Gå til innhold

Hvor lang tid tar det å lese seg opp til teorien?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg øvekjører men må ta teorien. Leser mye på appen tentamen. Men usikker når jeg er klar for å ta teorien. Hvor lang tid brukte dere?

Anonymkode: a146c...506

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er forskjell fra person til person. Jeg bladde såvidt gjennom boka og klarte på første forsøk. Gørrkjedelig bok.

Jeg tok lappen lenge før internett kom, så jeg hadde ikke mulighet til å ta tester før selveste teoritesten på sjaførskolen.

Øv så mye du orker og når du klarer den innenfor hvor mange feil du kan ha, så melder du deg opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øvde aldri. Jeg tok teorien på nettet, teoritentamen.no eller noe slikt. Tok den til jeg hadde 0 feil på den. Så klarte jeg den ordentlige. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skumleste boka én gang og kjøpte en sånn oppgavebok?🤷‍♀️. brukte teoritentamen ganske mye. Stod 2.gangen. Syns ikke teorien var enkel, spesielt ikke de bildene hvor det er en rundkjøring med buss og flere biler og de spør hvordan og når du skal kjøre inn..syns de var kjempe vanskelige. 

Anonymkode: abfd0...e21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meld deg opp til prøve når du klarer 10 prøver på nettet på rad.

Anonymkode: ef45c...de0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke hvor lenge jeg betalte for den appen. 2 uker kanskje? Jobbet hvertfall med den HVER dag en periode, samt Googlet og så på YouTube hvis det var noe jeg ikke skjønte helt. Holdt ikke på så lenge, men jeg jobbet ganske intensivt. 

Anonymkode: 49e6e...aa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...