Gå til innhold

Jeg har kun 3 søskenbarn. Er det vanlig med så få?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nesten 60 søskenbarn. Skulle egentlig ha 60, men noen har dødd. Søskenbarna mine er mellom 5-70.

Anonymkode: 4eea6...849

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har 6 stk. Den ene forelderen min har 'bare' ett søsken, og den andre to. Så blir ikke så mange søskenbarn da. 😊

Anonymkode: 1fed2...f56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 11, men kun kontakt med seks av dem. De andre er mye eldre, bor langt unna og jeg har knapt sett dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 14 på mammas side, og 10 på pappas side -har gitt opp å vite hvor mange tremenninger barna mine har, det poppes ut unger hele tiden. 

Barna mine har bare 2 foreløpig. Mannens bror vil aldri få barn, jeg har en søster som muligens kan få barn i årene som kommer...men virker ikke som det er planer foreløpig -karrieremenneske og 30 år. 

Minnes god kontakt med mine søskenbarn da jeg var barn/ung. Vi var ferievenner og noen skrev jeg brev med. Barna mine og søskenbarna sees skjelden, de liker ikke hverandre, går på samme skole men hilser ikke på hverandre en gang. Det synes jeg er trist for jeg har nær kontakt med søsteren min -men familiene ellers går ikke spesielt godt overens (mennene og barna). 

Anonymkode: 044ac...bad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har åtte, mannen har elleve.

Anonymkode: 2ee88...510

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har 10, faren til barna har 10, mens barna har 2 -1 på hver side

Anonymkode: 09791...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fem søskenbarn. Det er ganske mye da jeg kun har én onkel. 

Anonymkode: 04867...0ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare en fetter jeg. Sikkert eneste i Norge med bare ett søskenbarn. 

Anonymkode: 0f551...989

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 19 søskenbarn. Men jeg er enebarn og min mann har kun en bror som ikke har barn, så mine barn har ingen søskenbarn. 

Anonymkode: 58cb7...c16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 13 søskenbarn.

En jeg kjenner har ingen søskenbarn. Begge foreldrene er enebarn,  så ingen søskenbarn,  ingen tanter,  ingen onkler. Tror det er litt uvanlig.  🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også 3 søskenbarn. Tremenninger derimot :dåne: Sånn 50 ish om ikke mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen har ingen søskenbarn, jeg har hatt 12 , men har bare 10 igjen. Våre barn har kun 1 , selv om vi samlet sett har mange søsken .  Og tror ikke det blir flere søskenbarn . Synes det er synd . Mine søskenbarn var en flott del av barndommen og har enda mye glede av flere av de . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 9 søskenbarn, mine barn har to kusiner, en på hver side av familien og blir ikke fler. Må satse på kvalitet fremfor kvantitet… 💜

Anonymkode: f5a4c...273

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen, da mine foreldre er enebarn. Våre barn har fire. 

Anonymkode: 507b5...51e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har vel to stykker på min mors side. 

0g fire stykker fra min fars side. 

Men jeg ser ikke noen av dem mer enn kanskje en eller to ganger hvert år...  

Anonymkode: a71c7...7fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så mange at jeg ikke kjenner alle

Anonymkode: 9d4bd...7c6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig har jeg vel 7-8. Men det er bare to av de jeg har noe særlig kontakt med. De andre søskenbarna er like gamle som mine foreldre. I tillegg til at det har vært rus, psykisk sykdom inn i bildet, og en av de flyttet til et annet land. Har noen tremenninger på samme alder som meg. Der er det også noe psykisk, en av de døde av overdose relativt ung, og 3 av de bor i utlandet. Så alle de der har vi ikke hatt noe særlig kontakt med. Ett av søskenbarna mine kan jeg ikke huske å ha møtt engang. Vet at jeg har møtt søstra hennes pga bilder i fotoalbum da jeg var 3 år. Jeg husker ikke hva alle heter en gang. 

Så det enkle svaret er at jeg har to. 

Anonymkode: 11708...ec6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg over her. Kom på at jeg har et søskenbarn til, som er like gammel som meg. Men mora hans og min onkel gikk fra hverandre, og hu mora vil ikke ha noe med oss å gjøre. Så han har jeg aldri møtt. 

Anonymkode: 11708...ec6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...