AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #1 Del Skrevet 21. mars 2023 ? Anonymkode: cdaf0...5d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #2 Del Skrevet 21. mars 2023 Naturlig tynne. Synes ikke definerte muskler på kvinner er pent. Ja takk til lange, slanke lemmer med kvinnelige former Anonymkode: 41a2a...4bd 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #3 Del Skrevet 21. mars 2023 Ingen av delene. Liker chunky jenter Anonymkode: 7c717...849 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Endorfin Skrevet 21. mars 2023 #4 Del Skrevet 21. mars 2023 Har funnet alle former attraktive i løpet av 35 år, en sunn dame som utstråler sunnhet er skikkelig attraktivt 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 21. mars 2023 #5 Del Skrevet 21. mars 2023 Knallhard sixpack på jenter blir liksom litt maskulint. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #6 Del Skrevet 21. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Naturlig tynne. Synes ikke definerte muskler på kvinner er pent. Ja takk til lange, slanke lemmer med kvinnelige former Anonymkode: 41a2a...4bd Det vil si jenter med litt rumpe osv? Dette er det jo ikke alle som har naturlig jeg, for eksempel, har ganske flat rumpe naturlig. For meg måtte det muskelbygging til for å få større rumpe. Anonymkode: cdaf0...5d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #7 Del Skrevet 21. mars 2023 Endorfin skrev (2 minutter siden): Har funnet alle former attraktive i løpet av 35 år, en sunn dame som utstråler sunnhet er skikkelig attraktivt Hvordan utstråler man sunnhet? Smil? Kroppsfasong? Kan en overvektig kvinne utstråle sunnhet? Anonymkode: d8ae6...f8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Endorfin Skrevet 21. mars 2023 #8 Del Skrevet 21. mars 2023 (endret) AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan utstråler man sunnhet? Smil? Kroppsfasong? Kan en overvektig kvinne utstråle sunnhet? Anonymkode: d8ae6...f8f Vanskelig og beskrive, bra hud, tenner som er tatt vare på, generelt en kvinne som tar vare på seg og spiser sunt kanskje Trenger ikke være tynn eller slank, noen kilo ekstra kan være hot Endret 21. mars 2023 av Endorfin 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vitalogy Skrevet 21. mars 2023 #9 Del Skrevet 21. mars 2023 (endret) Hvis hun har samfunnsinteresse, setter pris på en god samtale osv., så whatever, da begge "kategoriene" du nevner er snasne. Endret 21. mars 2023 av Vitalogy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #10 Del Skrevet 21. mars 2023 Grüner skrev (Akkurat nå): Knallhard sixpack på jenter blir liksom litt maskulint. Jeg tenker mer Tammy Hembrow, Krissy Cela osv. Sixpack er vel de aller færreste genetisk anlagt for å få. Anonymkode: cdaf0...5d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #11 Del Skrevet 21. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det vil si jenter med litt rumpe osv? Dette er det jo ikke alle som har naturlig jeg, for eksempel, har ganske flat rumpe naturlig. For meg måtte det muskelbygging til for å få større rumpe. Anonymkode: cdaf0...5d2 Vanlig nordisk kvinnerumpe. Er ikke glad i store muskuløse rumper. Anonymkode: 41a2a...4bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #12 Del Skrevet 21. mars 2023 Dette er så individuelt! De fleste menn jeg har møtt foretrekker damer med noe ekstra å ta i. Mindretallet foretrekker veldig tynne, og jeg har bare møtt en som syns damer med markerte muskler er turn on. Anonymkode: 70351...9cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #13 Del Skrevet 21. mars 2023 Endorfin skrev (2 minutter siden): Vanskelig og beskrive, bra hud, tenner som er tatt vare på, generelt en kvinne som tar vare på seg og spiser sunt kanskje Men ser du det på henne? Jeg er overvektig og det er jo det du ser, men pusser tenna, steller meg, brq hudrutine, hårrutine, og spiser næringsrikt siste åra men har litt vekt å ta av på vei ned. Men tror ikke man kan se det på meg. 😋 Anonymkode: d8ae6...f8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #14 Del Skrevet 21. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette er så individuelt! De fleste menn jeg har møtt foretrekker damer med noe ekstra å ta i. Mindretallet foretrekker veldig tynne, og jeg har bare møtt en som syns damer med markerte muskler er turn on. Anonymkode: 70351...9cb Problemet mitt er bare at det legger seg på alle de feil stedene om jeg bikker 60 kg 🙈 hadde det liksom lagt seg på rumpa og puppene, hadde det værr greit. Men hos meg legger det seg på magen og de stedene jeg IKKE vil ha det. Skal jeg være noe annet enn naturlig tynn (med lite former OG føle meg vell), er liksom den eneste måten å bli større på (uten å bli skinny-fat) og bygge muskler. Er dog ikke i nærheten av Tammy Hembrow. Anonymkode: cdaf0...5d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #15 Del Skrevet 21. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vanlig nordisk kvinnerumpe. Er ikke glad i store muskuløse rumper. Anonymkode: 41a2a...4bd Skjønner. Anonymkode: cdaf0...5d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #16 Del Skrevet 21. mars 2023 Damer med former som utstråler sexualitet og feminisme er veldig sexy. Ikke beinrangler🫣 Anonymkode: ac10f...256 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Endorfin Skrevet 21. mars 2023 #17 Del Skrevet 21. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men ser du det på henne? Jeg er overvektig og det er jo det du ser, men pusser tenna, steller meg, brq hudrutine, hårrutine, og spiser næringsrikt siste åra men har litt vekt å ta av på vei ned. Men tror ikke man kan se det på meg. 😋 Anonymkode: d8ae6...f8f Har alltid syns det spm om hva som er attraktivt har vært vanskelig og besvare, jeg ser en kvinne så forteller hjernen min i løpet av 2 sek om jeg liker henne og da har det vært kvinner i alle former, fra overvektig-normal-tynn, men felles for de alle er vel de har ett pent ansikt eller pene former. Ja jeg ser om det er en som er naturlig sunn, som ikke bruker enormt med sminke over hele ansiktet men har naturlig ren og pen hud pga kosthold, tenner pga tatt vare på tannhelse, ren og pen og slike ting som forteller meg at hun bryr seg om og ta vare på kropp og sinn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #18 Del Skrevet 21. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Dette er så individuelt! De fleste menn jeg har møtt foretrekker damer med noe ekstra å ta i. Mindretallet foretrekker veldig tynne, og jeg har bare møtt en som syns damer med markerte muskler er turn on. Anonymkode: 70351...9cb Hva er litt ekstra å ta i, og hva er veldig tynn? Som "veldig tynn" dame så opplever jeg at kvinner er de som sier at jeg er for tynn og må legge på meg og menn syns jeg er fantastisk flott. Anonymkode: 6619b...958 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #19 Del Skrevet 21. mars 2023 Er mann på 35 og foretrekker "naturlig tynne". Når det er sagt så er ikke dette veldig viktig for meg. Har vært sammen med både spinkle og kraftige damer, utrente og trente. Hadde jeg kunnet velge fritt hadde jeg sagt jeg foretrekker "normalvektig". Anonymkode: c7da9...c33 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #20 Del Skrevet 21. mars 2023 Naturlig tynn eller atletisk tynn er å foretrekke. Når jeg snakker om atletisk tynn så tenker jeg på typisk cheerleader som driver på med stunt. De har muskler og er tynne/slanke men ikke i noe body building stil. Eksempel: Anonymkode: 5790e...43c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå