Gå til innhold

Mannfolk: Synes dere det er penest med naturlig tynne damer, eller damer som er litt trente (synlige muskler)?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Automagisk skrev (1 time siden):

Ingen av delene er tiltrekkende.En kvinne skal være myk og smålubben..

Magen min er derimot veldig myk, siden jeg har født et barn og det er der fettet legger seg hos meg 😅

Anonymkode: cdaf0...5d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Majer skrev (1 time siden):

Faller som regel for naturlig tynne, men det skyldes nok personlighet. En del av de med muskler har ofte en litt spesiell personlighet om de bruker en time hver dag på å dra på senter for å "forbedre utseendet". Gjelder ikke alle da. Var sammen med en jente med masse muskler som ikke trente.

De fleste trener vel for å ta vare på seg selv ☺️ jeg trener fordi jeg er helt avhengig av det for min mentale helse. Så er resultatene en motivasjon/bonus.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Naturlig tynne kvinner. Muskler er maskulint, mener jeg.

Leste her om dagen at heroin chic var tilbake. Det ble jeg glad for. Jeg liker den stilen. Aldri noensinne skjønt hvorfor det ble en trend å trene rumpe og lår. De fleste var finere før de begynte med treningen.

Anonymkode: b6a01...6f0

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 22.3.2023 den 0.17):

Vanlig nordisk kvinnerumpe. Er ikke glad i store muskuløse rumper. 

Anonymkode: 41a2a...4bd

Hva er en nordisk kvinnerumpe?

Anonymkode: 8a84a...4b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min mann ville nok sagt «en annen kategori».

Han er åpen for det meste sålenge det ikke er for tynn type anorektisk eller SMELLtjukk. Som i veldig stor.

Anonymkode: 3fa3a...62d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva er en nordisk kvinnerumpe?

Anonymkode: 8a84a...4b3

Pannekake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Naturlig tynne kvinner. Muskler er maskulint, mener jeg.

Leste her om dagen at heroin chic var tilbake. Det ble jeg glad for. Jeg liker den stilen. Aldri noensinne skjønt hvorfor det ble en trend å trene rumpe og lår. De fleste var finere før de begynte med treningen.

Anonymkode: b6a01...6f0

Det sykeste av alt er at kropp skal være trend. Altså KROPPEN, ikke klærne. Jeg forstår at moten skal være oppdatert for at hennes og Mauritz og lignende skal ha mest mulig mer salg og tilbud og til slutt ender opp med halv pris av rød pris, selv det heller ikke akkurat er bærekraftig. Et år er det slim jeans,det andre året baggy jeans. Helt ok det, men at man må modifisere kroppen for å passe inn i en trend, nei fader heller. Det kan neppe være særlig sunt. Og dessuten, hvis twiggy er på full fart inn, hvor verken hofter rumpa eller pupper stikker seg særlig ut, hva med alle de som tok silikon i rævva da Kardashian var den heteste trenden, hva skal de gjøre nå? 

Endret av Laraa
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 22.3.2023 den 11.32):

Øh, nei. Jeg er 172 cm og veier 57 kg. Har smal midje og markerte hofter, 70DD i BH-størrelse. Veldig feminin figur som jeg får maaange komplimenter for😍

Anonymkode: ee49f...674

Jeg tviler ikke på at du er flott og feminin, men det er begrenset hvor mye hofter, rumpe og lår du kan ha med så store pupper og oppgitt vekt/høyde 😊 

Anonymkode: e1470...8b9

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

De fleste trener vel for å ta vare på seg selv ☺️ jeg trener fordi jeg er helt avhengig av det for min mentale helse. Så er resultatene en motivasjon/bonus.

Jeg trener to ganger om dagen så jeg forstår det, men det er fryktelig mange som velger øvelser basert på å få størst mulig muskelvolum fremfor funksjonalitet. Det er de jeg sikter til:)

Personlig ønsker jeg å bli sterkest mulig per kilo kroppsvekt- på samme måte som kampsportutøvere, spesialsoldater, syklister og lettvektroere. Det hadde vært hemmende om jeg hadde slått dårligere som følge av for store biceps eller hadde hatt problemer med å klatre opp tau etter armene eller gå lange turer med sekk som følge av for mange kilo på kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Refreng

De aller fleste ser ikke forskjell, det gjelder både menn og kvinner. Tar du en kvinne som løfter litt og har litt muskler og rumpe som resultat, så vil mange tro at hun "bare er tynn". Om du er "bare tynn" så vil du raskt ha et anorektisk preg på utseende, fordi armene og beina dine vil være som fyrstikker. (Gitt at du ikke gjør noe fysisk i hverdagen).

De relativt få gangene jeg kommer i snakk om trening blir mange overrasket over at jeg driver med styrketrening. Jeg er ikke så engasjert at jeg har store muskler, men jeg trener nok til at armene har litt mer volum enn å være fyrstikker, og jeg har midje og mer timeglassfigur form. Noe jeg ikke hadde i like stor grad da jeg var yngre, gamet hele dagen etter stillesittende jobb og "bare var tynn". Om man trener/ er aktiv vil det påvirke hvordan fettet sitter på kroppen. Man kan for eks miste fett rundt pupper som får de til å se større ut, man får mer innsving i midjen, man får litt volum på rumpa. Er man ikke aktiv, men er tynn, så har man mer tendenser mot å være en firkant.

Det samme gjelder også kvinner som liker menn. Kvinner ser ikke hvor trent en mann er med mindre det er veldig åpenbart. Man skal ha trent lenge og hardt for at en kvinne skal se at man er trent. Trener man moderat styrke og har moderate muskler, så vil mange kvinner tro at du "bare er slank".

Kan legge til at dette gjelder for så vidt samme kjønn også. Jeg har sett flere menn bli overrasket over hvor tungt mannen min løfter fordi han fremstår for dem som "bare slank".

Endret av Refreng
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes blide og greie jenter er penest 😊

Anonymkode: 48ddf...2fc

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 22.3.2023 den 11.19):

Tynne damer har svært lite former, gitt.

Anonymkode: 7510e...939

Så lenge man ikke er helt paddeflat foran og bak og ikke eier hofter så er jeg uenig. Ser massevis av slanke flotte kvinner hver dag med litt pupper, rumpe og pene hofter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Enmanelskeråhate skrev (52 minutter siden):

Pannekake?

En vanlig rumpe, som ikke er operert eller pumpet opp av muskler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Syns det er penest når damer ikke har synelige muskler. Ikke at det er stygt, men muskler=maskulinitet. Og jeg er mer fan av feminine trekk.

Anonymkode: 91de1...c64

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Automagisk
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vel, å bli smålubben er ikke et alternativ for meg 😬 derfor jeg spør om hvilken av de to kroppene jeg beskriver er penest. 

Begge er like lite tiltrekkende for meg.

Er slank selv men liker bare kvinner med minst 10 kg fett på kroppen..gjerne mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Automagisk
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Magen min er derimot veldig myk, siden jeg har født et barn og det er der fettet legger seg hos meg 😅

😂🙈..Liker magen din jeg da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Foretrekker atletiske, høye damer. Gjerne med litt synlige muskler på overkropp/armer og bein, men ikke noen diger rumpe takk.

Anonymkode: c5572...46d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så dere synes dette er for maskulint/muskuløst?

Ts

BFC4CD25-2249-4DD0-8941-57A19CC5E96C.jpeg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så dere synes dette er for maskulint/muskuløst?

Ts

BFC4CD25-2249-4DD0-8941-57A19CC5E96C.jpeg

Absolutt ikke! Hu er superfeminin, dødsfin og er sterk😊💪🏻

Jeg ser ikke noe maskulint i henne.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...