Missbumblebee Skrevet 3. februar 2006 #341 Del Skrevet 3. februar 2006 God morgen! Så deilig det høres ut med nytt bad da! Jeg kunne godt tenke meg å få pusset opp mitt, eller kanskje aller helst få et større bad... Det er så fantastisk lekkert med lyserosa fliser fra 80 tallet.... Håper dagen din er fin, og at kvalmen holder seg på et levelig nivå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 3. februar 2006 Forfatter #342 Del Skrevet 3. februar 2006 iss: Koselig at du stikker innom. Missbumblebee: Badet er ganske viktig da... man tilbringer ganske mye tid der inne.... og mer skal det bli... når det blir enda koseligere der inne.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 3. februar 2006 #343 Del Skrevet 3. februar 2006 Ville bare ønske deg en god dag og en flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 3. februar 2006 Forfatter #344 Del Skrevet 3. februar 2006 Nå sitter jeg hjemme med en kopp varm sjokolade i sofaen min... Deilig med heeeeelg! Jeg er tidlig hjemme på fredager - det er kjempedigg. Om en time skal jeg hente mannen på toget og så skal vi ut å handle inn til badet. Har bestem oss for DETTE dusjarmaturet, og DETTE blandebatteriet til servanten. Enkelt og greit. Vi må jo ha sånn dusjsett også - og det blir trolig DETTE eller noe som ligner veldig... Så har vi tenkt å bytte blandebatteri på kjøkkenet i samme slenge, så da tar vi DETTE i helt samme stil. Vi har dessuten valgt en annen baderomsinnredning enn den jeg først fortalte om... Vi har mer eller mindre bestemt oss for DENNE typen, men med kromma dørhåndtak. Dessuten skal vi ikke ha alt som er på bildet. Vi skal ha et høyskap og så 120 cm heldekkende servant med skap under. Vi skal ikke ha med overskapene, speilet og lysarmaturet. Vi har nemlig bestemt oss for å felle inn et stort speil i veggen (blir lagt på veggen slik som flisene) og ha en tøff lyslist over... tror det kan bli veldig bra... Åhhh... kjenner jeg blir engasjert her.... Sorry, blir visst litt vel mye oppussing her nå gitt... dere får bære over med meg.... Men det er så moro! Sånn for å ro'n litt i land her... så har jeg faktisk ikke vært kvalm i dag. Litt uggen i morges - men noe annet kan man vel ikke regne med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 3. februar 2006 Forfatter #345 Del Skrevet 3. februar 2006 Så ikke at du var innom mens jeg skrev, LinKri... Takk for ønske om god helg... det samme til deg! Og til alle dere andre som er innom også selvfølgelig. GOOOOOOD HEEEELG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 3. februar 2006 #346 Del Skrevet 3. februar 2006 Hei snuppa! God helg og god oppussing. Vi bor i nybygg anno 2005 men valgte å kjøpe standardbadet (alternativene var ikke bra). Nå har vi kjøpt ny servant og skap + at vi har bygd inn tørk og vaskemaskin i samme eiketreet som benken under vasken. Skal prøve å finne bilder og poste dem i dagboken min. Tusen takk for støtte og hilsner i dagboken min God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 3. februar 2006 #347 Del Skrevet 3. februar 2006 Det blir sikkert kjempefint! Jeg får nyte badet hjemme hos min kjære i helgen, der er det både badekar og sånn massasje-dusj... Blir digg! Ellers vil jeg bare ønske deg en flotters helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. februar 2006 #348 Del Skrevet 3. februar 2006 Hvordan går det med denne søte gravide damen da? Ha en super helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 3. februar 2006 #349 Del Skrevet 3. februar 2006 Heia snuppis!!! Nå ble jeg bare helt sånn og tenkte;har dem rappa badet vårt eller??? Vi har akkurat likt bl.batt både på kj og badet og det i dusjen var nesten helt likt+at den stanga og dusjhodet var likt Hehe,morsomt! Men ikke fullt så morsomt med pjuk da....... Så det var bra du var bedre idag! Håper dere får ei kjempefin helg og kos dere med innkjøpene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 3. februar 2006 #350 Del Skrevet 3. februar 2006 Ha en super duper helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 3. februar 2006 Forfatter #351 Del Skrevet 3. februar 2006 Murmelmy: Var så godt å se at alt var bra med den lille inne hos deg... Det er moro med oppussing... hadde vært artig å se det dere har gjort... jeg iler inn til deg for å se på bilder, jeg... Missbumblebee: Badet er nesten det viktigste rommet i huset... av akkurat den grunnen du skriver... man kan kose seg i massasjedusjen eller bruker mye tid foran speilet? hehe Kos deg i dusjen til kjæresten du! Epica: Halla søta! Bare bra med denne jenta... håper det samme for deg! Håper det går bra med bryllupsplanlegginga... begynner jo å nærme seg... Skytte: Jøss! Helt likt nesten! Vi er kanskje likere enn vi tror? Har kanskje samme smak? hihi... artig... God helg til deg også! iss: Takk og det samme til deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 3. februar 2006 #352 Del Skrevet 3. februar 2006 Heia du! Oppussing av badet høres ut som et stort prosjekt, men det blir sikkert kjempe digg med nytt bad Badet vårt er nesten 3 år gammelt, og er kjempe fint selv om det er ganske lite, og vi er super fornøyde med den. Kvalme høres ikke bra ut. Har selv vært plaget de siste to dagne, uten å kaste opp, men har hpldt seg HELE dagen. Men jeg trodde ikke den kvalmen kommer så sent som i uke 7. Jeg hadde håpet at jeg skulle få slippe, men den gang ei Da jeg leste om lillegutten din som etterlignet spylydene, så så jeg det så veldig for meg at jeg måtte le så tårene nesten trillet her :grine2: Stakkars liten, han skjønte jo ikke hva det var som plutselig feilet mammaen hans. Ønsker deg en riktig god helg, Idac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 3. februar 2006 #353 Del Skrevet 3. februar 2006 Heia, bare innom på en liten kveldstur jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 4. februar 2006 #354 Del Skrevet 4. februar 2006 God helg!!! Alt bra med deg og spiren i magen??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 4. februar 2006 #355 Del Skrevet 4. februar 2006 Innom med en helgeklem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 4. februar 2006 Forfatter #356 Del Skrevet 4. februar 2006 IdaC: Nytt bad skal bli helt knall. Gleder oss stort. Kvalme blir man så sliten av... særlig om går rundt hele dagen og er småkvalm sånn som du beskriver... ikke bra... Forrige svangerskap ble jeg faktisk ikke kvalm før i uke 10 - og jeg tror ikke det er uvanlig at kvalme og oppkast kan komme så sent, som du sier.. Håper i hvert fall at du slipper den verste formen framover... Missbumblebee: Koselig at du er innom i mulm og mørket.... Grace: God helg til deg også! Og, joa... det er bra med både meg og spiren i magen... La Traviata: Helge- right back at ya'! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 4. februar 2006 Forfatter #357 Del Skrevet 4. februar 2006 Lillegutt sov nesten til halv ni i dag... kjempedeilig for oss alle tre. Når alle var stelt, påkledd og hadde fått litt mat innabords (da snakker vi minimalt for min del... ) - så dro vi innover til by'n en tur. Flis-shoppinga i går måtte vi utsette til i dag... fordi vi brukte så lang tid på den Varme & Bad-butikken vi var på. Var der faktisk i neste halvannen time... Men vi fant til gjengjeld alt vi skulle ha til badet... og ente opp med en helt annen baderomsinnredning enn vi hadde sett på i utgangspunktet... Men enda tøffere da. Hvit og enkel denne også - men altså hakket tøffere etter vår mening. Så nå er det i boks... og i dag har altså flisene kommet i boksen også... Dessuten var vi innom på senteret i by'n og der fant vi den fin-fine håndklehylla. Med 30% avslag!!!! Jippi! Passer rett inn på det nye badet! Blir litt å hente til uka da, men... skal hente flisene på tirsdag, hylla på onsdag og baderomsinnredninga på onsdag eller torsdag.... Men Jippi! Det går framover! Nå mangler vi bare innkjøp av do og dusjhjørne og å booke flislegger (har muntlig avtale med han allerede, så den er forsåvidt i boks) og rørlegger.... Yeayh! Senere i dag skal vi i 50-årslag. Jeg har skrevet dikt til jubilanten som jeg har rammet inn - og meninga er liksom at jeg skal lese det høyt under maten da... Gruer meg sånn til det.... Hater sånt! Egentlig litt rart, jeg som står foran mellom 15 og 20 stykker å underviser hver dag (holder ikke foredrag hver dag akkurat da... men dere skjønner... ) Huff... blir kvalm av å tenke på det også... Men det går sikkert bra. Er ikke akkurat noe Terje Vigen-dikt hva angår lengden for å si det på den måten.... Må rundt å titte litt jeg nå... men plutselig er jeg tilbake... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 4. februar 2006 Forfatter #358 Del Skrevet 4. februar 2006 Når jeg reiste meg opp i stad, så strakk det skikkelig i magen... Huff... blir så engstelig for at spiren skal løsne når sånt skjer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 4. februar 2006 Forfatter #359 Del Skrevet 4. februar 2006 Fra 8 uker til 8 uker og 6 dager av svangerskapet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 4. februar 2006 Forfatter #360 Del Skrevet 4. februar 2006 Sliten etter 50-årslag... tusler i seng.... Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå