Gå til innhold

Mannfolk: Synes dere det er penest med naturlig tynne damer, eller damer som er litt trente (synlige muskler)?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

20 minutter siden, AnonymBruker said:

Damer med former som utstråler sexualitet og feminisme er veldig sexy. Ikke beinrangler🫣

Anonymkode: ac10f...256

Utstråler feminisme :fnise: 

Alle menn misliker feminister, for det har jeg lært på KG.

Anonymkode: 5c743...5dd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Problemet mitt er bare at det legger seg på alle de feil stedene om jeg bikker 60 kg 🙈 hadde det liksom lagt seg på rumpa og puppene, hadde det værr greit. Men hos meg legger det seg på magen og de stedene jeg IKKE vil ha det. Skal jeg være noe annet enn naturlig tynn (med lite former OG føle meg vell), er liksom den eneste måten å bli større på (uten å bli skinny-fat) og bygge muskler. Er dog ikke i nærheten av Tammy Hembrow.

Anonymkode: cdaf0...5d2

Det er sånn en menneskekropp er. Vi legger på oss først og fremst på magen og det gjør deg ikke tjukk eller stygg fordet. Tror kanskje du sitter for mye å sammenligner deg med redigerte treningsbilder på instagram 

Anonymkode: 70351...9cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Utstråler feminisme :fnise: 

Alle menn misliker feminister, for det har jeg lært på KG.

Anonymkode: 5c743...5dd

Du får komme deg i kvinmetoget neste år og se det er minst 35% menn der. Ekte menn støtter likestilling! 

Anonymkode: 70351...9cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normalt ville jeg sagt naturlig tynn. Men finnes jo folk som trener mye styrke som også er veldig pene.

Hun her er ca 22 og har trent styrke i flere år. Lagt på seg flere kg muskler.

 

Anonymkode: 5790e...43c

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naturlig tynn. Når jeg ser synlige muskler på kvinner tenker jeg at ho egentlig hadde sett bedre ut med 10 kg ekstra fett.

Anonymkode: 1c1f6...877

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan utstråler man sunnhet? Smil? Kroppsfasong? Kan en overvektig kvinne utstråle sunnhet? 

Anonymkode: d8ae6...f8f

Aktiv, sprek, rene tenner, frisk ren/god lukt, god hårkvalitet uten pistrer, bla. Om en overvektig kvinne har disse sidene kan hun fint stråle sunnhet likevel etter min mening.

Anonymkode: 39f1b...6d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Naturlig tynn. Når jeg ser synlige muskler på kvinner tenker jeg at ho egentlig hadde sett bedre ut med 10 kg ekstra fett.

Anonymkode: 1c1f6...877

Har noen av damene i videoklippene alt for mye muskler? De er jo fortsatt feminine selv om de trener veldig mye. 

Liker normalt ikke muskler på kvinner, men unntak finnes. 

Anonymkode: 5790e...43c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det er sånn en menneskekropp er. Vi legger på oss først og fremst på magen og det gjør deg ikke tjukk eller stygg fordet. Tror kanskje du sitter for mye å sammenligner deg med redigerte treningsbilder på instagram 

Anonymkode: 70351...9cb

Kanskje. Jeg føler likevel jeg har en dvassere/feitere mage enn andre jenter med min kroppstype. Jeg er jo nokså slank ellers. Når jeg sitter fremoverbøyd, er det liksom en god del fett/hud jeg kan klype rundt (jeg har født ett barn også).

Anonymkode: cdaf0...5d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Normalt ville jeg sagt naturlig tynn. Men finnes jo folk som trener mye styrke som også er veldig pene.

Hun her er ca 22 og har trent styrke i flere år. Lagt på seg flere kg muskler.

 

Anonymkode: 5790e...43c

Ja, hun her har mer den kroppstypen jeg snakker om. Trent/sterk, men likevel feminin(?).

Anonymkode: cdaf0...5d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Kanskje. Jeg føler likevel jeg har en dvassere/feitere mage enn andre jenter med min kroppstype. Jeg er jo nokså slank ellers. Når jeg sitter fremoverbøyd, er det liksom en god del fett/hud jeg kan klype rundt (jeg har født ett barn også).

Anonymkode: cdaf0...5d2

Du vet at selv trente insta-babes har det?

Alt har jo med posering og ikke minst bilderedigering å gjøre.

Anonymkode: 21e38...30a

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du vet at selv trente insta-babes har det?

Alt har jo med posering og ikke minst bilderedigering å gjøre.

Anonymkode: 21e38...30a

Nja, jeg ser det overalt. På TV, live-videoer som ikke går an å redigere.. skjønner at bilder ofte er redigerte. Her er det nok arv jeg har vært «uheldig» med. Min far er lik; tynn ellers, men litt fett rundt magen.

Anonymkode: cdaf0...5d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Naturlig tynne. Synes ikke definerte muskler på kvinner er pent. Ja takk til lange, slanke lemmer med kvinnelige former

Anonymkode: 41a2a...4bd

Tynne damer har svært lite former, gitt.

Anonymkode: 7510e...939

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naturlig slanke damer. Har du små pupper og flat ræv i tillegg så er du 🎯

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Dette er så individuelt! De fleste menn jeg har møtt foretrekker damer med noe ekstra å ta i. Mindretallet foretrekker veldig tynne, og jeg har bare møtt en som syns damer med markerte muskler er turn on. 

Anonymkode: 70351...9cb

Er du mann eller kvinne?

Anonymkode: 5b24e...b7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Tynne damer har svært lite former, gitt.

Anonymkode: 7510e...939

Øh, nei. Jeg er 172 cm og veier 57 kg. Har smal midje og markerte hofter, 70DD i BH-størrelse. Veldig feminin figur som jeg får maaange komplimenter for😍

Anonymkode: ee49f...674

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

?

Anonymkode: cdaf0...5d2

Littegrann trent, men de trenger ikke være så tynne. En kropp som fungerer godt, frisk , sterk og ok mosjonert er fint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Automagisk
AnonymBruker skrev (På 22.3.2023 den 0.07):

?

Anonymkode: cdaf0...5d2

Ingen av delene er tiltrekkende.En kvinne skal være myk og smålubben..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faller som regel for naturlig tynne, men det skyldes nok personlighet. En del av de med muskler har ofte en litt spesiell personlighet om de bruker en time hver dag på å dra på senter for å "forbedre utseendet". Gjelder ikke alle da. Var sammen med en jente med masse muskler som ikke trente.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Automagisk skrev (1 time siden):

Ingen av delene er tiltrekkende.En kvinne skal være myk og smålubben..

Vel, å bli smålubben er ikke et alternativ for meg 😬 derfor jeg spør om hvilken av de to kroppene jeg beskriver er penest. 

Anonymkode: cdaf0...5d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...