Gå til innhold

Hvor mye/lite må jeg utøvere til bekjent jeg vil bli venninne med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For noen år siden gikk jeg på hobbyaktivitet og ble venninne med en jente der og vi ble ganske bestevenner de 3 månedene kurset pågikk. Etter kurset var hensikten å holde kontakt men ting skjedde i livet mitt, ganske alvorlige ting og jeg ble veldig psykisk syk og klarte ikke ha kontakt med noen. Hun har prøvd jevnlig årene som har gått å få møtt meg, men sluttet å prøve etter at jeg sluttet å svare. På lørdag møttes vi tilfeldigvis på en lignende hobbyworkshop igjen og jeg har utrolig dårlig samvittighet for at jeg ghostet henne og vil foreslå å ta en kaffe en dag og prøve å gjenoppta vennskapet nå som jeg har det litt bedre i livet. Jeg føler jeg må forklare hvorfor jeg ikke svarte henne disse årene men samtidig så er alt som skjedde i livet mitt såpass sårt og privat og jeg kjenner hun ikke så godt så jeg vet ikke hvor mye som er trygt å utlevere.. Den ene siden av meg vil gi hun en ærlig og åpen forklaring fordi hun fortjener det , den andre siden av meg er veldig redd for å bli dømt, sladret om, eller at noe av det jeg deler skal brukes mot meg senere, eller at hun føler at jeg bortforklarer for mye. 

Hva ville dere gjort? 

Anonymkode: 400c5...338

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ting som ikke engang mine nærmeste venner vet detaljene om og som jeg ikke vil at folk skal vite egentlig.. 

Anonymkode: 400c5...338

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan vel si at du hadde en vanskelig periode i livet ditt, uten å utbrodere dette noe mer før du eventuelt kjenner henne bedre?

Anonymkode: 9e456...14a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si at du "møtte veggen" og orket ikke treffe folk på en stund, du trenger ikke gå i dybden. Om hun er litt sosialt intelligent så skjønner hun også at du ikke vil fortelle alt over en kaffe akkurat nå.

Anonymkode: 91d1a...dc2

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...