Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

Nå skal vi snart avgårde og hente Storegutt i barnehagen. Lillegutt har akkurat sovet i snaue halvannen time, så nå er han storfornøyd, og ligger på gulvet og "hoster" og gjør seg til... :hjerter:

Var deilig å gå tur. Ble 50 minutter, men jeg glemte å sette på meg skrittelleren da... :roll:

I kveld skal mannen på innebandytrening, så da blir det nok en KG-runde på meg da... uten dårlig samvittihet... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mannen sin det, som disker opp med frokost og greier!! :hjerter: Høres ut som at dere rett og slett har hatt en perfekt helg! :Nikke: Det må være herlig å ha tre sånne gutter som du har... Og foreldrene dine virker enestående! :Nikke: Skjønner godt at Storegutt er glad i sånne besteforeldre!

Var nok litt trist for mamsen å måtte dra fra go'gutten i barnehagen når han ikke ville du skulle dra :( Godt at det har gått bra! Syns det er flott av barnehagen å ringe og si at alt er bare bra! :rosasmil:

Kjempetøffe bodyer til Lillegutt!! Må nok ha meg en tur på *tenke* var det Cubus...!?

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig kule bodyer!

Og så stiller jeg meg i køen av alle som synes strand-grill-turen høres super ut.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter.

Takk for hilsner... godt det er noen som holder liv i leieren her... ;)

Her har det vært en hektisk dag. Mannen jobber overtid, og er på vei hjem nå. Gutta er endelig i seng, og jeg har bare lyst å legge beina på sofaen og kose meg... Dermed har det blitt så og si ikke no' KG i dag, og ikke blir det noe mer heller... Men jeg lover å komme sterkere tilbake i morgen, inkludert å besøke dagbøkene deres!

:klem: til alle som har tittet eller titter innom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Burpelita har kommet, og Burpelurpen har blitt MAMMA! :legrine:

:hoppe::legrine::babyjente::legrine::hoppe:

Det er jaggu spennende å være sladris! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort innom med en :klem: , kommer sterkere tilbake litt senere i dag! også :hoppe: vi litt for Burpen!! :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burpelita har kommet, og Burpelurpen har blitt MAMMA! :legrine:

:hoppe::legrine::babyjente::legrine::hoppe:

Det er jaggu spennende å være sladris! :danse:

:legrine::hoppe: Det er sååå fantastisk!!! :hoppe::legrine: nesten så jeg får lyst til å føde selv, men bare nesten... :roll:

Som jeg gleder meg til å sladre for marthepia! :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:legrine::hoppe: Det er sååå fantastisk!!! :hoppe::legrine: nesten så jeg får lyst til å føde selv, men bare nesten... :roll:

Som jeg gleder meg til å sladre for marthepia! :heiajente:

Det har vært en utrolig spennende formiddag.... Så vanvittig spennende det er å vente på at noen skal få barn... :ler: Utrolig morsomt å være sladris i hvert fall - så du kan bare glede deg til det blir marthepia sin tur, og det blir nok ikke lenge til tenker jeg... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagen har gått fort... ikke så rart, når jeg har vært svært opptatt med å sladre... :Hehe::ler: Utrolig moro og spennende - og det er som Skrållan sier, man får liksom litt lyst til å føde selv... :sjenert:

Var en tur å handla mat i morges... Ble ganske full vogn - men sånn er det når man handler 1-2 ganger i uka. Lurer forresten på om vi skal begynne med sånn ukesmeny igjen, og handle inne alt som trengs en gang i uka... Tror det er lurt, både med tanke på penger man bruker på mat, og ikke minst tid... ;)

Mannen kom hjem med 30 (!!!) roser til meg i dag! :hjerter: Snille gode mannen min!

Nå er han og Storegutt på barnetrimmen, mens jeg og Lillegutt er hjemme og forbereder mat. Vi skal ha taco i dag, så jeg har skåret grønnsaker og sånn. Om litt skal jeg sette i gang med karbonadedeigen, så er alt klart til gutta mine kommer sånn kvart på seks... :tommel:

I kveld skal jeg og mannen få gjort noen småting her hjemme. Skulle ha hengt opp en sånn torkey-holder på vaskerommet i lang tid - og i kveld SKAL det gjøres... :ler2:

Ellers blir det vel en kikk på Ugly Betty og House før vi køyer tenker jeg...

:vinke:

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, søte mannen din, da! :dagens-rose: liker vi! ;)

Hektisk å sladre, ja? Det gikk jo så fort at jeg ikke rakk å få det med meg før det var over! Håper det blir sånn for meg også, hadde vært deilig! :) Må bare :hoppe: litt for Burpelita som endelig er ute i verden!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

så snill mann du har som kommer med blomster til deg! :)

ukesmeny har jeg planer om å komme igang med også. men det blir vel som vanlig med tanken. kanskje jeg får litt struktur på sånt når jeg skal være hjemme et år? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nemmen, så god og snill mann du har da! :rosasmil: Herlig med mannfolk som vet å sette pris på damene sine! :sjarmor:

Ukesmeny er supersnedig, og jeg aaaaaaner ikke hvorfor vi ikke har somlet oss til å ordne det! :ler2: Er vel bare det å faktisk sette seg ned og fikse det, det er der problemet ligger.. :sjenert::ler:

Ha en flott kveld! :kys_2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tommel: for sladris oppgaven :sjarmor:

Innom for å oppdatere meg... blir ikke så mye tid til Kg om dagen...

Snuuuuuuuuser i meg lukten av våre herlige snupper :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...