Gå til innhold

Hvem erstatter Pernille Sørensen?


pepsidronning

Anbefalte innlegg

Påkrevd skrev (På 20.3.2023 den 22.07):

Da stemmer jeg for Hani Hussein. Hun kunne nok gjort en god figur der.

Huff nei. Føler henne veldig slitsom.

  • Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 3/27/2023 at 12:11 AM, Laraa said:

Jepp Thomas Seltzers dreit på draget, ser den. Jeg tror jeg hadde gått under jorden hvis jeg hadde hørt meg selv si det samme 🙈 men gi nå fyren en ny sjanse. Han er skarp og spissformulert, og kunnskapsrik

Dreit på draget? Du mener en av de beste vitsene Nytt på Nytt har hatt på flere år? Den om nazistene? Fantastisk morsomt! Thomas Seltzers hadde passet perfekt inn i det programmet, men så heldige er nok ikke vi seere.

Pernille Sørensen har lenge vært den minst morsomme der, og jeg fryder meg over at hun er ferdig. Jeg ville satt mine penger på at Else Kåss Furuseth tar over for henne. Den eneste som kan være verre enn Pernille Sørensen er Sigrid Bonde Tusvik.

De jeg helst vil ha inn er Seltzers, Eia, Turnquist, Kristopher Schau.

Endret av Stonegiant
  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/20/2023 at 10:07 PM, Påkrevd said:

Da stemmer jeg for Hani Hussein. Hun kunne nok gjort en god figur der.

Enig.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polyester skrev (17 timer siden):

Jeg likte det jeg, men han fikk myyyye kritikk etterpå. Nytt på nytt er, eller skal egentlig være satire og satire bør bevege seg helt opp mot grensen om hva som er greit å si. Synes jeg da. 

Seltzer sa dette i et stikk om at funksjonshemmede med hjelpemidler ikke får bruke offentlig transport: «Ikke at jeg skal framsnakke Nazi-Tyskland, men de greide i hvert fall å transportere funksjonshemmede fra A til Zyklon B»

Og så?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusseladen skrev (17 minutter siden):

Og så?

Han fikk mye kritikk for det i ettertid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krokenguri skrev (50 minutter siden):

Huff nei. Føler henne veldig slitsom.

Kan forsåvidt skjønne hva du mener hvis du har sett henne på Kongen Befaler (har ikke sett henne der selv), hvor man gjerne er litt stressa og oppspilt, kan jeg tenke meg. Nytt på Nytt er veldig regissert, det meste er skrevet på forhånd, mye blir klipt bort eller spilt inn flere ganger. Det hadde man nok helt fint fått til å funke. 
Ellers enig med forslaget over her om Thomas Seltzer. Han ville også passe godt i konseptet, men da hadde man mistet en god balanse, med bare menn i panelet. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.3.2023 den 20.58):

Marit Voldsæter, forøverig synes jeg programmet har gått ut på dato.  Eller ta seg en laaaaang pause. 

Anonymkode: d5d88...f01

Haha, så da anbefaler du Marit Voldsæter for å friske opp i sakene? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påkrevd skrev (6 minutter siden):

Kan forsåvidt skjønne hva du mener hvis du har sett henne på Kongen Befaler (har ikke sett henne der selv), hvor man gjerne er litt stressa og oppspilt, kan jeg tenke meg. Nytt på Nytt er veldig regissert, det meste er skrevet på forhånd, mye blir klipt bort eller spilt inn flere ganger. Det hadde man nok helt fint fått til å funke. 
Ellers enig med forslaget over her om Thomas Seltzer. Han ville også passe godt i konseptet, men da hadde man mistet en god balanse, med bare menn i panelet. 

Hun er sikkert fantastisk hun. Men jeg sliter med måten hun legger frem ting på. Så for meg blir det ikke morsomt,  og alt for heseblesende. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ikke komiker, men jeg syns Mari Maurstad virker ganske morsom..😅 i hvert fall det jeg har sett i «sofa»

Holder en liten knapp på Martha Leivestad, syns hun var ganske morsom når hun var med i 4ETG.😄🤓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stonegiant skrev (1 time siden):

Dreit på draget? Du mener en av de beste vitsene Nytt på Nytt har hatt på flere år? Den om nazistene? Fantastisk morsomt! Thomas Seltzers hadde passet perfekt inn i det programmet, men så heldige er nok ikke vi seere.

Pernille Sørensen har lenge vært den minst morsomme der, og jeg fryder meg over at hun er ferdig. Jeg ville satt mine penger på at Else Kåss Furuseth tar over for henne. Den eneste som kan være verre enn Pernille Sørensen er Sigrid Bonde Tusvik.

De jeg helst vil ha inn er Seltzers, Eia, Turnquist, Kristopher Schau.

Vel jeg vil jo helst ha Thomas Seltzers i nytt på nytt 🙂 med drei på draget mener jeg nok at media ikke lot seg vente på drama og at det ikke akkurat gikk hus forbi. Ordspillene hans  er helt klart gjennomtenkte og gir rom for refleksjon..Det så jeg i UxA. Vil høre mer sånt!  

Else Kåss Furuseth er vel bestevenn med Pernille Sørensen Sigrid Bonde, Live Nelvik og den gjengen?? Kanskje jeg tar feil, men jeg ville ikke blitt overrasket og Nrk er mye basert på vennskap og kjennskap 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (9 timer siden):

Hun er ikke komiker, men jeg syns Mari Maurstad virker ganske morsom..😅 i hvert fall det jeg har sett i «sofa»

Holder en liten knapp på Martha Leivestad, syns hun var ganske morsom når hun var med 

Hun roper når hun snakker og er veldig masete.

Er heller ikke så veldig fan av dialekten hennes, men den kan ikke hun noe for at hun har.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kvinneguide skrev (På 27.3.2023 den 19.42):

Vet ikke hva de heter men synes disse to jentene er gode på humor, så kanskje en av dem? https://www.nrk.no/video/3bb80386-5708-4c29-9ad8-e9c39200cdb3

Synes Amalie Stuve var morsom, helt til jeg så henne i ''ikke lov å le på hytta'' 😅 Kristine Grændsen er morsom!

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stonegiant skrev (På 28.3.2023 den 13.16):

Dreit på draget? Du mener en av de beste vitsene Nytt på Nytt har hatt på flere år? Den om nazistene? Fantastisk morsomt! Thomas Seltzers hadde passet perfekt inn i det programmet, men så heldige er nok ikke vi seere.

Pernille Sørensen har lenge vært den minst morsomme der, og jeg fryder meg over at hun er ferdig. Jeg ville satt mine penger på at Else Kåss Furuseth tar over for henne. Den eneste som kan være verre enn Pernille Sørensen er Sigrid Bonde Tusvik.

De jeg helst vil ha inn er Seltzers, Eia, Turnquist, Kristopher Schau.

De har vel bekreftet at det skal være en dame i alle fall så dine ønsker er lite sannsynlige. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han heter Seltzer, ikke Seltzers...

Og håper virkelig ikke at det blir Hani, hun er uhorvelig masete og finnes ikke morsom....

  • Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må vel ikke egentlig være en komiker? Ingrid Gjessing Linhave er da ikke kjent som det. 

Er glad til bare jeg slipper å se mer av Mia Hundvin.. Er så mektig forsynt av den dama, hvorfor er hun plutselig over alt?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...