Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

Hmm, man får jo bare lyst på tortillachips når man stikker innom deg jo... :ler:

Så kjedlig at elefantbeina har kommet tilbake! Har hatt elefantbein de siste dagene jeg også, men i dag er de tilbake til normal fasong! Heldigvis!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gullet26: Ja, det sies av mange at :humpe: skal hjelpe på fortgang i fødsel, ja... Så er det bare å få det til da... :ler2:

Eliza: Kikket så vidt på det programmet jeg også. Helt utrolig at det går an, ja... det hardkjøret på kroppen kan ikke være bra i lengden. De blir nok fort gamle.... :Nikke: Håper og tror litt på bringebærbladkapsler jeg også... Kynnere! Kom å hils på oss! ;)

IdaC: Tortillachips er konge! Det er nok det jeg fyser mest for nå for tida... :sikle: Har blitt en håndfull i dag også... :sjenert: Utrolig at vi snart er mammaer! :legrine: Jeg gleder meg stort jeg også! :hoppe:

Murmelmy: Du nei... :ler2: Du skal se du er mamma i løpet av uka! :sjarmor:

Når det gjelder elefantben og salte chips kan jeg ikke annet enn å.... :sjenert: ... skamme meg... :flau: Jeg bare MÅ ha det! :ler:

Skrållan: Ja, elefantbena kommer og går litt... men de er nå konstant større enn de pleier å være.... Har nok gått fra en 38 1/2 til en 40-størrelse jeg nå... :roll:

Liljen: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha levert Lillegutt i barnehagen, dro jeg en tur på matshopping.

Spiste lunsj med pappa da jeg kom hjem. Han har vært innom og hjulpet til med kjøkkenet i dag også... :kys_2: Elektrikeren har vært her og gjort det siste... og i morgen kommer rørleggeren! Da blir kjøkkenet funskjonabelt igjen.... :hoppe:

Har fått satt på plass alle hvitevarer i dag.... Blir veldig fint! :sjarmor:

Imorgen skal jeg på Sverigetur med Pappa og tanta mi. Litt mer shopping, og skal innom polet også....

Orker ikke skrive stort mer nå... får heller ta det igjen i morgen...

Takk for mange koselige hilsner! :kyss:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia vennen!!

Oioi er kjøkkenet ferdig allerede?! Så bra! Og :klappe: til snille pappaen din som hjelper til! Rekker ikke så mye oppdatering denne gangen heller desverre......Men jeg tenker på deg og dine skal du vite!

Tenk-snart er du tobarnsmamma! DET er beundringsverdig det!

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Du må ha en god tur til sverige i morgen. Kjør forsiktig :)

Takk for det... Papsen kjører... og han er klar over at han har "gul" i lasten.... ;) Men så er det alle de andre tullingene som finnes på veien da.... :roll:

Heia vennen!!

Oioi er kjøkkenet ferdig allerede?! Så bra! Og  :klappe:  til snille pappaen din som hjelper til! Rekker ikke så mye oppdatering denne gangen heller desverre......Men jeg tenker på deg og dine skal du vite!

Tenk-snart er du tobarnsmamma! DET er beundringsverdig det!

:klem:  :klem:  :klem:

Ja, tenk at kjøkkenet snart er fiks ferdig. Rørleggeren er her akkurat nå... og det eneste som mangler på kjøkkenet nå er faktisk å sette opp avtrekkshetta (vifta), sette opp resten av taklistene, lister rundt vinduene, en skuff under inbygningsovnen (var ødelagt, så må få en ny en), en del av sokkelen (hadde ikke kjøpt nok :roll: ), maling av listene, justering av skapene, vasking og sette på plass alt stasj... Og fliser. Høres mye ut... og det tar nok litt tid, ja... Men det begynner absolutt å hjelpe.

Skal legge ut bilder. Men det blir ikke før alt er HELT ferdig... :sjarmor:

Ja, Skytte... Snart er det min tur til å være superfødeklar... og da blir jeg mamma til to.. :legrine: Spennende tider! Jeg gleder meg!

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg skrev over, er rørelggeren her "as we speak". Begynner å bli ferdig med jobben, og det ser bra ut.

Når rørleggeren er ferdig, setter pappa og tante og jeg nesa mot Sverige... Shopping! ;)

Gikk veldig bra å levere Lillegutt i barnehagen i dag. Han var sååå fornøyd og jeg fikk hadet-nuss og han vinket i vinduet og alt var bare bra... :hjerter: Det er godt for en mamma! :Nikke:

I natt var han veldig urolig, og kom tidlig over i senga vår. Han hostet masse og har nok en liten tendens til litt halsevondt gutten vår. Håper det ikke utvikler seg til noe mer...

Egentlig er vi litt overrasket over at han ikke har hatt noen av de store og vanlige barnesykdommene etter at han begynte i barnehagen... :klø: Men gutten har kanskje godt imunforsvar, og det er jo ikke å forakte.... Han var mye syk det første halve året, men det var mer av typen forkjølelse og sånt... Eneste han har hatt en den fjerde (eller er det femte det heter?) barnesykdommen... Men det gikk heldigvis fort over... Jaja... nok om det...

Etter som det ble noe trangt i senga i natt, så har jeg ikke hatt verdens beste nattesøvn. Men det skal jeg nok overleve.... ;)

I kveld ser det ut som vi kan lage mat på det nye kjøkkenet! Fett! :sjarmor:

Oppdaterer mer etter harryturen! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 dager igjen Cr@sh! Så flott! Snart får du møte den lille gutten din! Har dere navnet klart? (hvis du har skrevet om det tidligere i dagboka, så må jeg bare beklage at jeg spør på nytt. Har ikke lest meg gjennom alle sidene dessverre).

Godt at kjøkkenet er på plass igjen! Flike som gjør dere helt ferdige med det samme!

Halvannet år siden vi flyttet inn her vi bor nå. Og fremdeles er det ting som står igjen. :sjenert: Men nå har jeg laget en liste som henger på kjøleskapet -slik at vi daglig blir minnet på den- over ting som skal gjøres. Ikke store tingene egentlig; litt sparkling her, en list der...

Harrytur, ja! Tror det blir en tur på oss også snart. Kjekt å flylle fryser´n (og etterhvert magen) med litt rimelig kyllingfilet og biff! :)

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :hoppe:

Dere har ikke mye igjen på kjøkkenet altså. Det vet jeg siden vi bygger kjøkken selv nå. Vi har kommet til... skifte vinduer :tristbla: Kjøkkenet er her om en uke.. :)

ååå lage mat på nye kjøkkenet.. Hva står på menyen?? :):)

Kos dere masse på sverigetur.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det jeg sier...18 dager er ingenting og du føder nok før meg :hoppe: (jeg hopper for deg, men ikke for meg... :tristbla: )

Så flinke dere (mannen og papsen) er med kjøkkenet. Kan tenke meg det blir digg å bli ferdig med det nå. Har jo gått fort, men man blir litt handikappet uten kjøkken. Vi har ikke grill en gang så det hadde blitt noen slankedager på oss :ler:

Ha en super ettermiddag/kveld, snuppa :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du har hatt en fin Sverige-tur! Deilig å shoppe litt god mat som kan tilberedes på det nye kjøkkenet, tenker jeg! :sjarmor:

Bare 18 dager igjen til termin nå! :overrasket: Synes du virker veldig sprek, tingenes tilstand tatt i betraktning!

Ha en fin kveld. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Binke: Tiden flyr fort som svint nå... nærmer seg med stormskritt. Moro er det !!! :legrine: Ang. kjøkken og andre oppussingsprosjekter, så tror jeg absolutt at det er lurt å gjøre seg 100% ferdig med en gang... hvis ikke kan det gå vinter og votter før det blir gjort noe med saker og ting... Snakker av erfaring, ja.... :sjenert:

Liljen: Snart blir det nytt og flott kjøkken på deg også! :hoppe: Du skal se det går fort når det først kommer... :Nikke: På menyen i dag, ble det noe sås enkelt som fullkornspasta med kjøttsaus. Smakte godt - men vi må nok innvie kjøkkenet med noe mer spennende etter hvert... :sjarmor:

Epica: Harrytur var innbringende når det gjelder varer... ble svidd av noen kroner i dag, gitt... ;) Lillegutt er i ok form, men ikke helt hundre. Han har plutselig begynt å hoste ille... Håper det er forbigående...

Murmelmy: Må :ler: av deg... Jeg er 110% sikker på at du føder leeenge før meg... :Nikke: Jeg tror du er mamma i løpet av uka, jeg... Helt sant... ;) Kjøkkenet blir flotters... og jeg gleder meg over å nå ha det tilbake. Du verden så kjedelig det blir med grillede pølser og brødmat etter hvert... :ler2:

Skrållan: Takk for koselig :hoppe: 'ing! Harrytur var riktig så bra... Ble til og med milkshake på meg på hjemveien (pappa spanderte... han hadde nok like lyst på det som jeg, tenker jeg... :ler2: )

Xania: Joa.. formen er egentlig veldig bra den. Men i dag var jeg virkelig helt utslitt da jeg kom hjem fra harrytur... Men kan ikke klage. Etter en time på sofaen var jeg som ny igjen... ;) En :klem: til deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Harryturen vår i dag ble lang, men innbringende. Lenge siden jeg har shoppet så mye på Sverigetur... Kjøpte til og med det aller første til babyen i magen... en pakke med to smokker... :babysmokk:

Var innom systembolaget og handlet litt øl til mannen, pappa kjøpte røyk til mamma og mormor, var innom snopbutikken + handlet mat. Før vi satte nesa hjem kjøpte pappa deilig milkshake til oss... :sikle:

Vi hentet Lillegutt i barnehagen på vei hjem. Han var så utrolig møkket i dag... :ler2: Hadde storkost seg i sandkassa og hadde dermed sand overalt! :legrine:

Jeg var helt utslitt da jeg kom hjem. Det tok virkelig på med harrytur... Etter maten MÅTTE jeg ta en liten cowboy... :sove:

Mannen tok med seg Lillegutt for å kaste søppel og levere tilbake mikrobølgeovnen (innbygningsovn som ikke passet... :roll: ), så da fikk jeg slappet skikkelig av...

... dermed kom kreftene og humøret tilbake... og ikveld har mannen og jeg vasket ned store deler av kjøkkenet, vasket kjøleskapet og satt det i gang, brent av den nye ovnene og rydda litt her og der. Nå begynner det virkelig å hjelpe... :sjarmor:

Nå kjenner jeg at jeg ikke blir så gammel i kveld... så jeg tror nok jeg må ta runden hos dere i morgen, jenter...

Natta! :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig at kjøkkenet er ferdig :hoppe: Gleder meg til bilder!

Sverigeturen hørtes koselig ut. Jeg har lyst å ta meg en tur til før den lille kommer, men det spørs om vi får tid og om formen min tillater det. Vi får se...

Smokker til den lille :legrine: Jeg og kjøpte det da vi var i Sverige sist, men jeg kjøpte rosa for det var jo jente jeg hadde i magen da. Så jeg måtte nesten kjøpe nye i blått her hjemme :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så imponert over deg. Så mye energi som du har, håper jeg også får hvis jeg en gang blir gravid. :Nikke: Du er så flink. :klappe:

Så bra harryturen deres gikk bra. Deilig å ha litt i fryseren. Er ikke babyting veldig billig i sverige??

Ha en aldeles strålende dag

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...