Gå til innhold

Har du anmeldt noen før?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du politianmeldt noen før? Hvor mange ganger evt og for hva? Interessant å høre

Anonymkode: f2916...fe4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. 1 gang. Vitne til vold mot utviklingshemmet. Anmeldte.

Anonymkode: bba64...1ad

  • Liker 3
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang, min x. For vold. Henlagt med besvis. Så klart…..

Anonymkode: c4f38...a43

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme person 2 ganger for trusler og hærverk på bil . Domfelt . 
1 gang for hærverk uten gode nok bevis, henlagt . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang. Ble svindlet da jeg skulle kjøpe barneklær på en Facebook-gruppe for kjøp og salg av barneklær. Holder meg langt unna alt annet enn Finn.no fra nå av. 

Anonymkode: c598e...cf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja en gang. Ble slått ned på dansegulvet av en rusa fremmed person som gikk amokk.. han skulle sloss med en fyr og jeg havnet midt oppi dette og han banket meg i stedet. Jeg var 18 år. 
Anmeldte og han fikk bot, pluss måtte erstatte ødelagte klær til meg. 
 

Anonymkode: 619cf...4e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange ganger, men alltid i jobbsammenheng. Som oftest for vold eller seksuelle overgrep mot barn, noen ganger for trusler mot meg selv eller kolleger.

Anonymkode: d1966...de6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To ganger. Ble slått ned bakfra av en mann og ble klappet til av en kvinne i ansiktet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.3.2023 den 18.53):

Har du politianmeldt noen før? Hvor mange ganger evt og for hva? Interessant å høre

Anonymkode: f2916...fe4

Ja, en gang. Det var fullstendig gale Matias! 

Jeg ble lurt av en gutt som sa det kun var meg. Men han drev jo med flere, så da den andre jenta fant ut dette så hacket hun seg inn på mailen min, sa opp skoleplassen min på sykepleierskolen, jeg var i 2 semestret, hun sa opp jobben min i hjemmesykepleien og ba de ALDRI kontakte meg mer. 

Politiet sendte oss til konfliktrådet. Jeg fikk en liten sum i oppreisning og et halvhjertet unnskyldning. 

Var en del å ordne opp i, visste jo ikke hvor hva annet hun hadde gjort da jeg ikke kom inn på mailen min. 

Anonymkode: 91978...373

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noen, men noe. Sykkeltyveri flere ganger. Innbrudd i bil.

Anonymkode: 9816d...9ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut i fra demografien her på forumet,,så er jeg faktisk svært overrasket at ikke flere er sånne som anmelder bare man ser på de. Er så mye sykt her inne 😅 Hadde det representert virkeligheten ville jeg vært genuint redd for å gå ut på gata.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har selv anmeldt tyveri, fysisk/psykisk vold, seksuelle overgrep (alt fra voldtekter til seksuelt krenkende atferd), brudd på opplæringsloven, brudd på helsepersonelloven og brudd på dyrevelferdsloven. 

Anonymkode: f2916...fe4

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Har selv anmeldt tyveri, fysisk/psykisk vold, seksuelle overgrep (alt fra voldtekter til seksuelt krenkende atferd), brudd på opplæringsloven, brudd på helsepersonelloven og brudd på dyrevelferdsloven. 

Anonymkode: f2916...fe4

Brudd på opplæringsloven? viser du til paragrafer?

Anonymkode: 9f105...014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant80 skrev (20 minutter siden):

Ut i fra demografien her på forumet,,så er jeg faktisk svært overrasket at ikke flere er sånne som anmelder bare man ser på de. Er så mye sykt her inne 😅 Hadde det representert virkeligheten ville jeg vært genuint redd for å gå ut på gata.

Helt enig. Det er et kvinnesyn som gjør at jeg blir oppriktig bekymret blant enkelte brukere. For å ikke å snakke om alle mennene som ikke forstår samtykke, rettsstatistikk eller logikk eller riktig bruk av de/dem, men tror at massevis av damer får noe ut av å anmelde så mange som mulig. Det er utrolig mye  sykt her inne 😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke formelt anmeldt, men tipset Kripos om en pedofil her på KG.

Ikke for "pedofile meninger", men fordi han beskrev at han hadde sex med en mindreårig. Kanskje han trollet, men jeg trollet ikke.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har selv anmeldt tyveri, fysisk/psykisk vold, seksuelle overgrep (alt fra voldtekter til seksuelt krenkende atferd), brudd på opplæringsloven, brudd på helsepersonelloven og brudd på dyrevelferdsloven. 

Anonymkode: f2916...fe4

Politiet er ikke rett instans for en del av de eksemplene du nevner her, men Statsforvalteren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isambard skrev (6 minutter siden):

Ikke formelt anmeldt, men tipset Kripos om en pedofil her på KG.

Ikke for "pedofile meninger", men fordi han beskrev at han hadde sex med en mindreårig. Kanskje han trollet, men jeg trollet ikke.

ikke jeg heller.Jeg er på et forum der en sutrer med svettefjes over at de er så redde for å bli anmeldt for voldtekt, etter at jeg delte at jeg har blitt voldtatt, før de suser over på: hva spiste du  sist-tråden og gomler en domle. . Responsen er "like" Ingen sier: hva i alle dager. For et søplested dette er av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Helene1982 said:

ikke jeg heller.Jeg er på et forum der en sutrer med svettefjes over at de er så redde for å bli anmeldt for voldtekt, etter at jeg delte at jeg har blitt voldtatt, før de suser over på: hva spiste du  sist-tråden og gomler en domle. . Responsen er "like" Ingen sier: hva i alle dager. For et søplested dette er av og til.

Det var jeg som "gomlet en dumle" :D

Men ellers er jeg 100% enig.  Men er det ikke derfor vi er her? Mer trashy sted finner man bare i mørke facebook grupper o.l. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...