Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En nydelig dag med gutta mine er over... og i morgen begynner en ny. Som balnt annet skal inneholde tur på stranda med grilling av pølser over bål!  :briller2:

Åååå, smelte! :) Slike familieting gleder jeg meg virkelig til! :hoppe:

Kos dere masse! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Hørtes kjempekoseli ut med strandtur. Og pinnebrød er godt :sikle:

Kos dere kjempemasse, og ta ett pinnebrød for meg og da (er gammel speider, så jeg har spist masse pinnebrød :) )

stor stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også på stranden :grine: det hørtes bare såååå vidunderlig ut!

Ha en toppers søndag!

Klem fra Charmisen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cerise

Takk for hilsen i boken min! Hørtes ut som om dere har hatt en deilig helg! Ble det pinnebrød i dag? Har ikke kjent frisk luft i det hele tatt i dag, driver og leser til eksamen.. :sur: .

Ha en fin kveld med guttene dine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååå, smelte!  :) Slike familieting gleder jeg meg virkelig til! :hoppe:

Kos dere masse!  :klem:

Det er verdt å glede seg til... Kjempekoselig å finne på ting og bare være sammen :hjerte:

:klem: til deg!

Hei hei :)

Hørtes kjempekoseli ut med strandtur. Og pinnebrød er godt  :sikle:

Kos dere kjempemasse, og ta ett pinnebrød for meg og da (er gammel speider, så jeg har spist masse pinnebrød :) )

Strandtur er toppers for liten som stor... Bare været er bra da... og i dag var det slettes ikke verst. Litt mye vind kanskje - men sånn er det jo stort sett alltid her på kysten. Pinnebrød er godt :sikle: Men det ble ikke det i dag da... får ta det igjen neste gang vi skal på grillings.... :kyss:

Jeg vil også på stranden :grine: det hørtes bare såååå vidunderlig ut!

Ha en toppers søndag!

Stranda er utrolig deilig. Sommer som vinter! Håper søndagen din også har vært bra... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du koser deg med gutta dine. En herlig familie :Nikke:

Ha en fin søndag :klem:

:hjerter: Ja, jeg har vært heldig i lotteriet, som oldemoren til gutta sier... :legrine:

Takk for hilsen i boken min! Hørtes ut som om dere har hatt en deilig helg! Ble det pinnebrød i dag? Har ikke kjent frisk luft i det hele tatt i dag, driver og leser til eksamen..  :sur: .

Hei igjen... Koselig at du kikker innom boka mi også... ;)

Ble ikke no' pinnebrød i dag - men mye annet godt da. Blir vel litt pinnebrødbaking til neste tur tenker jeg... - det er jo supergodt... :sikle:

Eksamenslesing, ja... :roll: Lykke til! :ler2:

Åh, pinnebrød er kosleg!!!!!

Ja, det er veldig koselig. Tur i det hele tatt er jo toppers! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strandtur med grillings i dag har vært toppers. For liten som for stor!

Gikk med hver vår vogn ned på stranda, full-lastet av ting og tang. Dere kjenner vel til fenomenet om alt som skal være med - særlig når man har barn. Mat, noe å sitte på, bleier og skift, bøtter og spann og leke med, drikke, ved til bål, fyrstikker osv. :ler:

Når vi kom ned satte mannen i gang å lage bål og så ble det pølser. Utrolig hvor digg pølser er når de er stekt over brennende flammer i friluft... *sukk* Varm sjokolade hører til, og en stripe KvikkLunsj til dessert. Tida fløøy og vi koste oss stort. Også de var på tur sammen med. Hadde vært ute i mange timer da vi kom hjem igjen... og Lillegutt sov HELE turen. Dvs. ca 3 timer! :klappe: Men det er også den eneste luren han har hatt i dag da...

I ettermiddag kom mams og paps på besøk, og sammen lagde vi deilig gryterett til middag. Storegutt var storfornøyd med besøk fra mormor og morfar - han er sååå glad i dem! :hjerte:

Nå har vi fått gutta i sengene sine, og har benket oss i sofaen med TV'n på... Lurer på om det går noen spennende filmer i kveld... :klø:

Imorgen begynner en nye uke, med nye muligheter. Den skal i hvert fall inneholde maaaaange trilleturer... :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig med strandtur og grilling for hele familien! Sånt gleder jeg med til!! :legrine:

Ha ei fin uke med gutta dine! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare innom med en diger natta :klem:

Oppdaterer meg i morgen :rosasmil:

Håper natta har vært bra for deg, Burpelurpen... Jeg har nemlig på følelsen av at det kommer til å skje ting snart... Ikke det at jeg har hatt særlig luck med tippinga mi her inne før, altså... :ler:

Så herlig med strandtur og grilling for hele familien! Sånt gleder jeg med til!! :legrine:

Ha ei fin uke med gutta dine! :klem:

Det er absolutt noe å glede seg til... Det er så mange ting det er koselig å gjøre sammen.... :hjerte: Og noen ganger er det en veldig god "unnskyldning" å ha barn - f.eks. når man har lyst å dra til dyreparken i Kristiansand (som vi skal til i sommer) :ler2:

høres ut som du hadde en strålende søndag  :)

:klem:

:tommel: En deilig helg er over, ja.... og vi kan begynne å glede oss til neste! :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var tidlig på'n i morges. Lilegutt var våken kl. 05.30, men jeg fikk han heldigvis til å sovne litt til igjen. Verre var det med meg... :Gjesp: Ble liggende våken, men fikk meg vel en halvtimes søvn. Jeg og Storegutt stod opp kl 7. Litt deilig med tid fr bare han og meg om morgenen også...

Storegutt ble levert i barnehagen rundt klokka ni, men ville ikke at jeg skulle gå i dag.. :( Til slutt måtte jeg bare gå, for det blir veldig varmt for Lillegutt å sitte å vente stakkars... En av de ansatte ringte i det jeg kom inn døra hjemme - alt va bra med Storegutten min. Så fort jeg var ute av døra, og hadde tutet med bilen (som jeg lovet), så var han i gang med å leke. Deilig når de ringer og bekrefter at han har det godt... :tommel:

Nå tar Lillegutt formiddagsluren sin, mens jeg har spist lunsj... Litt tid foran TV og PC, før jeg skal brette tøy og gjøre noen småting her hjemme. I ettermiddag skal jeg ut å trille tur... det skal bli deilig...

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lille våknet også 5.30 men han ville ikke overtales til å snorke litt til :riste:. Høres ut som om dere hadde en knalltur på stranden i går. Gleder meg til sommeren jeg....selv om jeg begynner å jobbe 2. mai...

Ha en super uke, snuppa!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åååå, høres ut som en super dag på stranda! :hjerte: Gleder meg kjempemye til påske og sommeren, da skal vi grille pølser og kose oss på stranda vi også! :Nikke:

Heldiggriser som skal til Dyreparken i sommer, er mulig jeg må snike meg med i en koffert! :ler2: Elsker Dyreparken, og ser såååå frem til at Ida blir så gammel at vi også kan dra dit! Bodde omtrent i Dyreparken da jeg selv var lita, så det skal bli moro å dra dit igjen! :)

Godt å høre at Storegutt syntes det var greit du dro likevel - det letter et mammahjerte å høre at han har det bra! :Nikke:

Huff, så leit at du ikke har sovet så godt i morrest... :kose: Håper du får tatt deg en liten dupp i løpet av dagen! (selv om jeg vet det er vanskelig å sove litt med ett barn i hus, og jeg tør ikke tenke på åssen det er med to! :ler: )

Ha en fin mandag! :kys_2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lille våknet også 5.30 men han ville ikke overtales til å snorke litt til :riste:

Høres ut som om dere hadde en knalltur på stranden i går.  Gleder meg til sommeren jeg....selv om jeg begynner å jobbe 2. mai...

:Gjesp: Halv seks er tidlig... men må man så må man... :roll:

Ja :overrasket: Det går fort fram til permisjonen er slutt nå. Min permisjon er over etter 17. mai, men jeg blir nok mest sannssynlig hjemme til over sommeren. Litt enklere å få skolejobb fra august... ;) Gleder meg til sommeren jeg også...

:klem: til deg!

Åååå, høres ut som en super dag på stranda! :hjerte: Gleder meg kjempemye til påske og sommeren, da skal vi grille pølser og kose oss på stranda vi også! :Nikke:

Heldiggriser som skal til Dyreparken i sommer, er mulig jeg må snike meg med i en koffert! :ler2: Elsker Dyreparken, og ser såååå frem til at Ida blir så gammel at vi også kan dra dit! Bodde omtrent i Dyreparken da jeg selv var lita, så det skal bli moro å dra dit igjen! :)

Vi koste oss stort på stranda... Gleder meg til det er enda mindre snø - da er det litt enklere å gjøre sånne ting, og ikke minst komme fram med vogner... :ler:

Bli med i kofferten du! :ler2: Vi gleder oss til Dyreparken. Snakket om å reise i fjor sommer også, men fant ut at Storegutt da nok var litt for liten til at han skulle få maks ut av det. Det er jo litt moro når de er såpass store at de kanskje kan huske noe fra det...

:kyss:

Tøffe bodyer!! Hvor har du kjøpt dem? Ida trenger bestandig nye klær! :ler:

:Hehe: Ja, var de ikke kule? :sjarmor:

Kjøpte dem på Cubus! Av alle steder.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...