Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du høres så tålmodig ut!!! :sjenert:

Misunner deg det må jeg si.

Mitt blodtrykk var nesten samme som ditt på onsdag, så jeg skal også på kontroll i morra! Virker nesten som det er vanlig at det stiger litt sånn på slutten kanskje?

Sov godt i natt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen! Nå har jeg endelig fått rotet meg til å besøke kg, og det kl 5 på morran :ler:

Ser det har skjedd litt hos deg i det siste. Godt å høre at du blir fulgt godt opp med tanke på lite spark, bt og ødemer. Nå er det ikke lenge igjen heldigvis. Jeg og kjente jo lite spark i forrige uke, men nå de siste dagene er han helt turbo igjen.

Så fiiin magen din er, syns den ligner litt på min (kanskje på tide å legge ut nytt magebilde? :klø: )

Vogga deres ligner veldig på den vi skal bruke til gutten vår, bare at vår ikke er hvit men trefarget. Holder på å ordne den nå, får se å få tatt bilde av den når den er klar.

Tusen takk for at du er innom dagboken min og legger igjen hilsen selv om jeg er innom kg minimalt for tiden :kys_2:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fiiiiin mage! :hjerter: Og kjempenydelig vogge! :Nikke: Tenk, det er ikke lenge til det ligger en liten babybylt oppi der! :) Har du forresten sladris? Eller bare forsvinner du plutselig en dag?

Ha en super fredag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:legrine: SÅ fin vugge og mage da!! Ååå så koselig!! Snart er du ferdig og får enda et gull i hus! Hjertet må jo bare eksplodere av kjærlighet da!

Herlig at dere koser dere sammen når Lillegutt har fri! Godt for han å være sammen med mamman sin og kose med magen din kanskje?!

Og snille foreldre er gull verdt ja! Er så glad for at mam og pap også er sånn som stiller opp hele tiden! Hva skulle man gjort uten?! Jeg må bare si jeg beundrer folk som bor laaangt unna familien sin når de får barn.Det må være tungt til tider..

Bra at prøven var fin og at det gikk fint på ctg.Får ikke håpe du blir noe mer plaget av ødemer eller annet lort nå fremover! Syns bare du kan sette igang å føde :sjarmor: Har du sladris forresten?!

Ønsker deg ei kjempefin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burpen: :ler2: Den meldeplikten din tror jeg neppe jeg greier å overholde, gitt... Og tusen takk for mage- og vuggeskryt... :rodme:

iss: :kyss:

Epica: Utrolig snålt at de små i magen vår skal komme ut og bli en del av familien... Gleder meg... og det skjønner jeg at du også gjør! ;)

magolia: :sjenert: Tusen takk for mageskryt!

marthepia: Takker og :bukke: ...

Cathie: Tror ikke det er uvanlig med litt høyere BT på slutten, nei... Men man skal jo være litt obs også... Mye skummelt som kan skje fort har jeg fårr høre :roll: Godt vi blir godt tatt vare på...

IdaC: :overrasket: Er du virkelig så tidlig oppe? :Gjesp: Koselig at du kikker innom når du har tid og ork... Det går litt opp og ned med KG-tiden min for tida også... og verre skal det nok bli... ;) Åh.. du bare MÅ legge ut bilder!!! Husker da jeg så magen din forrige gang - da det fremdeles var jente der inne - da tenkte jeg for meg selv at jeg syntes det var en guttemage.... hihihi... Vis oss magen igjen a.... snart er det jo for sent... :sjarmor:

Eliza: :rodme: Takk for skryt av mage og vugge....

Skrållan: Takk for skryt... :sjenert: Nei vet du... jeg har ikke skaffe meg sladris, jeg... :roll: Så plutselig en dag så blir jeg borte... for en liten stund i hvert fall... ;)

Susan Sto Helit: Tusen takk, og det samme til deg! :klem:

Skytte: Tenker det samme som deg ang. det med foreldre... Må være tungvint og vanskelig å ha de langt unnå - sog da særlig når man får barn... Vet ikke hva jeg skulle gjort uten mine jeg... :sjenert: ....og det prøver jeg å vise dem også!

Jeg også syntes jeg bare kan sette i gang... :hoppe: Håper uansett å slippe noe særlig overtid denne gangen... men man vet aldri :roll: Sladris? Noop... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hektisk dag fram til nå....

Var hos legen klokka ti, og det tok sin tid. Blodtrykket var 130/90 i dag også... Litt høyt - men det er visst ikke ordentlig høyt før ved 140/x... Urinen var fin, men med noe grums, skulle sendes til dyrking - men han trodde ikke det var noe der heller...

Skal til gyn. på mandag igjen, så da blir det ny blodtrykksmåling da. Også fikk jeg streng beskjed om å kontakte føden i helga dersom det skulle være ett eller annet... om formen skulle forandre seg noe eller jeg følte for å snakke med noen... greit nok...

Etter legen dro vi og hentet en pakke på posten og var innom en blomsterforretning. Kjøpte en diger bukett med hvite roser til mamma (og pappa). Mamma begynner i ny jobb til mandag, og sluttet i sin gamle i går. Det må vi jo gjøre litt stas på.

Kjørte innom der med blomstene på vei hjem, og hun (de) ble kjempeglade. Koselig når vi kan gjøre noe for å sette pris på dem også.

Pappa skal på nattevakt i kveld, så mamma kommer hit i ettermiddag for å spise med oss, og så blir det vel litt TV-titting og skravling utover kvelden. Kjempekoselig.

Visste selvsagt ikke hva jeg skulle finne på mht mat da. Men har endt opp med å skulle lage jegergryte (bruker den som basis) med viltskav, ris, brokkoli og gulrøtter... :sikle: Gleder meg til mat allerede... :sjenert:

Mannen kommer litt tidligere hjem i dag. Jeg orket rett og slett ikke å reise for å hente flisene, så den jobben har han tatt på seg...

Jeg hadde bestemt meg for å støvsuge hele huset før mams kommer også jeg... men det må jeg nok sette på ventelista så lenge. Kjenner jeg er sliten i dag... Noe av grunnen er nok at Lillegutt er hjemme fra barnehagen - tempo blir litt annerledes da... ;)

Nå har han tatt seg en liten blund på sofaen... :sove: Det er godt for oss begge to. Med litt søvn blir kvelden mye trivelige også... :Nikke: Uten en liten dupp har han fremdeles lett for å bli litt trøtt og sutrete utover kvelden... Søte gutten min! :hjerte:

Nå skal jeg se om jeg får tatt en liten runde her inne...

... og dere! Takk for mange koselige hilsner, og masse skryt av mage og vugge... Blir jo rent forlegen jo... :rodme: ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår veldig godt du er sliten vennen! :klem:

Når du har et barn fra før, og nærmer deg termin så skulle det bare mangle!

Håper du får en fin helg! :kyss::kyss:

Gleder meg å følge med videre her...!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra legene passer godt på deg! Det må være trygt og godt. Håper hvertfall det ikke skjer noe "tull" med deg nå på slutten! :klem:

Står stor repsekt av tempoet du henger med på nå! Ikke rart i det hele tatt, når dere har Storegutt fra før, og dere i tillegg starta opp kjøkkenprosjoektet. Kan tenke meg det det hvertfall er deilig å være neeeeeeeeeeesten ferdig nå! Gleder meg til å se blide av det når det er fix ferdig.

Støtter deg i å ha lagt støvsuging på hylla det løper ingen vei! (hvertfall ikke i leiligheten vår...)

Hørtes kjempegodt ut med middagen deres idag! Sånn tror jeg jammen meg skal lage en av de første dagene!

Kos deg med mamsen idag!

Er du forresten klar til fødsel?

Ha en flott fredagskveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin mage du har! Mener å huske at min var større da :Hehe:

Kjempefin vogge også! Ikke rart du er litt sliten nå, terminen er jo rett rundt hjørnet og du har holdt et meget høyt tempo så langt! Nå må du slappe av så mye du kan før du blir tobarnsmamma for det er til tider ganske hektisk! Men helt herlig også da :hjerte:

Ha en fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Epica: Må regne med å være litt sliten nå mot slutten - men kan jo ikke klage. Egentlig er formen ganske så bra. Må bare passe litt på blodtrykket mitt.

Burpen: Ja, du har rett i at tempo har vært høyt i det siste. Men nå er vi strax ferdig med kjøkkenet og det er toppers... :sjarmor: Har holdt på med flising i dag - blir sååå bra :hoppe:

Klar for fødsel? Blir man noen gang det? ;) Joa... for min del kan han bare komme! Så jeg er vel klar... Men på en annen måte, kan jeg godt bære rundt på ham en ukes tid til... :ler:

La Traviata: Ja, det blir sikkert nok å finne på som tobarnsmamma ja... :legrine: Jeg er både veldig spent og gleder meg veldig til den rollen. Blir nok å samle litt ekstra krefter den kommende uka - tror ikke jeg har vondt av det... ;)

Linn3c: :rodme: Tusen takk for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og ler av Kristian Valen på Komiprisen... :hoho:

I dag har vi vært hos svigers i nesten hele dag. Hjulpet de å flytte fra huset til den nye leiligheten. Mens mannen hjalp til med bæringa, var Lillegutt og jeg en tur hos min bestemor. Kjempekoselig... Var ikke så lenge - men tror nok oldemoren var ganske så sliten likevel, jeg... ;)

Var hjemme i femtiden. Og så har mannen og pappa stått på med flisene på kjøkkenet. Pappa hadde begynt før vi kom - han er jo som dere vet en ENGEL! :engel: Ser veldig bra ut med flisene - gleder meg til det blir helt ferdig. :hoppe:

I kveld ser vi som dere sikkert har skjønt, på Komiprisen (og litt på fotballkampen da)... Spiser snop og skravler... :sjenert: En deilig og avslappende lørdagskveld.

I morgen skal jeg på jentetur til min mormor sammen med mamma og tanta mi... Det skal bli koselig. Gutta skal jobb med flisene (Les: Pappa! ;) ) i mens... Lillegutt greier nok å underholde som bare det han... :ler2:

Har forresten hatt skikkelige stikkinger i fødeavdelingen i dag... Noen ganger så vondt at jeg har måttet stoppe opp og trekke pusten skikkelige... Lurer på om det er modning? :klø: Ikke vet jeg... ;)

Tror ikke det blir noen runde i bøkene deres i kveld, jenter... Får ta det igjen i morgen... :) Bær over med meg da... Håper dere koser dere ikveld! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er noe på gang snart?!? Så spennende!

Har kost oss med Komiprisen i kveld vi og. Nå skal gubben se på Hjartet på rette staden, men jeg tror at jeg heller setter meg ved symaskinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kanskje det er noe på gang snart?!? Så spennende!

Har kost oss med Komiprisen i kveld vi og. Nå skal gubben se på Hjartet på rette staden, men jeg tror at jeg heller setter meg ved symaskinen.

Ja, man kan jo HÅPE at det er noe på gang.... :sjarmor:

Komiprisen var artig! Holdt på å "dø" av Kristian Valen.... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra 39 uker til 39 uker og 6 dager av svangerskapet!

Ja, i dag er jeg altså 39 fullgåtte uker! :overrasket::hoppe::legrine:

Det går så fort nå.... plutselig kan det egentlig skje når som helst... :sjenert:

I dag har mannen laget deilig frokost til oss. Ferskt brød og nytrekt iransk te... :sikle:

Har ikke vært i dusjen ennå... men skal straks dit... :dusje:

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at du er kommet til 39 fullgåtte uker!!! :danse:

Har sett en statistikk i Fødselsboken (den lille gratisboken vet du) der det stod at de fleste føder i løpet av uke 40, men de nest fleste i løpet av uke 39, og de tredj fleste i uke 41. Dårlig gjengitt fra min side (var jo presentert med prosenttall i boken da..), men du skjønner sikekrt hva jeg mener! :ler:

Er så spent på den dagen du plutselig blir borte herfra, og enda mer spent den dagen du kommer igjen!!!

Du får leve i så rolig tempo som du kan nå, og det høres det ut som du gjør. God hjelp fra familien er gull verd! :klem:

Ha en riktig god søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 uker!! :hoppe::overrasket::hoppe:

Nå kan det jo skje når som helst, og med stikkingene så virker det jo som om noe er på gang! :hoppe: Her blir det så spennende fremover! :enig_anim:

Ha en super jentetur, og ha en fortsatt fin søndag! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...