Gå til innhold

Til Waco-gutten!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Her kommer en stor klem til deg, fordi du er den største kverulanten jeg vet om :D

Du kan diskutere og rakke ned på jentene her inne så mye du bare makter, men jeg vet du innerst inne liker dem. Ellers hadde du nok aldri vært her. Og bare så du vet det: selv om jentene sitter og irriterer seg grønn og maktesløs over deg til tider, så er de glade i deg forde. Tro meg!! :ler: Gjett om de savna deg da du var borte :wink:

Klem fra Balder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takker makker, det var hyggelig sagt. Vi vet jo alle at damer innerst inne ønsker seg menn som gjerne kan holde dem bittelittegranne i tøylene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang waco er med i en tråd, så lurer jeg like mye hver gang på om jeg virkelig er en dame/kvinne/hunnkjønn...

Her er det da igjen, for det første så synes jeg at ja, innimellom er waco litt småfestlig, men nei, jeg savnet ham ikke når han ikke var her.

Og nei, jeg ønsker ikke innerst inne en mann som kan holde meg bittelittegrann i tøylene!

Men men, velkommen tilbake lell waco! Det er endel kvins her inne som savnet deg fordi det ble så lite liv her, og helt klart da ikke greide å lage det livet de likte så godt selv! så da har du nok litt rett også, innimellom, på noen av oss. (da altså ovenfor de som ikke klarer å lage liv uten deg.)

hei og hå. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der lurer jeg jammen på om du traff spikern på kornet, balder!!!! Jeg kunne ikke sagt det bedre selv.

*klemmer alle som vil ha*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser meg nødt til å komme med en liten uttalelse her: Rabalder; jeg har ikke savnet Waco. Jeg har faktisk holdt meg borte fra sidene her en godt stund fordi jeg kan ikke fordra den personen som skriver under det navnet. Jeg prøvde først å holde meg unna diskusjoner startet av han, men til slutt var jo hver eneste tråd gjennomsyret av hans banale meninger. Så glad i, neppe. Tviler på at jeg er den eneste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig Løvemamma - savnet ikke den personen i det hele tatt jeg.......

tvert imot, så har det vært ok her den tiden han har vært borte. Jeg synes han ødela utrolig mye av seriøsiteten her inne......... helt topp med gøy, fanteri, ironi...spøk......... - men det er da grenser!

Nei - jeg savnet ikke den gutten! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Registrerer at løvinnen ikke skjuler sine klør... der hvor alle ser henne stryke sine fløyespoter, ser Waco hennes glupske apetitt!

Waco

Rovdyrenes fiende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingenting imot at waco er tilbake jeg.

Det er helt rett at noen av oss jenter vil ha mannfolk som kan holde oss litt i øra.

Men DU lille waco venn, er nok ikke av den rett typen :wink:

Velkommen tilbake :)

Lilly

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker... er det ikke en bedrøvelig tanke... at jeg har like mye nytte og rett til å være her som dere...

Waco

Ser ut som egoismen ikke kjenner noen grense.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si med enig med løvemamma og Usikker.

Waco drasser med seg en gjeng med fjortiser og lager barnetv. Kan ikke fatte at noen har savnet han......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Til Løvemamma og Usikker, og dere andre:

Istedet for å sitte der og hisse dere opp over kommentarene hannes, ta dem heller med et smil. Waco er kun her for å fyre opp. Jeg er sikker på at selv om han prøver å svartmale oss kvinner så mye som mulig, så er han nok gladere i oss enn han liker å innrømme :wink: Hvorfor tror dere han ellers er her så ofte?? Om man ser igjennom det tøffe ytre på han, så er han bare en gutt som liker den oppmerksomheten han får her inne. Ikke ta alt han skriver så seriøst da. Tror ikke dere at det er det han prøver å oppnå? Å få dere sinte? Og dere lar dere faktisk bli sinte. Så da lar dere han ha et tak på dere. Så sitt nå ikke og vær så "up-tight" hele tida. Ikke ta alt som ramler ut av kjeften på folk her inne så seriøst. Det er jo ikke rart det er krig i verden... Om han slenger ut noe som irritererer dere, overse han da. Husk på at jo sintere dere blir, jo mer fornøyd er han! Tenk over det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Løvemamma og Usikker' date= og dere andre:

Istedet for å sitte der og hisse dere opp over kommentarene hannes, ta dem heller med et smil. Waco er kun her for å fyre opp. Jeg er sikker på at selv om han prøver å svartmale oss kvinner så mye som mulig, så er han nok gladere i oss enn han liker å innrømme :wink: Hvorfor tror dere han ellers er her så ofte?? Om man ser igjennom det tøffe ytre på han, så er han bare en gutt som liker den oppmerksomheten han får her inne. Ikke ta alt han skriver så seriøst da. Tror ikke dere at det er det han prøver å oppnå? Å få dere sinte? Og dere lar dere faktisk bli sinte. Så da lar dere han ha et tak på dere. Så sitt nå ikke og vær så "up-tight" hele tida. Ikke ta alt som ramler ut av kjeften på folk her inne så seriøst. Det er jo ikke rart det er krig i verden... Om han slenger ut noe som irritererer dere, overse han da. Husk på at jo sintere dere blir, jo mer fornøyd er han! Tenk over det....

Poenget, kjære rabalder er - at vi tar ikke gutten seriøst, vi hisser oss ikke opp og vi blir ikke provoser - fordi, gutter på fjortisstadiet er vi for lengt kommet forbi. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Dere sitter jo og gjør et stort nummer ut av det allerede jo...... :) Hør på dere selv. Får panikk om jeg kommer og "tråkker" dere litt på tærne. Jeg ser ikke vitsen. Om dere ikke liker uttalelsene hans, så ka vær å svar da. DA klarer dere å overbevise meg om at dere ikke bryr dere om han. Jeg kan også sitte å bli litt provosert av det han skriver, men da lar jeg heller vær å svare. Men har faktisk sett mange innlegg mot han som direkte endre opp som personlig hets. Det synes jeg er urettferdig mot han. Dere blir sintere og sintere, og argumentene mer og mer sårende. Husk hva jeg skrev litt lenger opp. Han mener neppe så mye med dette. Uansett hva han selv sier :D Men dere tar det litt lenger enn nødvendig enkelte ganger. Til tider er noe av det Waco får høre, temmelig unødvendig. Og jeg vet andre her inne er enig med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Og bare så du vet det: selv om jentene sitter og irriterer seg grønn og maktesløs over deg til tider, så er de glade i deg forde. Tro meg!! :ler: Gjett om de savna deg da du var borte :wink:

NEI. Har absolutt ikke savnet ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første : Jeg savner ikke kverulanter som bare gir beng i å skrive seriøse innlegg. Det er utroooolig barnslig å holde på sånn.

Jeg har tidligere engang skrevet et innlegg om akkurat dette her på KG. Trekker det fram igjen når vi er på samme debatten. Synes det er aktuelt når enkelte "klager" litt over at det er sånn, samtidig som de MÅ lese og gi en eller annen form for svar.

Jeg står fremdeles på det jeg mener om saken og lar meg ikke underholde av Waco eller glede meg over innleggene hans. Men værsågod! Smak og behag....

Les gjerne HELE tråden:-)

http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic.php?t=12731&highlight=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...