Gå til innhold

Til Waco-gutten!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Kanskje KG, kan opprette en tråd "for de under 20", slik at waco og rabalder kan diskutere uten å få innblanding fra oss andre............ :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hege, hva sier du til å stenge denne snart? Hva andre mener får de ta en annen plass. Dette begynte å ta litt av her. Tilogme Waco våkna litt liv :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke du bare la de som diskuterere antirynkekrem, utroskap, bordkort være fred da, Waco? Du kan til og med la være å lese trådene!

Du har jo dine egne tråder hvor du, i egne øyne, tar opp mer interessante ting!

Vitsen med diskusjonsforumer er vel at man kan diskutere det man er interessert i akkurat der og da og det varierer jo for de fleste av oss...

Mvh

Leo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva med å opprette eget forum for Care og andre likesinnete formyndermennesker? Som vet best hvordan andre mennesker tenker og er fastlåst på sin egen argumentasjon?

Autoritære formyndermennesker som liker å plage andre, er psykopaten gjemt i et uskyldig ytre.

Ingenting er så farlig i et samfunn!

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rabalder, har du enda ikke forstått det. Enkelte her inne ser ikke ut til å beherske kunsten å skille sak og privatperson....

Når man går tom for argumenter så personsjikanerer man, alle som har gått i barnehage vet at det er slik man diskuterer uenigheter....

Waco

Waco..der kommer jo du til kort..ettersom dette er din tatikk ...men du pleier som regel generalisere hele jentestanden :)

la oss også nevne at :

når du går tom for argumenter browser du fremmedordboken i en times tid for så og spytte ut et innlegg insylta med ord som egentlig aldri har vært vesentlig i den sammenhengen.

samt at du spytter ut en frase om likestilling og kvotering i ny og ne :=)

.og du driver på akkuat samme måte på vgnett. :) med de samme innleggene

Jeg blir ikke provosert av dine inlegg, sånt har vel jeg også vokst ifra..Jeg kan gjerne kommentere det for det ;)

Men tro ikke i ett sekund at det er provoserende du er..der tar du skammelig feil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jasmin, det er ikke min skyld at du bruker fremmedordboka for å forstå meg... akkurat det kan ikke jeg noe for....

Men dere kan gjerne diskutere hva dere er uenige i.....

Waco

Slik disse damene kakler burde jeg egentlig fått betalt for å være her... at jeg holder ut... uff.. men det sier vel litt mer om mannens standhaftighet enn kvinners umulighet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva med å opprette eget forum for Care og andre likesinnete formyndermennesker? Som vet best hvordan andre mennesker tenker og er fastlåst på sin egen argumentasjon?

Autoritære formyndermennesker som liker å plage andre, er psykopaten gjemt i et uskyldig ytre.

Ingenting er så farlig i et samfunn!

Waco

jejeje,,,går du ikke en smule over hode på deg selv nå? du er jo temmelig fastlåst i kvoterings- likestillings-generaliserings argumentasjonen din..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasmin' date=' det er ikke min skyld at du bruker fremmedordboka for å forstå meg... akkurat [i']det kan ikke jeg noe for....

Men dere kan gjerne diskutere hva dere er uenige i.....

Waco

Slik disse damene kakler burde jeg egentlig fått betalt for å være her... at jeg holder ut... uff.. men det sier vel litt mer om mannens standhaftighet enn kvinners umulighet....

haha..jeg trenger ikke noe fremmedordbok for å forstå den simple argumentasjonen din..det var vel ikke det jeg sa heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det plass til min mening også eller?

Jeg synes at det er heeelt greit at sjefskverulanten er tilbake jeg.

Noen ganger er jeg bare så eitrande forbanna på verden at jeg trenger noen å riste all min vrede over. Eller at jeg er i et så merkelig humør at sambo ikke orker å diskutere med meg lenger. :lol:

Er uenig i det meste du sier/skriver Waco og vet at du ikke er sen om å kverulere og argumentere mot alt jeg mener og sånt, men det er vel akkurat det jeg trenger akkurat da.

Jeg kan la være å lese innlegg hvis jeg vil. Det kan gå laaang tid mellom hver gang jeg gidder å svare på noe av det Waco har skrevet, men da gidder jeg heller ikke å irritere meg over ham.

Ingen kan stenge noen ute av forumet pga meninger. Kan vi ikke heller være litt positive da? Tror ikke at Waco har skadet noen av oss på noen som helst måte. Så hvorfor skal vi gå til angrep da. Vi kan jo argumentere oss grønne, og samtidig vite at gutten ikke skjønner poenget i det vi skriver. Vi VET at han ikke gir seg, så hvorfor bruke tid på å irritere oss over ting han skriver?

Beklager at dette innlegget ble sånn at jeg snakker OM Waco i stedet for TIL Waco da. Ble litt vrient å få det til riktig. Sånn er det jo med oss kvinner. Og dette er ikke ment som noe kompliment til deg Waco. Jeg er bare en evig beskytter av de svake i samfunnet :) !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Og du, Care.....

Er det slik at du ser på meg og Waco som under 20? Hva du mener om Waco er en ting, men om du mener at jeg og mine meninger er så utrolig barnslige at du syns jeg skal plasseres i mindreårig-gruppa, så vennligst fortell meg hvor voksen og rasjonell du er i forhold til meg og dette da. Jeg kan ikke husle å ha skrevet dette innlegget til deg i det hele tatt. Da ville jeg nok heller ha skrevet "til care" eller noe i den duren. Foreslår at denne tråden stenges nå, før hele verden kommer og forteller meg hva jeg gjør som er så galt her. Skrev en kort velkomsthilsen til Waco. Om noen har noe å si til MEG, så vær så snill å lag en ny tråd!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

En liten hilsen til Waco sier du.....

Og bare så du vet det: selv om jentene sitter og irriterer seg grønn og maktesløs over deg til tider, så er de glade i deg forde. Tro meg!! :ler: Gjett om de savna deg da du var borte :wink:

.....men jammen klarte du å gi inntrykk av det er mange av oss som savnet han, og når du uttaler deg på et så generelt grunnlag, må de som er uenige få lov til å si i fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rabalder... slapp av litt. Det er bare gøy å lese hvor fordomsfull Care er. Både du og jeg vet at dette var en hilsen fra deg til meg, at Care i sitt lille hode forstår det sånn at hun skal jumpe inn i debatten og siden, bare for å gjøre hennes eget vesen enda mer tragisk, - påpeke at vi burde hatt vår eget forum.... tja, da trenger ikke jeg kommentere hvorfor jeg mener noen damer trenger beskyttelse mot seg selv...

Det klarer dem fint selv...

Waco

Som ønsker Care lykke til videre, en god latter forlenger livet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår bare ikke problemet her.

Waco elsker å kverulere og provosere, og at det funker det ser vi til gangs her. Han prøver å komme med argumenter som han VET vil provosere - og dere hopper på, HVER eneste gang. Klart han har det kjempegøy.

MEN Waco slenger ikke dritt til eller om enkeltpersoner her inne (correct me if I'm wrong) verken for å forsvare seg, for moro skyld eller for å være ondskapsfull. -Slike personer beskytter dere, men Waco er forferdelig???

Forstå det den som kan... *rister på hodet*.

Velkommen tilbake Waco!

hehe vi har ennå ikke hatt noen basketak - kanskje på tide?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kanskje Gjest skal informere oss om hvem h*n er, før h*n slenger inn sånne hyggelige meldinger her. Man får iallefall være så tøff at man viser hvem man er, og hva man står for. Værsågod ta dette opp med meg en annen plass, som f.eks visse "enkelte" har begynt å gjøre. Om dere fortsatt sitter og sliter med at andre sender hilsener til hverandre. Men akkurat det var ingen spesielt "voksent" måte å argumentere for seg på. Viser til PM. Bare sier det. Gidder ikke å ta dette opp mere. Det ble jo bare helt teit, ikke i nærheten av hva jeg startet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...