Gå til innhold

Til Waco-gutten!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jadda. Selvfølgelig ble det ikke en ordentlig link da.

Men hvis noen gidder, kan dere bare copy og paste inn i www-linja over....

Beklager feilen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Sier ikke at man skal sitte å glede seg over alt han skriver. Og ikke sier jeg at alle her inne har savnet han. Bare sier at ser ikke vitsen i å på liv og død å sitte der å la seg bli sinte av noe han egentlig bare syns er morsomt. Og det at noen ganger så blir "enkelte" her inne litt for ivrig i det å skulle gi sine meninger tilbake til han. Mye er unødvendig. Men er jo enig i at om han velger å gi ut sine argumenter, så må han tåle svar. Men noen ser ikke helt grensen på det å skrive og det å såre.

Og egentlig så skrev jeg ikke dette innlegget for å prøve å forklare meg til alle de som jeg tydeligvis tråkker på tærne. Jeg skrev dette til Waco. De som ikke er enig med meg, trenger ikke svare. Så enkelt er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Rabalder da, tar absolutt ikke gutten seriøst.

Men han infiltrerer hver eneste tråd som hvertfall jeg kunne hatt nytten av å lese/svare på. Det er også grunne til at jeg har holdt meg borte herfra. Hva er poenget med å oppholde seg på et forum når alt man kan tenke seg å debattere er ødelagt av fjortis innlegg fra Waco?

For min del kunne man like gjerne opprettet et eget wacoforum, slik at vi som ikke liker den massive terrorismen hans her inne, slipper å måtte skanne forumet for tråder som er wacofrie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg ikke skjønner, er at det så snart det går en personlig melding til Waco så går den raskt over til å bli en persondebatt. Hver gang. Og så må den stenges. Hver gang? Eller slipper jeg denne gang? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er vel ikke at Waco starter egne tråder for å provosere, det tror jeg de fleste kan akseptere og bare hoppe over de trådene.

Det som er værre er når waco går inn og klarer å gjøre om alle andre tråder med sin argumentasjon om at jenter er sånn og sånn... uten at det i det hele tatt har noe som helst med det opprinnelige temaet å gjøre.

Da viser ikke waco mye respekt for de som har startet tråden og vil ha seriøse svar på et problem....... og da syns jeg faktisk det er for mye forlangt at man liksom skal overse han og klappe han på hodet fordi han skaper liv.

Så waco, start tråder og kjør debatt, men vis folk såpass respekt at du ikke ødelegger for andre der de ber om seriøse råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat som om jeg skulle sagt det selv, Kristian....

Lag gjerne egne tråder, men ikke ødelegg andres

Enig med dere her. Jeg har mange ganger ønsket at jeg kunne reserverer meg fra hans barnslige kommentarere.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Men hvorfor ikke bare overse han da?? Man gjør det jo ikke noe stort bedre selv da om man på liv og død skal fortsette på det han starter. Se bort i fra det han skriver da, og si det du egentlig skulle si. Verre er det ikke.

Var ikke dette jeg orka å diskutere iallefall. Synd om dette innlegget stenges fordi det som vanlig finnes folk her som ikke klarer å holde på det de absolutt må si.... Jeg skrev dette ikke til dere. Om dere vil diskutere et eller annet med meg, så får dere heller ta det en annen plass.

Viking sier "Lag gjerne egne tråder, men ikke ødelegg andres". Vær så snill å ikke ødelegg denne da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rabalder, har du enda ikke forstått det. Enkelte her inne ser ikke ut til å beherske kunsten å skille sak og privatperson....

Når man går tom for argumenter så personsjikanerer man, alle som har gått i barnehage vet at det er slik man diskuterer uenigheter....

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hege: denne meldingen lå på generell debatt. Om man ikke vil at andre skal svare på pers. meld, bør den også legges på pers. meld, eller enda bedre, sendes som pm.

Og at denne tråden er stygg?

Hvor?

forøvring, enig med Kristian71.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jada jada. Oppdaga for sent hvor jeg la innlegget. Men det burde man jo klare å lese ut av hva jeg skrev helt i begynnelsen at dette ikke var beregnet på dere, ikke sant?? Nytter jo ikke å ta det opp med Hege. Hun oppdaget at jeg la det feil, og flytta det. Da er det jo ikke mere å tenke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEIA KRISTIAN! AKKURAT SOM JEG SKULLE HA SAGT DET SELV!

(Men jeg er kvinne, så jeg ville ha brukt unødvendig mange ord... :lol: )

Mvh

Leo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rabalder, det er sånn her på kvinneguiden, dersom man ikke diskuterer antirynkekrem, bordkort eller utroskap så er folk veldig lite interesserte.

Og man må ihvertfall ikke finne på å støtte opp omkring mennesker som har et noe annet syn på tilværelsen.

Waco

Formyndermennesker, skam dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle som har gått i barnehage vet at det er slik man diskuterer uenigheter....

...var det i barnehagen du lærte at jentene er dumme også, wako? :ler:

Min påstand er at mange 6 åringer i barnehagen er langt mer kompetente i diskusjonsteknikk enn enkelte såkalte "voksne" mennesker.

:wink: Ingen nevnt, ingen glemt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer en stor klem til deg, fordi du er den største kverulanten jeg vet om :D

Du kan diskutere og rakke ned på jentene her inne så mye du bare makter, men jeg vet du innerst inne liker dem. Ellers hadde du nok aldri vært her. Og bare så du vet det: selv om jentene sitter og irriterer seg grønn og maktesløs over deg til tider, så er de glade i deg forde. Tro meg!! :ler: Gjett om de savna deg da du var borte :wink:

Klem fra Balder

Er dette å forstå som starten på en generell tråd Løvemamma, eller er det ei personlig melding?

At hovedpersonen uteblir etter de første innleggene betyr ikke at det så er fritt fram for å diskutere denne personen.

Da kalles det en persondebatt, og det vil vi ikke ha her.

Å diskutere med personen er greit, selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Hei Waco!

Jeg synes det er kjempemorosamt å diskutere og kverulere med sånne som deg. så bare fortsett å provosere! Man trenger å gjøres oppmerksomme på sitt handlingsmønster og tankesett en gang i blant. Trene de små grå, og sine argumentasjonsmetoder. Og det er morsomt å få kritikk tilbake.

P.S: du snakker om å skille sak og person. Noen gang selv tenkt på å skille mellom enkeltperson og hele kvinneslekten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Væren, hvor er det jeg har skrevet at damer er dumme?

Jeg har alltid ment at damer er forskjellige skapt enn menn, og har kanskje andre evner... men dumme... nope

Waco

Damer leser kanskje det de vil lese.... burde ha reservert meg mot en slik tolkning.....sukk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...