Honey Dew Skrevet 31. mars 2023 #361 Skrevet 31. mars 2023 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Tror alle her tar deg meget seriøst Anonymkode: 531da...112 Jeg tror ikke på deg lengre.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #362 Skrevet 31. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tror alle her tar deg meget seriøst Anonymkode: 531da...112 Tusen takk for støtte. Til og med en som meg trenger litt støtte iblant. Takk. Anonymkode: a8be9...f40
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #363 Skrevet 31. mars 2023 Honey Dew skrev (2 timer siden): Jeg tror ikke på deg lengre. Så du trodde på meg tidligere? Anonymkode: a8be9...f40
Honey Dew Skrevet 31. mars 2023 #364 Skrevet 31. mars 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Så du trodde på meg tidligere? Anonymkode: a8be9...f40 Nei.
Gjest Terrameta Skrevet 31. mars 2023 #365 Skrevet 31. mars 2023 On 3/18/2023 at 1:07 PM, AnonymBruker said: De er pålagt å slette deg innen to år eller noe, hvis medlemskapet ikke er aktivt. Datatilsynet eller noen som krever slikt. Anonymkode: 9e381...590 Dette er grunnen.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #366 Skrevet 31. mars 2023 23 minutter siden, AnonymBruker said: Tusen takk for støtte. Til og med en som meg trenger litt støtte iblant. Takk. Anonymkode: a8be9...f40 Ja fortsett å stå på Men jeg er nå livredd alt som har med KID å gjøre, min bestevenninnes mann som er engelsk sa "kid" da han hentet barnet sitt i bhg i dag og da ble jeg så redd at jeg begynte å gråte Anonymkode: 531da...112 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #367 Skrevet 31. mars 2023 KID ER EN MØKKABUTIKK OG DEN MAILEN EN SVINDEL (Hi hi og løper ut igjen om gjemmer meg bak ett tre) Anonymkode: b75f8...276 3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #368 Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (På 18.3.2023 den 13.25): hVOR MaNgee må jeg si det!!? DET ER IKKE SVINDEL! HELT KLASSISK MELDING FRA KID! Anonymkode: a8be9...f40 Ikke mange nok ganger. Si det gjerne flere ganger, slik at alle får det med seg. Anonymkode: fac05...93a
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #369 Skrevet 1. april 2023 KUNNGJØRING! VIKTIG MELDING! Jeg ser flere her prøver å være slemme mot meg. Jeg kommer tilbake i kveld. Nok en lørdag ødelagt. Anonymkode: a8be9...f40 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #370 Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): KUNNGJØRING! VIKTIG MELDING! Jeg ser flere her prøver å være slemme mot meg. Jeg kommer tilbake i kveld. Nok en lørdag ødelagt. Anonymkode: a8be9...f40 Jeg har jo fått det skriftlig at mailen var på avveie og aldri skulle ha blitt sendt ut, så nå kan du bare slappe av og nyte helgen istedenfor å være her inne! Anonymkode: b4f42...280 3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #371 Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har jo fått det skriftlig at mailen var på avveie og aldri skulle ha blitt sendt ut, så nå kan du bare slappe av og nyte helgen istedenfor å være her inne! Anonymkode: b4f42...280 Nei... En ting er eposten. Nå handler det om andre ting. F.eks. alle løgnene og hatet som flere av dere har kommet med. Tenk på beklagelsene folk må komme med først. Vi ses i kveld! Anonymkode: a8be9...f40 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #372 Skrevet 1. april 2023 Jeg håper dere er fornøyde. Nå må jeg bruke nok en lørdag på denne tråden. Flere uker har denne tråden preget hver eneste ledige time av dagen min. Det har faktisk vært temmelig slitsomt. Nå i kveld måtte jeg avlyse to avtaler fordi jeg sa jeg måtte sitte foran en datamaskin sånn at jeg kunne svare i denne tråden utover lørdagen. Er dere fornøyde med det, kanskje? For å si det rett ut: FLERE AV DERE ER VELDIG HATEFULLE!! Det har vært sagt så mye stygt om KID disse to ukene! Masse rykter. Hatefulle rykter. Og dere prøver også å ødelegge livet mitt. Noen av dere prøvde å snoke i mine personlige eposter. TENK DET!! Dere sender eposter om meg til KID, men det slår tilbake mot dere: JEG HAR FÅTT STØTTE AV KID! Jeg var faktisk innom en KID-butikk for noen dager siden hvor en ansatt ga meg tommel opp! Det synes jeg var hyggelig. Hadde vært hyggelig om flere her i tråden hadde gitt meg litt støtte. Jeg har faktisk kjempa mot løgnene i omtrent to uker! Noen ønsker å legge tråden død. DET ER REIN FEIGHET!!! Det er noe veldig viktig som mangler før tråden kan avsluttes: DERE MÅ BEKLAGE! Dere må beklage i tråden og dere må beklage til KID via epost. Jeg synes også dere skal beklage til meg pga. alt det slitsomme jeg har måtte gjennomgå de siste to ukene! Anonymkode: a8be9...f40 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #373 Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg håper dere er fornøyde. Nå må jeg bruke nok en lørdag på denne tråden. Flere uker har denne tråden preget hver eneste ledige time av dagen min. Det har faktisk vært temmelig slitsomt. Nå i kveld måtte jeg avlyse to avtaler fordi jeg sa jeg måtte sitte foran en datamaskin sånn at jeg kunne svare i denne tråden utover lørdagen. Er dere fornøyde med det, kanskje? For å si det rett ut: FLERE AV DERE ER VELDIG HATEFULLE!! Det har vært sagt så mye stygt om KID disse to ukene! Masse rykter. Hatefulle rykter. Og dere prøver også å ødelegge livet mitt. Noen av dere prøvde å snoke i mine personlige eposter. TENK DET!! Dere sender eposter om meg til KID, men det slår tilbake mot dere: JEG HAR FÅTT STØTTE AV KID! Jeg var faktisk innom en KID-butikk for noen dager siden hvor en ansatt ga meg tommel opp! Det synes jeg var hyggelig. Hadde vært hyggelig om flere her i tråden hadde gitt meg litt støtte. Jeg har faktisk kjempa mot løgnene i omtrent to uker! Noen ønsker å legge tråden død. DET ER REIN FEIGHET!!! Det er noe veldig viktig som mangler før tråden kan avsluttes: DERE MÅ BEKLAGE! Dere må beklage i tråden og dere må beklage til KID via epost. Jeg synes også dere skal beklage til meg pga. alt det slitsomme jeg har måtte gjennomgå de siste to ukene! Anonymkode: a8be9...f40 Gidd? Kidd? 1. april. Ta deg en hvil🥰 Anonymkode: 65670...0ea 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #374 Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Gidd? Kidd? 1. april. Ta deg en hvil🥰 Anonymkode: 65670...0ea NEI! Du kan hvile sjøl, du! Jeg må imøtegå alle løgnene! Folkens, dere må beklage! Anonymkode: a8be9...f40 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #375 Skrevet 1. april 2023 21 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg håper dere er fornøyde. Nå må jeg bruke nok en lørdag på denne tråden. Flere uker har denne tråden preget hver eneste ledige time av dagen min. Det har faktisk vært temmelig slitsomt. Nå i kveld måtte jeg avlyse to avtaler fordi jeg sa jeg måtte sitte foran en datamaskin sånn at jeg kunne svare i denne tråden utover lørdagen. Er dere fornøyde med det, kanskje? For å si det rett ut: FLERE AV DERE ER VELDIG HATEFULLE!! Det har vært sagt så mye stygt om KID disse to ukene! Masse rykter. Hatefulle rykter. Og dere prøver også å ødelegge livet mitt. Noen av dere prøvde å snoke i mine personlige eposter. TENK DET!! Dere sender eposter om meg til KID, men det slår tilbake mot dere: JEG HAR FÅTT STØTTE AV KID! Jeg var faktisk innom en KID-butikk for noen dager siden hvor en ansatt ga meg tommel opp! Det synes jeg var hyggelig. Hadde vært hyggelig om flere her i tråden hadde gitt meg litt støtte. Jeg har faktisk kjempa mot løgnene i omtrent to uker! Noen ønsker å legge tråden død. DET ER REIN FEIGHET!!! Det er noe veldig viktig som mangler før tråden kan avsluttes: DERE MÅ BEKLAGE! Dere må beklage i tråden og dere må beklage til KID via epost. Jeg synes også dere skal beklage til meg pga. alt det slitsomme jeg har måtte gjennomgå de siste to ukene! Anonymkode: a8be9...f40 Ja det er jeg fornøyd med Anonymkode: 531da...112 3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #376 Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ja det er jeg fornøyd med Anonymkode: 531da...112 Jeg tenker på denne tråden selv når jeg ikke skriver her inne. Anonymkode: a8be9...f40 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #377 Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg håper dere er fornøyde. Nå må jeg bruke nok en lørdag på denne tråden. Flere uker har denne tråden preget hver eneste ledige time av dagen min. Det har faktisk vært temmelig slitsomt. Nå i kveld måtte jeg avlyse to avtaler fordi jeg sa jeg måtte sitte foran en datamaskin sånn at jeg kunne svare i denne tråden utover lørdagen. Er dere fornøyde med det, kanskje? For å si det rett ut: FLERE AV DERE ER VELDIG HATEFULLE!! Det har vært sagt så mye stygt om KID disse to ukene! Masse rykter. Hatefulle rykter. Og dere prøver også å ødelegge livet mitt. Noen av dere prøvde å snoke i mine personlige eposter. TENK DET!! Dere sender eposter om meg til KID, men det slår tilbake mot dere: JEG HAR FÅTT STØTTE AV KID! Jeg var faktisk innom en KID-butikk for noen dager siden hvor en ansatt ga meg tommel opp! Det synes jeg var hyggelig. Hadde vært hyggelig om flere her i tråden hadde gitt meg litt støtte. Jeg har faktisk kjempa mot løgnene i omtrent to uker! Noen ønsker å legge tråden død. DET ER REIN FEIGHET!!! Det er noe veldig viktig som mangler før tråden kan avsluttes: DERE MÅ BEKLAGE! Dere må beklage i tråden og dere må beklage til KID via epost. Jeg synes også dere skal beklage til meg pga. alt det slitsomme jeg har måtte gjennomgå de siste to ukene! Anonymkode: a8be9...f40 det er jo du selv som har valgt å avlyse avtaler for å sitte og svare her inne, så du kan egentlig bare takke deg selv! Og hvordan fikk du støtte av kid egentlig? En tommel opp fra en helt vanlig ansatt i en kid-butikk kan jo være hva som helst! Ikke tror jeg de i kundeservicen ønsker haugevis av mail angående denne tråden, jeg tror nemlig hun som svarte meg fikk seg en god latter i går når hun leste mailen min!🤣 Anonymkode: b4f42...280 2 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #378 Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): NEI! Du kan hvile sjøl, du! Jeg må imøtegå alle løgnene! Folkens, dere må beklage! Anonymkode: a8be9...f40 Nope😘 Anonymkode: 65670...0ea
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #379 Skrevet 1. april 2023 10 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tenker på denne tråden selv når jeg ikke skriver her inne. Anonymkode: a8be9...f40 Da slipper du å kjede deg i vert fall Anonymkode: 531da...112 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #380 Skrevet 2. april 2023 Honey Dew skrev (På 31.3.2023 den 18.16): Jeg tror ikke på deg lengre. Du skreiv jo at du gjorde det før... Det syntes jeg var hyggelig å høre Anonymkode: a8be9...f40 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå