AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #1 Del Skrevet 17. mars 2023 Var ute på joggetur i går i 5 tiden på ettermiddagen. Jogger på en vei hvor det nesten ikke er trafikk, det er en vei som ble brukt som hovedvei tidligere for mange år siden før det ble bygget ny vei et lite stykke unna, derfor er det nesten ingen som kjører denne veien lengre. Joggende på denne veien som fører til et nabolag et stykke fremme kommer det plutselig en hvit BMW i ganske høy fart bak meg. Ei ung jente går et stykke fremom meg, men hun har urbanears på seg og ser ut som hun er litt i sin egen verden. Jeg snur meg bak og ser at denne bilen kjører mer mot oss enn rett frem på veien, litt redd setter jeg opp farten og tar tak i armen til jenta og klarer å få med meg henne ut av veibanen og jeg kan nesten kjenne sidespeilet på bilen treffe meg i siden i det jeg nærmest hiver meg og henne ut i gresset. Spurte om hun kunne prøve å se reg nummeret, men vi var så shaky begge to.🤷♀️ Fikk med meg deler av det, men ikke hele. Sjåføren virket ikke skikket til å kjøre i det hele tatt, og jeg tror h*n med viten og vilje prøvde å meie oss ned. Er det noen måter å få tak i hele reg nummeret? Dette kunne endt så mye verre og det er så skummelt å tenke på at dette kan skje noen andre. Anonymkode: 06f1d...20e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #2 Del Skrevet 17. mars 2023 J…. Skummelt Anonymkode: e33eb...a1d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 17. mars 2023 #3 Del Skrevet 17. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Var ute på joggetur i går i 5 tiden på ettermiddagen. Jogger på en vei hvor det nesten ikke er trafikk, det er en vei som ble brukt som hovedvei tidligere for mange år siden før det ble bygget ny vei et lite stykke unna, derfor er det nesten ingen som kjører denne veien lengre. Joggende på denne veien som fører til et nabolag et stykke fremme kommer det plutselig en hvit BMW i ganske høy fart bak meg. Ei ung jente går et stykke fremom meg, men hun har urbanears på seg og ser ut som hun er litt i sin egen verden. Jeg snur meg bak og ser at denne bilen kjører mer mot oss enn rett frem på veien, litt redd setter jeg opp farten og tar tak i armen til jenta og klarer å få med meg henne ut av veibanen og jeg kan nesten kjenne sidespeilet på bilen treffe meg i siden i det jeg nærmest hiver meg og henne ut i gresset. Spurte om hun kunne prøve å se reg nummeret, men vi var så shaky begge to.🤷♀️ Fikk med meg deler av det, men ikke hele. Sjåføren virket ikke skikket til å kjøre i det hele tatt, og jeg tror h*n med viten og vilje prøvde å meie oss ned. Er det noen måter å få tak i hele reg nummeret? Dette kunne endt så mye verre og det er så skummelt å tenke på at dette kan skje noen andre. Anonymkode: 06f1d...20e Kontakte politiet, min første tanke, 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #4 Del Skrevet 17. mars 2023 Ring politiet. En hvit BMW er en ganske enkel sak å spotte på alle kameraene bilen måtte passere langs veiene Anonymkode: e33eb...a1d 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #5 Del Skrevet 17. mars 2023 Hiver dere i gresset? Hvor er det gress man kan hive seg nå? Anonymkode: 7bdaf...d0b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #6 Del Skrevet 17. mars 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Var ute på joggetur i går i 5 tiden på ettermiddagen. Jogger på en vei hvor det nesten ikke er trafikk, det er en vei som ble brukt som hovedvei tidligere for mange år siden før det ble bygget ny vei et lite stykke unna, derfor er det nesten ingen som kjører denne veien lengre. Joggende på denne veien som fører til et nabolag et stykke fremme kommer det plutselig en hvit BMW i ganske høy fart bak meg. Ei ung jente går et stykke fremom meg, men hun har urbanears på seg og ser ut som hun er litt i sin egen verden. Jeg snur meg bak og ser at denne bilen kjører mer mot oss enn rett frem på veien, litt redd setter jeg opp farten og tar tak i armen til jenta og klarer å få med meg henne ut av veibanen og jeg kan nesten kjenne sidespeilet på bilen treffe meg i siden i det jeg nærmest hiver meg og henne ut i gresset. Spurte om hun kunne prøve å se reg nummeret, men vi var så shaky begge to.🤷♀️ Fikk med meg deler av det, men ikke hele. Sjåføren virket ikke skikket til å kjøre i det hele tatt, og jeg tror h*n med viten og vilje prøvde å meie oss ned. Er det noen måter å få tak i hele reg nummeret? Dette kunne endt så mye verre og det er så skummelt å tenke på at dette kan skje noen andre. Anonymkode: 06f1d...20e ja men det tar tid. du må da søke opp det du har. også legge til de tallene du mangler. og dukker det opp en hvit BMW så har du match. mangler du noen av bokstavene så vil jeg si at du er stuck Anonymkode: 21321...6f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #7 Del Skrevet 17. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): ja men det tar tid. du må da søke opp det du har. også legge til de tallene du mangler. og dukker det opp en hvit BMW så har du match. mangler du noen av bokstavene så vil jeg si at du er stuck Anonymkode: 21321...6f5 Takk Anonymkode: 06f1d...20e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #8 Del Skrevet 17. mars 2023 Høres ut som noe som har vært i avisen i det siste Anonymkode: 2ebb3...adc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #9 Del Skrevet 17. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): ja men det tar tid. du må da søke opp det du har. også legge til de tallene du mangler. og dukker det opp en hvit BMW så har du match. mangler du noen av bokstavene så vil jeg si at du er stuck Anonymkode: 21321...6f5 Nja. Det er vel stor sjanse for at bilen er registrert relativt lokalt. Starter man med bokstaver tilhørende lokale områder og beveger seg utover er sjansen stor for at det ikke vil kreve veldig mange forsøk. Problemet er derimot at det koster penger for hvert eneste søk. Politiet er en mye bedre plan. Anonymkode: be355...426 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #10 Del Skrevet 17. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hiver dere i gresset? Hvor er det gress man kan hive seg nå? Anonymkode: 7bdaf...d0b Det er ikke autovern på sidene, det er gress. Ute på bygda dette her. Anonymkode: 06f1d...20e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #11 Del Skrevet 17. mars 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Nja. Det er vel stor sjanse for at bilen er registrert relativt lokalt. Starter man med bokstaver tilhørende lokale områder og beveger seg utover er sjansen stor for at det ikke vil kreve veldig mange forsøk. Problemet er derimot at det koster penger for hvert eneste søk. Politiet er en mye bedre plan. Anonymkode: be355...426 Dette gjorde jeg gratis en gang på en eller annen side. Anonymkode: 5af84...faf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #12 Del Skrevet 17. mars 2023 Minner meg litt om denne saken som skjedde nå nylig. Men det var en hvit Tesla. https://www.nrk.no/vestfoldogtelemark/skremmende-opplevelse-pa-joggetur-i-tonsberg_-_-han-bare-meiet-meg-ned-1.16338559 Anonymkode: 573a5...90f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #13 Del Skrevet 17. mars 2023 Aldri ALDRI jogg på veien. Enkelte sjåfører tror de eier veiene. BMW folk blant annet. Anonymkode: 0ef54...45e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #14 Del Skrevet 17. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Minner meg litt om denne saken som skjedde nå nylig. Men det var en hvit Tesla. https://www.nrk.no/vestfoldogtelemark/skremmende-opplevelse-pa-joggetur-i-tonsberg_-_-han-bare-meiet-meg-ned-1.16338559 Anonymkode: 573a5...90f Herregud, stakkars mann. Godt det ikke gikk så gale med oss, men faktum er at det kunne gått like ille med oss. Så om jeg hadde funnet en side å kunne fått tak i reg nummeret til bilen som nesten meide oss ned så hadde det vært til veldig stor hjelp! Anonymkode: 06f1d...20e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #15 Del Skrevet 17. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Minner meg litt om denne saken som skjedde nå nylig. Men det var en hvit Tesla. https://www.nrk.no/vestfoldogtelemark/skremmende-opplevelse-pa-joggetur-i-tonsberg_-_-han-bare-meiet-meg-ned-1.16338559 Anonymkode: 573a5...90f Sinnsyk sak det der. Rart å vite det går slike mennesker frie blant oss. Anonymkode: e33eb...a1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #16 Del Skrevet 17. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Herregud, stakkars mann. Godt det ikke gikk så gale med oss, men faktum er at det kunne gått like ille med oss. Så om jeg hadde funnet en side å kunne fått tak i reg nummeret til bilen som nesten meide oss ned så hadde det vært til veldig stor hjelp! Anonymkode: 06f1d...20e https://www.vegvesen.no/kjoretoy/kjop-og-salg/kjoretoyopplysninger/sjekk-kjoretoyopplysninger/ Ser det er blitt endret og nå er gratis å søke. Anonymkode: be355...426 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #17 Del Skrevet 17. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): https://www.vegvesen.no/kjoretoy/kjop-og-salg/kjoretoyopplysninger/sjekk-kjoretoyopplysninger/ Ser det er blitt endret og nå er gratis å søke. Anonymkode: be355...426 Likevel synes jeg politiet er rette instans her. Søk gjerne på registreringsnumre, men vær så snill å gå til politiet med saken uansett. Anonymkode: be355...426 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #18 Del Skrevet 18. mars 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Herregud, stakkars mann. Godt det ikke gikk så gale med oss, men faktum er at det kunne gått like ille med oss. Så om jeg hadde funnet en side å kunne fått tak i reg nummeret til bilen som nesten meide oss ned så hadde det vært til veldig stor hjelp! Anonymkode: 06f1d...20e Hvorfor det? Du får jo ikke gjort noe med det på egen hånd uansett. Gå til politiet, de har mye bedre muligheter til å oppspore bilen enn du har. Anonymkode: 76e54...922 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå