Frida Skrevet 12. januar 2024 #181 Del Skrevet 12. januar 2024 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Da er du flink som orker å rydde bilen i kulda min bil skal ryddes i til sommer,n Vi har en pause fra kulden, det blåser voldsomt og regner, 3 grader ute, nesten all snøen er borte. Det blir kaldt over helga igjen. Kjekt med en pause da. 😃 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 12. januar 2024 #182 Del Skrevet 12. januar 2024 Maskinfører skrev (45 minutter siden): Det er viktig 🍱🥰 Må ha mat som ungdommen liker. Eldste er gravid og mye dårlig, så hun må få mat som hun liker og klarer å spise 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 12. januar 2024 Forfatter #183 Del Skrevet 12. januar 2024 Frida skrev (9 minutter siden): Vi har en pause fra kulden, det blåser voldsomt og regner, 3 grader ute, nesten all snøen er borte. Det blir kaldt over helga igjen. Kjekt med en pause da. 😃 Da er dere griseheldige jaja litt regn og 3 grader kan jo erstatte snøen en stund da det er kjekt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 12. januar 2024 #184 Del Skrevet 12. januar 2024 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Da er dere griseheldige jaja litt regn og 3 grader kan jo erstatte snøen en stund da det er kjekt Ja, vi er det! Misunner dere ikke all snøen som har lavet ned i sør...😬 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 12. januar 2024 Forfatter #185 Del Skrevet 12. januar 2024 Pal Fungi skrev (7 minutter siden): Må ha mat som ungdommen liker. Eldste er gravid og mye dårlig, så hun må få mat som hun liker og klarer å spise Ja mat må man ha ellers duger ikke helten og heltinnen offda hun er dårlig ja man må ha noe man liker når man er syk ellers så får man ikke spist var syk en gang og prøvde bløtekake med ribbefett som en lagde til meg da ble jeg fort frisk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 12. januar 2024 Forfatter #186 Del Skrevet 12. januar 2024 Frida skrev (1 minutt siden): Ja, vi er det! Misunner dere ikke all snøen som har lavet ned i sør...😬 Nei andre nyttårsdag så var det 1,5 meter utenfor døren😬 åja du bor i Nord-Norge eller der omkring ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 12. januar 2024 #187 Del Skrevet 12. januar 2024 Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja mat må man ha ellers duger ikke helten og heltinnen offda hun er dårlig ja man må ha noe man liker når man er syk ellers så får man ikke spist var syk en gang og prøvde bløtekake med ribbefett som en lagde til meg da ble jeg fort frisk Yngstemann her fant ribbefett i fryseren en gang og trodde det var is 😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 12. januar 2024 #188 Del Skrevet 12. januar 2024 Maskinfører skrev (5 minutter siden): Nei andre nyttårsdag så var det 1,5 meter utenfor døren😬 åja du bor i Nord-Norge eller der omkring ? Trondheim, det er langt nok nord for meg. Bløtkake med ribbefett?? Det var jammen en ny kombinasjon 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 12. januar 2024 Forfatter #189 Del Skrevet 12. januar 2024 Frida skrev (11 minutter siden): Trondheim, det er langt nok nord for meg. Bløtkake med ribbefett?? Det var jammen en ny kombinasjon 😂 Trondhjem ja der var min bestefar fra eller der omkring Byåsen ja bløtekake og ribbefett han måtte bare få ut resten av oppkastet mitt sånn at jeg ble bra det var en ganske så ny kombinasjon det da 😮 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 12. januar 2024 Forfatter #190 Del Skrevet 12. januar 2024 Pal Fungi skrev (17 minutter siden): Yngstemann her fant ribbefett i fryseren en gang og trodde det var is 😁 hehe han gjorde det ja skulle ha vanilje is en gang jeg og fant en flaske jeg skulle ha på toppen av isen dessverre var det sukkerkulør 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 12. januar 2024 #191 Del Skrevet 12. januar 2024 Maskinfører skrev (8 timer siden): Trondhjem ja der var min bestefar fra eller der omkring Byåsen ja bløtekake og ribbefett han måtte bare få ut resten av oppkastet mitt sånn at jeg ble bra det var en ganske så ny kombinasjon det da 😮 Var lurt det, det fungerte jo! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 12. januar 2024 Forfatter #192 Del Skrevet 12. januar 2024 Frida skrev (4 timer siden): Var lurt det, det fungerte jo! Ja det gjorde jo det bare folk er litt ugne og jeg spør om de vil ha bløtekake med ribbefett så løper de på dass 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #193 Del Skrevet 12. januar 2024 I dag har jeg lurt på om jeg skal: 1. Selge min gode Avensis stasjonsvogn fra 2004 og skaffe meg firhjulstrekk 2. Beholde bilen og kun passe på å ha splitter nye dekk framme (205/55/16), samt bruke kjettinger 3. Få tak i smalere felger til den + nye vinterdekk i 195/60/15 eller 185/65/15 Veien opp hit er nemlig umulig på våren og på høsten når snøen er løs og våt. Men ellers på vinteren sånn som nå er det en autostrada i forhold og jeg har ingen problemer. Jeg klarer meg også med kjettingene under de fleste forhold. Så er det verdt det å selge bilen som antagelig har mange år igjen for de gangene jeg må haike med husverten fordi veien er umulig..? Det skal sies at det noen ganger er så ille at de knapt kommer opp også, selv om de har jeep... Anonymkode: 33e23...df8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ubulu Skrevet 14. januar 2024 #194 Del Skrevet 14. januar 2024 Vasket bilen, brukte den også for å dra kompis opp av grøfta, det var interessant 😅 Planer om å se på prisene i Sverige på bensin i forhold til Norge i morgen 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 30. januar 2024 Forfatter #195 Del Skrevet 30. januar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (På 12.1.2024 den 20.22): I dag har jeg lurt på om jeg skal: 1. Selge min gode Avensis stasjonsvogn fra 2004 og skaffe meg firhjulstrekk 2. Beholde bilen og kun passe på å ha splitter nye dekk framme (205/55/16), samt bruke kjettinger 3. Få tak i smalere felger til den + nye vinterdekk i 195/60/15 eller 185/65/15 Veien opp hit er nemlig umulig på våren og på høsten når snøen er løs og våt. Men ellers på vinteren sånn som nå er det en autostrada i forhold og jeg har ingen problemer. Jeg klarer meg også med kjettingene under de fleste forhold. Så er det verdt det å selge bilen som antagelig har mange år igjen for de gangene jeg må haike med husverten fordi veien er umulig..? Det skal sies at det noen ganger er så ille at de knapt kommer opp også, selv om de har jeep... Anonymkode: 33e23...df8 Kjøp deg en Land Cruiser eller en Pajero Outlander etc etc 😀 Endret 30. januar 2024 av Maskinfører 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 30. januar 2024 Forfatter #196 Del Skrevet 30. januar 2024 Fylt Spylevæske 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #197 Del Skrevet 30. januar 2024 I dag har jeg vert hos Mekonomen på opphørssalg til 50% avslag, og kjøpt diverse bilpleie som skal brukes til våren når veteranbilen skal hentes ut fra vinterdvale! Så våren kan ikke komme fort nok. Det er en cabriolet, så blir ikke brukt mer en 4-5 måneder i året, men har 5000km som grense for hvor langt jeg kan kjøre da. Anonymkode: b7453...0fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #198 Del Skrevet 30. januar 2024 Maskinfører skrev (14 timer siden): Kjøp deg en Land Cruiser eller en Pajero Outlander etc etc 😀 Jeg har kommet frem til at jeg gjør det når bilen min må vrakes. Nå satser jeg på nye Hakka 10, kjettinger og snille husverter for å komme opp her Anonymkode: 33e23...df8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 30. januar 2024 Forfatter #199 Del Skrevet 30. januar 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg har kommet frem til at jeg gjør det når bilen min må vrakes. Nå satser jeg på nye Hakka 10, kjettinger og snille husverter for å komme opp her Anonymkode: 33e23...df8 Du gjør det ja men det blir jo bra ja får håpe du får hjelpen du trenger da 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 30. januar 2024 Forfatter #200 Del Skrevet 30. januar 2024 Ut på tur aldri sur 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå