Skytte Skrevet 8. februar 2006 #401 Del Skrevet 8. februar 2006 Helloooo!!! Så deilig å sove ja?!!! Det er det! Må bare sove alt du kan når du har sjangsen! Og så kult med bademøbler allerede! Det gikk da fort?! Syns alltid sånne ting tar så lang tid... Hmmm,der minnet du meg på en ting! Jeg skulle prøve sånne joikaboller en gang! Har aldri smakt det før faktisk....! Kos deg ikveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 8. februar 2006 Forfatter #402 Del Skrevet 8. februar 2006 MissS: Huff... nei det er ikke no' allright med laber form. Var innom hos deg å titta tidligere i dag... og da så jeg at formen din heller ikke er bra... Håper den er tatt seg opp... Husk å ta vare på deg selv du også... Missbumblebee: Det gikk bra å kjøre, ja... men det må gå litt tregt... men det gjør jo til gjengjeld all trafikken nå om dagen... Tror jeg trengte å bruke dagen på å Er i hvert fall i betraktlig mye bedre form nå i kveld enn jeg har vært så lenge jeg kan huske... :klappa: LinKri: Ønsker deg også en fin kveld.... og ja.. det er godt å ha litt tid til å ta vare på seg selv... Skytte: Gikk ganske fort med baderomsmøblene ja... Deilig å ha det i hus. Ble ikke joika i dag... men kjøttkaker... Har du ikke smakt joika bør du absolutt smake... jeg har ikke noe å utsette på det... og syntes det er kjempegodt. Liker den viltsmaken... yammi.... Sovinga har gjort meg godt i dag. Har spist en god middag og er i bedre form enn på lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 8. februar 2006 #403 Del Skrevet 8. februar 2006 Takk for koselig hilsen i dagboken min Siden formen min ikke er helt på topp de siste dagene, så har det vært lite KG på meg, og lite besøk i andre dagbøker. Lover å skjerpe meg med en gang formen blir litt bedre. Så deilig det høres ut å være i så fin form, gleder meg til jeg kan si det samme. Nyt det, og gled deg over den lille som vokser. Ønsker deg en riktig god kveld, Idac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 8. februar 2006 #404 Del Skrevet 8. februar 2006 Hei på deg! Høres ut som formen har bedret seg. Veldig bra! Blir spennende å fikse badet, da. Er dere flinke til å gjøre ting selv, og sånt? Vi har limt på fliser på kjøkkenet i dag, men har aldri vært borti noe sånt før. Ble skikkelige stolte over at det ble sånn noenlunde beint. Skal ha i fuge i morgen når det har fått tørket ordentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 8. februar 2006 Forfatter #405 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Takk for koselig hilsen IdaC! Vi får prøve å ta vare på oss selv så godt vi kan... det er viktig framover... Har akkurat sett på Idol. I dag syntes jeg Jonas Thomassen var best. Han sang jo en utrolig sterk låt også - Johnny Cashs «Hurt». Elsker den låta! Håper han går videre! Har faktisk slengt inn en stemme... ellers kan jeg jo ikke klage etterpå dersom det ikke har gått som jeg ville... hihi... Svitsja over på Big Brother i pausen.... Herregud for no' tullball... Det der ække helt min greie.... Stakkars mannen - er ute og måker. Flinke gutten. Er så glad for at jeg har ham... Han er verdens aller aller beste mann! Snart (snart og snart... vi snakker rundt en halv time her... ) resultater fra Idol. Blir moro! Så bærer det vel rett i køya etter på tenker jeg... I morgen tidlig kommer Pappa'n min for å kjøre lillegutt i barnehagen... så kan jeg bare krype opp i senga igjen... Pappa er en !!!! Ha en fin-fin kveld alle sammen! Endret 8. februar 2006 av Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 8. februar 2006 Forfatter #406 Del Skrevet 8. februar 2006 Der var jo Kakao også jo! Badet ja... skal bli så bra å få et skikkelig deilig velværerom. *glede seg* Om jeg skal si det selv... så er vi ganske (dvs realtivt) flinke til å ordne ting selv. Vi har riktignok leid inn flislegger til badet... men ellers så skal mannen gjøre all drittjobben... men god hjelp fra Pappa'n min da... som er en skikkelig handyman. Deilig å greie litt sjøl... da blir jo ikke budsjettet så ille heller... så langt ser det faktisk ut til at vi skal greie å holde oss under budsjettet... Men vi får se når vi er helt ferdige... Ellers er formen veldig bra i kveld, faktisk. Tror alle sovinga mi i dag skal ha kredden for det! Koselig at du stikker innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 9. februar 2006 Forfatter #407 Del Skrevet 9. februar 2006 God formiddag! Akkurat tatt en dusj og spist litt. Var oppe halv åtte og ordnet lillegutt for barnehagen. Så kom min engle-Pappa og henta han ca åtte og jeg krøyp rett tilbake i køya. Ble der helt til ti... Kjenner jeg blir litt smal i øya av å sove så mye... men har sikkert godt av det. Har ingen spesielle planer for dagen - bare vaske litt klær. Hvis formen holder seg eller stiger, skal jeg prøve meg på å støvsuge litt. I hvert fall en etasje... Vi får se.... Hei så lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Biscuit Skrevet 9. februar 2006 #408 Del Skrevet 9. februar 2006 Bare innom med en og en Fru B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 9. februar 2006 #409 Del Skrevet 9. februar 2006 Bare innom for å ønske deg en god kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 10. februar 2006 Forfatter #410 Del Skrevet 10. februar 2006 Fru Biscuit: til deg også... LinKri: Koselig at dere stikker innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 10. februar 2006 Forfatter #411 Del Skrevet 10. februar 2006 Engle-Pappa'n min kjørte lillegutt i barnehagen i dag også... Han er så snill... Ja, både Pappa og lillegutt egentlig... Var litt usikker på om jeg burde sende ham i barnehagen i morges. Han drev nemlig å brakk seg i morges... og det kom opp galle som lukta pjuk... Det gikk fort over, og han var i storform da vi sto opp. Tror kanskje det kan ha vært litt snørr som har satt seg litt fast og at han har brekt seg når han har hosta ille... Huff... ikke no' allright... Men han var i tipp topp form i stad da.. det er godt... Er på vei til å ringe legen min. Har tenkt til å få forlenget sykemeldingen min. Tror jeg har veldig godt av å få roe reka en ukes tid til... *går for å ringe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 10. februar 2006 Forfatter #412 Del Skrevet 10. februar 2006 Sånn! Da var det gjort... Legen min var på kurs i dag, så jeg kunne ikke komme og hente sykemeldingspapirene før til uka. Men det er jo ikke no' krise.... Har sendt mail til rett person på jobben og gikk beskjed allerede. Og skal sende opplegg for neste uke i løpet av helga... Jeg har i hvert fall orden i galskapen... så skal være greit å få vikarer til mine timer... Nå er jeg skikkelig uggen... kjenner den derre gallelukta til lillegutt... tror det bare er i nesa mi... for jeg har vaska alt som skal vaskes... dvs det ligger i maskina. Skal bli godt med en dusj og litt mat nå... håper bare jeg greier å få i meg noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 10. februar 2006 #413 Del Skrevet 10. februar 2006 Har visst ikke vært her inne på flere dager jeg!! Bra at du tar hensyn til kroppen og sykemelder deg litt til... Til deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisan Skrevet 10. februar 2006 #414 Del Skrevet 10. februar 2006 Hei Crash Var innom IKM januar, og der så jeg jo jaggu at!!! Grattiss!!! Da må jeg jo hoppe litt hos deg og, selv om den verste hoppinga kanskje ikke er over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 10. februar 2006 Forfatter #415 Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) iss: Koselig at du stikker innom! Heisan: Ja, det er lenge siden jeg har sett deg her inne nå. Sikkert veldig lurt med en pause fra alt prøvemaset... og det ser jo virkelig ut som det har gitt resultater også!!!! Fredags- til deg! Nå har jeg vært en liten tur ute... Godt å få lufta seg litt. Vært å besøkt Mamma en liten tur, og traff akkurat Pappa før han skulle på jobben. Pappa jobber kveld i dag, og min mann skal ha utekveld med jobben i dag og kommer ikke hjem før i morgen formiddag... så Mamma og jeg fant ut at vi kunne spise sammen i dag. Stas for lillegutt også det! Han elsker Mormor og Morfar! Vi bestemte oss for å gjøre det enkelt. Skal steke rundstykker, også har jeg vært innom slakteren å kjøpt deilig fersk servelat og nyyyydelig italiensk salat... Gleder meg til middag allerede... I kveld er det Idol igjen også... det er moro å henge øya på! Er egentlig ganske mange flinke med i år... Mine to favoritter gikk videre forrige gang (onsdag) - får se om jeg er like heldig denne gangen... Aner ikke hvem som skal synge i kveld en gang.... Nå skal jeg kose meg med avisa... Endret 10. februar 2006 av Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 10. februar 2006 #416 Del Skrevet 10. februar 2006 Håper du får ei koselig helg. Godt for deg å slappe av ei uke til, så du får gitt 100% når du kommer tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 10. februar 2006 Forfatter #417 Del Skrevet 10. februar 2006 MissS: Takk for hilsen. Husk å ta vare på deg selv du også... Nå har Mamma akkurat reist hjem. Vi har kost oss skikkelig i kveld. Koselig å bare sitte sammen og se Idol og skravle. Lillegutt har vært i slaget også - kost seg masse. Mormor hadde nemlig med is! Det beste lillegutt vet... Han sover selvsagt nå, og har gjort det i omtrent to timer... Nå skal jeg bare se resultatene fra Idol, også bærer det i seng med meg også... Skal bli deilig å Kommer vel innom i morgen tenker jeg... Da er jeg 9+0! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 10. februar 2006 #418 Del Skrevet 10. februar 2006 takk takk for velkommst hilsenen,jeg har både fått til bok og bilde så nå er jeg rimelig kry *ss* Ha en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 11. februar 2006 #419 Del Skrevet 11. februar 2006 OH MY GOOOOOOD!!!!!!!! Har jo ikke besøkt deg på evigheter!! Kjente jeg fikk skikkelig Cr@shabstinenser da jeg klikka meg inn her nå!! Snille pappan din! Fint å ha sånne supre fedre! Og bra at du hviler deg masse! Tenk så glad bebisen i magen er nå! Bare ligger og koser seg og vokser seg større og større for hver dag! Er det idag du er 9+0 forresten?? Wow! Bare tre uker til første etappe er unnagjort! IDOL ja! Heiet også på Jonas! Og heldigvis gikk mine favoritter videre igår også! I love IDOL!! Hva gjør dere i helga da? Bare koser dere håper jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 11. februar 2006 #420 Del Skrevet 11. februar 2006 Så flott at du fikk lengre sykemelding da Og så snill pappa du har Tenker det er godt å ha slike hjelpsomme folk rundt seg. Ønsker deg en kjempegod helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå