hjärterdam Skrevet 23. mars 2023 #61 Skrevet 23. mars 2023 Mannen min har ikke brukt ring på mange år, jeg hadde selv et halvår med opphold fordi jeg tok den av på jobb en dag, Den lå ved siden av pc'en og jeg stadig glemte å ta den på. Er jo like mye gift uten ringen? Det var like før vi giftet oss uten ringer også, men så ville jeg ha likevel 🙃
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #62 Skrevet 23. mars 2023 Er høygravid og hoven i fingrene så det har vært 6 mnd uten ring for min del. Har gått med den rundt halsen, men hår satte seg i lenka så tok den helt av. Men når hevelsene er borte og velta er gått ned igjen skal ringen på 😊 Anonymkode: 4202d...c54
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #63 Skrevet 23. mars 2023 11 minutter siden, AnonymBruker said: Er det rart det er krig i verden? Er det mulig? De fleste jeg kjenner som er gifte bruker IKKE ring. Av forskjellige grunner. De fleste handler om praktiske grunner, som at den har blitt for trang, at de ikke kan ha ring på seg på jobb, og dermed ikke gidder å ta ringen av og på hele tiden. Noen har mista den. Slutt å legg så mye i dette! Hvis dere seriøst tror at partneren ikke bruker ring fordi han/hun ønsker å være utro, så bør dere jobbe med dere selv og egne tanker. Anonymkode: 75016...e98 Det er du selv som legge mye inn dette ved å dra i krig inn. Har opprettet tråden for å vite mer om hvorfor folk ikke gjør det. Og alle har fått lov til dele sine grunnene uten at jeg går til angrep eller kritiserer dem på noe måte. Folk er forskjellige og ulike grunner. Er det idiotisk å informere seg om det? Hvis det er noe som er årsaken til krig i verden så er det deg ved å bringe inn så dårlig tone. Det er ingen som insinuerer som at folk ikke er like gifte eller har et ønske om å være utro fordi det kan ikke vi som ikke kjenner dere vite! Jobb med deg selv du som går å lager krig i hodet ditt. Anonymkode: 122ce...365 1
IkkeStudentLenger Skrevet 23. mars 2023 #64 Skrevet 23. mars 2023 Jeg liker ikke å gå med ringer, og hverken jeg eller mannen min er så interessert i symbolikken, så vi ville ikke ha gifteringer. Mine foreldre har aldri hatt giftering, så var heller ikke vant med det hjemmefra.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #65 Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hvor uskyldig kan det være? Jeg hadde blitt veldig fornærmet om det hadde vært min mann som gikk uten ring. Er det noen av dere som er gift og som av andre grunner ønsker ikke å gå med ring? Anonymkode: 122ce...365 Jobber i helsevesenet. Blir bare stress å ta den ringen av og på før og etter vakt. Anonymkode: 50943...d11
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #66 Skrevet 23. mars 2023 Vi bruker bare ringer sporadisk. Har ikke ekte gullringer engang. Anonymkode: c399f...e68
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #67 Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg får eksem. I tillegg jobber jeg i helsevesenet, der er det ikke lov å bruke smykker. Anonymkode: 8b4ba...0ee Jeg også jobbet der, men fikk beholde giftering. Alle får det. Men kun det. Anonymkode: 7fee3...9f7
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #68 Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hvor uskyldig kan det være? Jeg hadde blitt veldig fornærmet om det hadde vært min mann som gikk uten ring. Er det noen av dere som er gift og som av andre grunner ønsker ikke å gå med ring? Anonymkode: 122ce...365 Går ikke med ring. Har man artrose eller andre betennelse/hevelser i fingrene så er ring svært ubehagelig. Jeg klarer å ikke glemme at jeg er gift for det om altså. Anonymkode: 7b2b5...ca7 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #69 Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg også jobbet der, men fikk beholde giftering. Alle får det. Men kun det. Anonymkode: 7fee3...9f7 Uting. Anonymkode: 50943...d11 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #70 Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hvor uskyldig kan det være? Jeg hadde blitt veldig fornærmet om det hadde vært min mann som gikk uten ring. Er det noen av dere som er gift og som av andre grunner ønsker ikke å gå med ring? Anonymkode: 122ce...365 Liker ikke menn med ring, synes det er ekkelt og femi. Min mann går derfor ikke med giftering Anonymkode: cb477...439
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #71 Skrevet 23. mars 2023 Mannen ville i utgangspunktet ikke ha ring, så da vi forlovet oss og bestilte ringer (han ville gjerne ha den, men ikke gå med, han bruker heller ingen andre smykker/ringer) regnet jeg med at den kom til å bli liggende i en skuff. Etter å ha prøvd den endret han plutselig mening, og nå tar ingen av oss ringene av. Hva andre gjør henger jeg meg ikke opp i. Vi har både gifte og ikke gifte venner, og jeg aner ikke hvem som går med ringer. Bortsett fra ett av parene, som har snakket mye om sine ringer. Anonymkode: 1ed91...ec0
Perelandra Skrevet 24. mars 2023 #72 Skrevet 24. mars 2023 Tråden er ryddet for brukerdebatt og brukerangrep. Perelandra, mod.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #73 Skrevet 24. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 22.3.2023 den 15.39): Hvor uskyldig kan det være? Jeg hadde blitt veldig fornærmet om det hadde vært min mann som gikk uten ring. Er det noen av dere som er gift og som av andre grunner ønsker ikke å gå med ring? Anonymkode: 122ce...365 Handler om 3 ting. For det første så har jeg en jobb hvor jeg ikke kan bruke ringer. For det andre syntes jeg det er ubehagelig å ha på. For det 3 så syntes jeg ikke det er fint med menn og ring. Anonymkode: 51745...c2f
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #74 Skrevet 24. mars 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg også jobbet der, men fikk beholde giftering. Alle får det. Men kun det. Anonymkode: 7fee3...9f7 Kjenner smittevernprosedyren roper høyt.. Anonymkode: 51745...c2f 1
Maleficenta Skrevet 25. mars 2023 #75 Skrevet 25. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 23.3.2023 den 13.21): Jeg også jobbet der, men fikk beholde giftering. Alle får det. Men kun det. Anonymkode: 7fee3...9f7 må være sykehjem eller hjemmesykepleien dette. Uaktuelt på sykehus
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #76 Skrevet 25. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 22.3.2023 den 15.58): Jeg har som 27 åring ligget med en mann på 53 som jeg ikke visste var gift. Han tok på seg ringen etterpå i det han skulle dra. Aldri følt meg så brukt og kastet før. Det holdt for meg, men han fortsetter å kontakte meg enda, 1 år etterpå🤦♀️.. Foreldrene mine er gifte og begge bruker ring. Anonymkode: a3bac...e6f I en slik setting ville jeg glatt tatt kontakt med kona hans og fortalt hva svinpelsen hennes hadde gjort. Anonymkode: 4448d...827
anon01 Skrevet 25. mars 2023 #77 Skrevet 25. mars 2023 Jeg tenker at ringen er bare symbolsk. Tattover ringen istedenfor, det er dedikasjon! 2
celmarith Skrevet 25. mars 2023 #78 Skrevet 25. mars 2023 Jeg har ring, men bruker den ikke. Jeg skulle gjerne brukt den hver dag, men jeg får kontakteksem som klør og svir.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #79 Skrevet 25. mars 2023 Vi bruker ikke ringer. Jeg har eksem på fingrene, som blir mer plagsom av ringen. Samt at jeg ikke liker å gå med smykker. Mannen hadde en jobb hvor han ikke kunne bruke ring. Nå har den også blitt for liten. For oss så er ikke ringen viktig. Anonymkode: 9ec75...0d0
Amossa Skrevet 25. mars 2023 #80 Skrevet 25. mars 2023 Jeg er gift, og verken mannen min eller jeg bærer på gifteringene våre. Mannen har en jobb hvor ringer ikke er tillatt (helse). Selv har jeg hage som hobby, og bruker ikke ring fra tidlig vår til sen høst. Nå er den også blitt veldig stram. Ingen av oss synes det er viktig med giftering. Vi har mange venner som ikke er gifte, men som eier hus og barn sammen, og er like mye par som oss.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå