Murf Skrevet 4. oktober 2006 #1061 Del Skrevet 4. oktober 2006 Her er stadig MeiTaien i bruk, nå som jeg har fått litt mer dreisen på knyttinga. Genialt for byturer, slipper da irritasjonen over at verden ikke er tilpasset vogner (eller rullestoler, jeg hadde irritert meg grønn, hadde jeg måttet brukt rullestol!) Er bortreist neste treff, så du får ikke prøvd MeiTaien da heller, får komme sterkere tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #1062 Del Skrevet 5. oktober 2006 Fikk prøve Mei Tai på bæretreff i dag, og det fristet jo. Og Patapum eller hva den nå het fristet.. Hm.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 6. oktober 2006 #1063 Del Skrevet 6. oktober 2006 hva er forskjellen på maitai og det du har da? og de andre du nevnte? trur du har påvirket meg litt jeg.. drømte nemlig at jeg prøvde å få på meg et sjal i natt... mend et var litt lite da.. for det var egentlig bare et stort og langt skjerf jeg har liggende i skuffen.. så jeg sleit litt med å få knyttet det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #1064 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg har et sjal. En Mei Tai er en slik dings og så finnes det slynger og masse annet rart også... Skal vise deg når vi treffes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 10. oktober 2006 #1065 Del Skrevet 10. oktober 2006 Ja, det må du gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #1066 Del Skrevet 10. oktober 2006 I morgen reiser vi med tog til Oslo, skal overnatte hos en tante av meg til fredag. På torsdag skal vil til Murmelmy og treffe masse andre småttiser, og resten av tiden skal vi være med min tante, onkel og fetter + besøke div. folk som jobber rundt omkring i Oslo hvis lille M er glad og fornøyd og vil farte litt rundt. Ellers holder vi oss i ro hos tante Så kommer mannen og henter oss utover dagen på fredag, og vi reiser til de store fetterne på Gjøvik. De skal få et diget lass med ved av oss, og vi skal feire fetter-bursdager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 10. oktober 2006 #1067 Del Skrevet 10. oktober 2006 sånn slynge så smart ut.. og mye lettere ut enn sånn sjal. kanskje jeg skal lage et til pusen men det spørs jo hvor lenge hun gidder å bli liggende da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #1068 Del Skrevet 10. oktober 2006 Har ikke prøvd slynge jeg, men synes det ser tungt ut.. Med sjal merker man absolutt ikke tyngden på barnet, jeg lover! Jenta mi veier vel nesten 7 kg nå, og man merker virkelig ikke noe for vekten blir fordelt rundt det hele. Med slynge må det jo bli mer vekt på ene skulderen?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 10. oktober 2006 #1069 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hei du God tur til hovedstaden i morgen, så sees vi på torsdag. Mulig vi bare blit tre mammaer med barn, men koselig er det lell . Prøver å overtale MammaSarius til å komme - jobber med saken Håper du har med sjalet, vil veldig gjerne teste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 11. oktober 2006 #1070 Del Skrevet 11. oktober 2006 ja..du sier noe der, kanskje slynge er noe man bruker mest med en gang og deretter går over til sjal... er ikke så inne i det jeg (men det er vel heller ikke meningen at jeg skal være) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 12. oktober 2006 #1071 Del Skrevet 12. oktober 2006 Tusen takk for i dag! Var veldig koselig å treffe deg og lille nydelige M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 13. oktober 2006 #1072 Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Takk for i går! Det var veldig hyggelig! Håper det blir bra i fetterbursdag! Endret 13. oktober 2006 av miiip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #1073 Del Skrevet 16. oktober 2006 Takk for treff! Så ikke meldingen din før nå Murmel, dumt at jeg ikke spurte om noen ville prøve sjalet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 16. oktober 2006 #1074 Del Skrevet 16. oktober 2006 Innom og kikker litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #1075 Del Skrevet 16. oktober 2006 Vi har vært på farten nesten en uke, og har hatt noen flotte dager i Sandefjord, Oslo og Gjøvik. M er kjempegrei å ha med på tur, hun er glad og fornøyd stort sett hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 16. oktober 2006 #1076 Del Skrevet 16. oktober 2006 Så bra at "ferien" har vært bra! Ja, du har en liten bliding! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #1077 Del Skrevet 19. oktober 2006 M er en solstråle ja, det er helt sikkert! Men nå sover sola en liten lur i lekegrinda, så da skal jeg surfe litt i fred og ro for en gangs skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 20. oktober 2006 #1078 Del Skrevet 20. oktober 2006 Hei Grooo, Nå har jeg fått instruksjoner om sjalbruk og har fått låne et sjal av hun som viste meg det (veldig snilt!). Så vi prøver litt her hjemme. Men snuppa virker ikke helt fornøyd, noen gode tips? Og rop hvis du er i Oslo en dag, så må vi treffes så jeg kan få litt inside tips! Ha forøvrig en strålende helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #1079 Del Skrevet 20. oktober 2006 Hm... Har ingen gode tips i farta, M har bare vært veldig glad i sjalet fra første stund. Regner med du plasserer henne rett så hun ikke sitter vondt? Knærne skal høyere enn rompa, så det er viktig å spre sjalet godt mellom beina hennes så hun får rompa ned og knærne opp. Lar du henne ha armene fritt ut? M vil ha armene helt fri i starten, og når hun blir trett etter hvert kan jeg putte dem innenfor så hun ligger helt inntil og koser. Så sovner hun, og kan fint sove et par timer. Og hun sover aldri mer enn 20-30 minutter på dagtid ellers.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #1080 Del Skrevet 20. oktober 2006 I dag har vi forresten fått slynge i posten også, skal teste den nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå