Murmelmy Skrevet 17. mars 2007 #4181 Del Skrevet 17. mars 2007 Ingen tenner her ennå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 18. mars 2007 #4182 Del Skrevet 18. mars 2007 *side-2-reddings, og en diiiiger * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 18. mars 2007 #4183 Del Skrevet 18. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 19. mars 2007 #4184 Del Skrevet 19. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 20. mars 2007 #4185 Del Skrevet 20. mars 2007 Håper alt står bar til med den beste Cr@sh'en i hele verden! Når er/var jobbsamtalen...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 21. mars 2007 #4186 Del Skrevet 21. mars 2007 Innom med en stooooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Blå Skrevet 21. mars 2007 #4187 Del Skrevet 21. mars 2007 Håper det gikk bra på jobbintervjuet! Lillegutt har ikke fått noen tenner enda, men det er kanskje liksågreit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 21. mars 2007 #4188 Del Skrevet 21. mars 2007 Håper dere har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 21. mars 2007 #4189 Del Skrevet 21. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 22. mars 2007 #4190 Del Skrevet 22. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #4191 Del Skrevet 22. mars 2007 Tuuusen takk for masse koselige hilsner, jenter! Dere er snille som tar vare på boka mi når jeg har andre ting å finne på... For jeg har faktisk ikke skrevet i boka mi på over en uke Men som jeg skrev i boka til Burpen... Det fine "påskeværet", trilleturer og tid med mann og barn har stått høyere på lista enn KG den siste tiden... Men sånn er det.. Dessuten er det godt med en KG-pause innimellom også (selv om jeg har vært innom og lest litt en gang i blant + svart i noen tråder og sånt... ) Her er alt bare bra. Vi har skikkelig våvær, og det er og har vært sol fra skyfri himmel og varmt i lufta den siste uka. Kjempedeilig. Vi har trillet masse tur i vogna, og kost oss skikkelig i godværet. Etterpå skal jeg på småbarnstreff, og i dag er det jeg som har ansvar for å åpne + for servering. Vi pleier ikke å gjøre så mye ut av det - men jeg har nå stekt rundtstykker jeg da, også tar jeg med litt pålegg... Det blir sikkert bra. Vi pleier å være ganske mange... forrige gang var vi 10 mammaer og enda flere barn.... Dere kan vel tenke dere desibelforholdene da? Det er godt å komme hjem igjen også, skal jeg si dere... Ellers var jeg på jobbsamtale tidlig denne uka. Jeg grua meg som en hund (det gjør jeg alltid ) - men det gikk veldig bra. Hun ringte dagen etterpå og spurte etter referanser, så sånn sett er det jo lovende. Men på den andre siden, så er jeg ikke sikker på om jeg vil ha denne jobben... Dette er på en ungdomsskole og jeg kunne aller mest tenkt meg å jobbe på videregående slik som jeg gjorde før permisjonen. Syntes det er vanskelig... for jeg kan jo ikke si nei heller - hva om jeg ikke får noe annet... :klø: Men hva om jeg sier ja, også får jeg tilbus om drømmejobben ett par uker senere? *hmmm* Vel, først må jeg jo få tilbud om noen jobber i det hele tatt da... Også må jeg fortelle at vi har fått barnehageplass til Lillegutt fra august! Det var 10 kg som fallt av skuldrene mine.... Det er utrolig mange barn på 2006-kullet, så vi var jammen meg ikke sikre på å få plass. Men så gikk det bra denne gangen også... til og med i samme barnehage som Storegutt - og det var superviktig for oss... Jippi! Snart er det helg igjen. Tenk at det faktisk er fredag igjen i morgen Og på søndag er Lillegutt et halvt år... *vææhh* hvor har den tida blitt av? Han sover i vogna si nå.... Han er så herlig der han ligger. Rolig og stille, med henda liggende over hodet og smokken som vandrer under den nydelige, perfekte nesa... Det er virkelig en velsignelse å ha barn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 22. mars 2007 #4192 Del Skrevet 22. mars 2007 Småbarnstreff, er det noe dere arrangerer på egen hånd, eller er det kommunen som arrangerer? Hva slags lokale bruker dere? Er det bare barn under 1 år, eller større også? Er litt nyskjerrig for jeg kunne tenke meg å dra i gang noe lignende her, for det er ganske dårlig tilbud for dem som er hjemme med barn. Den åpne barnehagen er bare åpen to ganger i uken og det er stappfullt der... Det er deilig å være uten KG noen dager, selv om en hel uke hørtes litt drastisk ut... Godt å høre at du koser deg. Og grattis med barnehageplass! Vi får beskjed rett før påske, tenker jeg. Er så spent, atte. Ha en fin fredag og en feiandes flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 22. mars 2007 #4193 Del Skrevet 22. mars 2007 Gratulerer med barnehageplass, vi fikk desverre avslag.... Tenk hvor fort tida går, snart er gullene våre et halvt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 22. mars 2007 #4194 Del Skrevet 22. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 22. mars 2007 #4195 Del Skrevet 22. mars 2007 Det høres herlig ut med fine trilleturer i deilig påskevær! (tidl. lianna her!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 23. mars 2007 #4196 Del Skrevet 23. mars 2007 Åh, så supert at dere fikk barnehageplass! Vil tro du ble lettet da ja! Er så jeg nå, så det får bli med en god-helg i denne omgang... jeg er i det minste oppdatert her nå! :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 26. mars 2007 #4197 Del Skrevet 26. mars 2007 på kinnet til søta! Håper alt står bra til med dere Skjønner godt du syns det er godt med en KG-pause Jeg har ikke vært innom på en stund selv. Er jo så mye å henge fingrene i, når man går hjemme med noen utenfor magen, og ikke inni Godt at jobbsamtalen gikk bra! Du er flink Og selvom jobben kanskje ikke er første-ønsket ditt, så er det jo veldig greit å ha en nummer to på lista :rosasmil: Gratulerer så masse med barnehageplass til Lillegutt! Skjønner godt det var en lettelse. ...og hjelpes meg,- er han et halvt år allerde!? Ha en fin kveld :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 26. mars 2007 #4198 Del Skrevet 26. mars 2007 Gratulerer med barnehageplass! Og så bra at jobbsamtalen gikk bra også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #4199 Del Skrevet 28. mars 2007 Som vanlig i det siste... så har jeg ikke vært innom på leeeenge! Må prøve å skjerpe med litt, ja.. Alt er bra med oss. Dagene flyyyyyyr avgårde, og snart er det påske! Og masse fri sammen med alle tre gutta mine! Vi gleder oss! Ang. jobbsøkingsprosessen, så er den i god gang nå. Har vært på ett intervju til siden sist + søkt jobb på den gamle arbeidsplassen min (*krysser fingrene*). I formiddag ringte de fra den skolen jeg var på intervju på først - og de vil komme med et tilbud til meg! Spennende! Til tross for at det ikke er det stedet jeg har mest lyst å jobbe.... SIAM: Småbarnstreff er noe som er satt i gang på eget initivativ her i lokalmiljøet. Vi låner (dvs. betaler 50 kr hver gang) et hus som brukes til eldresenter, og lar nøkkelen gå på omgang mellom oss i gruppa. Det er veldig koselig. Og jeg kan godt forstå at du ser et slikt behov... Vi treffes riktignok ikke mer enn hver annen uke nå - men det har vært snakk om ukentlige møter også. Veldig moro for både voksne og barn. Dessuten blir vi kjent med hverandre til ungene skal begynne på skolen - selv om det er mange år til ennå ( - men det går da unna dit også tenker jeg... ) Jeg tror ikke vi bor så veldig langt unna hverandre, så du kan jo sende meg en PM hvis du vil vite mer... Ellers var mannen på 6 mndskontroll med Lillegutt i går... Det var legekontroll, og ALT så veldig flott ut. Legen sa at han var en skikkelig fin gutt, full av liv og meget godt utvikla både motorisk og sosialt *Stolt* Han er blitt 72 (!!!) cm lang og veier nå 9,2 kg. Helsesøster sa at vekta er helt perfekt i forhold til alder, men at han er veldig lang og at han trolig kommer til å vokse faren sin over hodet etter hvert Vi får nå se... I ett-tiden skal jeg ut og trille tur med noen venninner. Det er jo det knallværet her, og det har det vært i en lang uke nå. I morgen er jeg bedt på lunsj til ei venninne - og det blir koselig... Fredag har jeg tenkt å besøke bestemor som bor en times kjøring herfra, også er den første helga i påskeuka i gang... Skal prøve meg på en runde hos dere i kveld, jenter... Tuuusen takk for at dere tar vare på boka mi! til dere alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 28. mars 2007 #4200 Del Skrevet 28. mars 2007 Ha en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå