jordnær, så håper programmet blir bedre med han enn forrige programleder i det minste. 

Det sagt så hadde jeg foretrukket om det heller var en ukjent person som kom inn som ny programleder, en fra gård selv kanskje og at programmet hadde litt mer fokus på gårdslivet og om man faktisk er en god match sånn. Ikke bare bålkos, jordbærdates og prøve å melke ku. De siste sesongene har det vært mer følelse av at frierne er på feriekoloni enn "opptaksprøve" til et seriøst forhold. Flere har også sagt at de ikke ønsker å flytte til gården eller er redd for dyr så da er det snodig å melde seg på. Programmet har mistet sin sjarm med årene og blitt superkjedelig, så fint med en fornyelse! 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 måneder senere...

Nå er innspillingen så godt som ferdig. Noen som kan spoile alle deltagerne og hvordan det gikk??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...