Gå til innhold

Priskrig på påskevarer🐣🐥🍫


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Takk for svar 😊 er den god? 

Mye bedre enn xtra sin egrn billigost symes jeg

Anonymkode: 7f2bd...b4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den er produsert av Synnøve Finden. Jeg merker ingen forskjell mellom denne og Synnøve Finden sin egen ost. Synes den er veldig god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tak i kremfløte til 11 kr på extra,  samt revet synnøve til 16 kr og micropop til 1 kr på kiwi

Anonymkode: 2313b...acd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Mye bedre enn xtra sin egrn billigost symes jeg

Anonymkode: 7f2bd...b4d

Har ikke smakt den heller. 

male32 skrev (14 minutter siden):

Den er produsert av Synnøve Finden. Jeg merker ingen forskjell mellom denne og Synnøve Finden sin egen ost. Synes den er veldig god.

Synnøve Finden sin er god, ja. Skal se etter osten på rema i morgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

På xtra i dag var der ikke såå billig lenger. Men kremfløte fortsatt 11kr da, det påskegodt som er igjen er fullpris 

Anonymkode: 7f2bd...b4d

Likså greit. Jeg var innom min lokale Rema i dag, og de var helt tomme for påskegodteri… 

Anonymkode: 6d919...bb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Likså greit. Jeg var innom min lokale Rema i dag, og de var helt tomme for påskegodteri… 

Anonymkode: 6d919...bb6

Ja det gikk for seg! Jeg kjøpte bare til meg selv og til noen jeg handler for, av billigvarene, men var flere ting jeg ikke fikk kjøpt pga de var utsolgt. 

Anonymkode: 7f2bd...b4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Ja det gikk for seg! Jeg kjøpte bare til meg selv og til noen jeg handler for, av billigvarene, men var flere ting jeg ikke fikk kjøpt pga de var utsolgt. 

Anonymkode: 7f2bd...b4d

Ja, mistenker at enkelte har kjøpt nok godteri til at det varer helt frem til neste påske (om man spiser normale mengder godteri, selvsagt)😅

Anonymkode: 6d919...bb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, male32 said:

Fikk kjøpt skivet gulost 335g på Rema til 12,20.  De har vært utsolgt lenge, men fikk endelig tak i dag. Tilsvarende vare koster 45 kr på Kiwi og Extra. Ellers så jeg Extra har økt prisene ganske mye. Nå er det Kiwi og Extra som presser prisene opp!

Reklamen til kiwi har de helgardert seg med, "vi presser prisene" kan jo gjelde i begge retninger. Fryse og låse og alt det de andre driver med betyr egentlig at de bør holde seg i ro, og helst ikke sette prisene ned heller 😅

Anonymkode: fb172...f7d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...