Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

Godt å høre at storegutt var på bedringens vei på onsdag,- da må han vel nesten være frisk som en fisk nå da :) Lurer på om det var :perebrus: fra med, eller medlufsinene fra legen som hjalp, jeg... :sjenert::ler:

Høres så koselig ut med papsen som er hjemme med storegutt. De har det sikkert helt toppen sammen! Ser for meg en tidligere nabo med sønnen diltende etter overalt :hjerte: Gleder meg sånn til Burpelita kommer til verden,- håper hun blir skikkelig pappajente, og at de finner på masse sammen! *smelte* :hjerter_rundt:

Ikke noe kjekt dersom fysioterapauten har rett ang. armen til Lillegutt, men uansett bra at det blir fulgt nøye opp! Da kan man hvertfall være trygg på at han har og får det så godt som mulig... :)

Håper dere koser dere masse hos venneparet! Sikkert stas for Storegutt. Kan se for meg at de er både høyt og lavt :ler:

...så håper jeg mannen er frisk igjen! Ikke noe kjekt når mannfolka er syke. De blir jo så INNMARI syke... :hoho: Vi må føde, men de tåler ikke litt forkjølelse engang!

:kyss: fra Burpelurpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper også snuppa mi blir pappajente! :hjerte:

Er ekstra søtt når de små jentene dilter etter pappaen sin.. ;)

Har dere snakket mye om baby i det siste da?

Han føler vel det nærmer seg nå!

Ofte er det jo vi jenter som er de ivrigste, som kjenner sparkene og leser alt vi kommer over av graviditet! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må føde, men de tåler ikke litt forkjølelse engang!

:legrine::legrine:

de hadde aldri taklet å føde......

Nei hva er det..... Dette er ikke Burpen sin dagbok!!! :hoho:

Sorry Cr@sh......

Jeg skulle besøke deg.. Så så jeg Burpen., og automatisk trodde jeg at jeg skrev i hennes dagbok....... KOKO...! :sjenert:

Koser deg vennen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, vi kan da kuppe dagboka til Cr@sh mens hun er borte vi, kan vi ikke!? :hoho:

Vi snakker om Burpelita hver dag, men det er stort sett jeg som bringer det på bane... Men når han først er på gli med snakkinga, er han veldig så engasjert, og han gleder seg masse :hjerte: Han gleder seg masse til å ha permisjon, og være hjemme med vesla! :Nikke:

...men jeg er absoutt den ivrigste, altså! :ler: Det er ikke til å kome fra...

Idag måtte jeg "true" han til å kysse magen hade før fredagspilsen :hoho: Og da vi la oss i forigårs "tvang" jeg han til å si natta til henne... :hoho:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu alle!

Takk for mange hilsner, nok en gang! :kyss:

Og så moro at Epica og Burpelurpen "kupper" litt! :ler2:

Først: Venninna mi fikk en flott gutt i går! :hoppe: Så jeg har blitt filletante og hun er blitt mamma til to gutter, akkurat som jeg! :legrine: Åhhh... det er så koselig med babyer.... :babysmokk:

Som dere skjønner, så er vi hjemme i kveld. Venneparet ringte i formiddag og kunne melde at en av jentene deres hadde fått omgangssyke.... :kvalm: Uff... Kjempekjedelig! Men vi turte ikke å reise nå som Storegutt har vært syk og ennå går på penicilin (imunforsvaret er jo ekstra svakt under en sånn behandling... ). Dessuten skal vi ha dåp om en uke... og jeg ser ikke for meg at vi skal ligge og spy den kommende uka noen av oss... :roll:

Ang. dåpen forresten. De j***la invitasjonen kom aldri, så i forrige uke var jeg ute og kjøpte nye som vi nå (heldigvis) har fått sendt ut - og begynt å få svar på... Julekortene som vi bestilte samtidig har selvfølgelig helle rikke dukket opp... :sinna::frustrert: Så i dag har vi bestilit nye et annet sted... *sukk* Får håpe at de kommer i tide denne gangen da. Vel, har i hvert fall ikke forhåndsbetalt disse da... slik som de andre... :sjenert: Men jeg betalte med kredittkort da... så heldigvis kan jeg unnlate å betale eller kreve tilbake pengene fra kredittkortselskapet dersom leverandøren ikke vil betale meg tilbake for bestillingen. Noe trygghet er det i hvert fall ved å betale med kredittkort! :Nikke:

I kveld har jeg pakket masse pakker og i formiddag var jeg på posten og kjøpte inn en del SmartPost-esker. Vi har en del venner og familie litt langt unna - så nå er det på tide å sende avgårde julegavene. Fikk avgårde en pakke i dag, og i morgen skal jeg poste 2! :nisseblunk:

Ellers var vi på handlings i stad alle sammen. Kjempekoselig! Skulle bare ha mat da, men siden vi var på Ica Stormarked endte vi opp med en del mer enn det som stod på handlelista i handlekurven... :sjenert: På Ica har de jo så mye annet enn mat... :rodme:

I morgen skal Storegutt til mormor og morfaren sin og sette opp pepperkakehus og grille pølser på bål i hagen. Gjett om det skal bli stas! :hoppe: Vi skal bruke tiden til å handle de siste julegavene og prøve å skaffe en liftgardin til kjøkkenet. Ting tar tid.... :rodme: Forrige uke fikk vi opp lampa, og ennå er vi uten gardin... :ler2:

Nå skal jeg se TV og spise snop ( :roll: ) sammen med mannen! Så tror jeg at jeg skal "prøve meg" litt i kveld.... :sjarmor:

Takk for masse besøk... dere er noen knuppelupper! :kys_2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjedelig med omganssjuke da... Best å holde seg unna da, ja! Hvem vil vel bli smitta av det!?

Er det mulig det med inviasjonene og julekort!? :frustrert: Jeg trodde du hadde fått dem, siden vi ikke hørte noe mer ang. banking av postmannen. Kanskje du ble for opptatt av en viss annen mann som kom hjem fra utlandet !? :ler:

Ergelig er det uansett!! :Nikke:

Håper Storegutt får det koselig i morgen!

...det gjør han helt sikkert, for foreldrene dine høres ut som et prakteksemplar av besteforeldre! :)

Lykke til med "prøvinga" :sjarmor:

...og nei, vi vil ikke vite om det gikk!! (bokstavlig talt) :ler:

Nei, nå er jeg overtrøtt og fjollete...:flau: Får skylde på ei lita frøken som vekka meg klokka halv fire i morges, og nekta meg og sovne igjen! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du ble for opptatt av en viss annen mann som kom hjem fra utlandet !? :ler:

Skyldig!!!! :sjarmor: ... og vet du.. det var akkurat like deilig som før - kanskje hakket bedre til og med! :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:legrine:

Ja vi er LITT mer engasjerte enn mannfolka...

Helt til mannfolka ser de små babyene og blir bergtatt!! :hjerter:

Vet du hva, de boligprisene er ikke sanne!! :frustrert:

Tror de vi er millionærer???..

Helt tragisk.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis som filletante! :blomst:

Uff, omgangssyken er ikke så fristende rett etter skarlagensfeber og rett oppi dåpen nei...

Har du virkelig ikke fått invitasjonene og julekortene enda?! Det skulle ikke vært mulig... hvor bestilte du? Så vet jeg hvor jeg IKKE skal bestille i fremtiden! :frustrert:

Ååååå... høres ut som om Storegutt får en fin dag hos foreldrene dine i dag! :Nikke: Jeg fikk også lyst på grilla pølser nå! :ler:

Ha en fin lørdag! :klem: , :kyss: og :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva, de boligprisene er ikke sanne!!  :frustrert:

Tror de vi er millionærer???..

Helt tragisk.....

Takk og lov for at vi ikke bor i Oslo! :roll: Jeg er absolutt ikke interessert i "å bo meg i hjel" - og det kan jo virke som det hadde blitt et resultat om vi skulle bli bymennesker... :ler:

Har du virkelig ikke fått invitasjonene og julekortene enda?! Det skulle ikke vært mulig... hvor bestilte du? Så vet jeg hvor jeg IKKE skal bestille i fremtiden! :frustrert:

Ååååå... høres ut som om Storegutt får en fin dag hos foreldrene dine i dag! :Nikke: Jeg fikk også lyst på grilla pølser nå! :ler:

Ble utrolig sur :sur: av å vente på de hersjens julekorta og invitasjonene... så nå har jeg krevd å få pengene mine tilbake - og det var helt greit fra leverandørens side - i hvert fall så langt... Jeg har aldri hatt problemer med leveranser fra VistaPrint tidligere, bare vært veldig fornøyd - men det kan nok hende ting har gått litt på tverke for dem nå i førjulsstria... :roll: Nå ordner det seg i hvert fall! :)

Storegutt og mormor og morfar er full klaff... de koser seg alltid - og i dag hadde det vært like så... De sa det var "en ren fornøyelse" å ha han på besøk... *stolt* Det er min lille sjarmør, det... :hjerter:

Ønsker deg og dine en god helg! :klem:

Takk for det LT! Håper dere også får en trivelig helg!

Har du forresten vært på Nissehuset i år? Kunne tenkt meg en tur dit før jul, men får se om tiden strekker til... Er det like fint (og fullt) der som alltid? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sitter mellom to sovende barn... :hjerte: ...og mannen vasket badet! :kys_2:

Vært på juleshopping i dag, mens Storegutt var hos morfaren og mormoren sin... Lillegutt sov hele turen - Vi er heldige vi!

Storegutt hadde storkost seg sammen med besteforeldrene sine. De har satt opp pepperkakehus og pyntet det med NonStop og Seigmenn og det som hører til... Så hadde de vært ute i hagen og brent bål, og grilla pølser over bålet! Kjempestas! :hoppe: Storegutt hadde også hjulpet mormor å pakke inn julegaver! Gjett om han var i fyr og flamme da vi kom! :legrine: Helt herlig!

Vi fikk kjøpt nesten alle julegavene vi hadde igjen, så nå har vi bare noe småtteri igjen.... Kjempedeilig å være nesten helt ferdig. :danse:

Var også innom og fikk bestilt snitter til barnedåpen neste helg... så nå er det også i boks!

I kveld skal vi spise lasagne (mannen lager... :sikle: ), se Jul i Svingen, og når barna har lagt seg skal vi pakke inn gaver! :nisseblunk: Det er så moro! ;)

Fikk forresten avgårde to nye pakker med posten i dag også - og den siste gaven som skal sendes er ordnet, så det kan jeg få avgårde på mandag.... Ting begynner å flaske seg, og det er deilig!

:nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kjørte jeg forresten tørketrommelen min for første gang.... :sjarmor:

Tøyet ble jo sååå deilig å mykt.... :tommel: Også var det sååå suverent å bare kunne brette håndklærne og alt det andre og legge det rett på plass! :hoppe:

Har vært litt i tvil om jeg skulle tromle sengetøy... sånn pga slitasje... (også sier svigermor at hun "aldri har gjort det"... :roll: Men hvem hører vel på råd fra svigermor... :ler2: )

Men etter at jeg lagde en TRÅD på Hus, hage og hobby - så har jeg bestemt meg for at det blir tromling av sengetøy her i huset... Jeg er sikkert så drittlei det sengetøyet vi har nå, når det en gang i fremtiden blir utslitt av tørketrommelen (antar at det kommer til å ta mange år.... :ler: ) - så da skal jeg heller spandere på meg noen nye sett - evt. ønske meg til jul.... :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting jeg må huske å fikse:

¤ Kjøpe 4 hvite kubbelys

¤ Kjøpe servietter til barnedåpen

¤ Kjøpe klyper (erte-gave til broren min)

¤ Gavekort til min mormor

¤ Pysjamas til min bestemor

¤ Bestille marsipankake til barnedåpen

Er det tulipan-sesong igjen nå? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God helg til deg også! :klem:

Det er vel egentlig ikke tulipan-sesong nå, men de pleier å selge røde tulipaner til jul. Idag så jeg imidlertid hvite også og vurderte et øyeblikk om jeg skulle kjøpe. Jeg elsker tulipaner! Men jeg venter til nærmere jul og kjøper en bukett med røde isteden :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg til deg også! :klem:

Det er vel egentlig ikke tulipan-sesong nå, men de pleier å selge røde tulipaner til jul. Idag så jeg imidlertid hvite også og vurderte et øyeblikk om jeg skulle kjøpe. Jeg elsker tulipaner! Men jeg venter til nærmere jul og kjøper en bukett med røde isteden :Nikke:

Jeg har nemlig lyst til å pynte med nettopp røde tulipaner ved barnedåpen neste helg... Håper jeg finner noen. Ellers får jeg klare meg med roser... de er jo vakre de også! :blomst:

:klem: til deg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...