Gå til innhold

Flere som har venninner som legger ut stygge bilder på facebook når du har bursdag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har flere venninner som skriver innlegg på facebooksiden min med bilder hver gang jeg har bursdag. De fleste velger bilder hvor begge ser ganske ok ut på 😅 men har en venninne som ALLTID legger ut grusomme bilder av meg 😆 gjerne oss to sammen der hun tar seg bra ut og jeg ser ut som en sikkelig dårlig versjon av meg selv. Hun mener selv at jeg ser helt fin ut på bildene og hun legger de ikke ut bildene for å være morsom heller. Skjønner ikke greien 🤪 hadde vært bedre om det ble lagt ut på spøk, eller der begge hadde vært like uheldige på bildene 😆 har prøvd å hinte til at jeg ikke er så veldig fan av at hun gjør dette og da ble hun fornærmet 🤔 Flere som opplever dette? 🙈 

Anonymkode: 17182...161

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, heldigvis ikke 😅 slutt å la henne ta bilder av dere.

Anonymkode: fc9f7...d30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en sånn venninne og sa det direkte til henne. Så blokkerte jeg henne så hun ikke kunne gjøre det flere ganger. Det skal sies at det som ble lagt ut ikke bare var bilder hvor jeg kanskje hadde et rart uttrykk eller noe, men direkte pinlige bilder fra fortiden som jeg nå tar avstand fra, har lært av og gått videre.

Anonymkode: d94b5...82d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei, heldigvis ikke 😅 slutt å la henne ta bilder av dere.

Anonymkode: fc9f7...d30

Hun har nok bilder å velge i fra før av dessverre😂 De to siste bursdagene mine brukte hun bilder som er tatt for flere år siden. Gjerne bilder der jeg var ganske full 🤪Hun har lagt en del på seg de siste årene og liker nok bedre bildene av seg selv som ikke er tatt nylig. Vet ikke hvor mye jeg skal gidde å bry meg om dette. Men kan ikke si jeg liker det akkurat 🙈 har lurt på å gjøre det tilsvarende tilbake, men så langt har jeg ikke villet gjøre det. 

Anonymkode: 17182...161

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg hadde en sånn venninne og sa det direkte til henne. Så blokkerte jeg henne så hun ikke kunne gjøre det flere ganger. Det skal sies at det som ble lagt ut ikke bare var bilder hvor jeg kanskje hadde et rart uttrykk eller noe, men direkte pinlige bilder fra fortiden som jeg nå tar avstand fra, har lært av og gått videre.

Anonymkode: d94b5...82d

Det høres jo helt forferdelig ut. Godt du ble kvitt henne 👍🏼

Anonymkode: 17182...161

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker said:

Hun har nok bilder å velge i fra før av dessverre😂 De to siste bursdagene mine brukte hun bilder som er tatt for flere år siden. Gjerne bilder der jeg var ganske full 🤪Hun har lagt en del på seg de siste årene og liker nok bedre bildene av seg selv som ikke er tatt nylig. Vet ikke hvor mye jeg skal gidde å bry meg om dette. Men kan ikke si jeg liker det akkurat 🙈 har lurt på å gjøre det tilsvarende tilbake, men så langt har jeg ikke villet gjøre det. 

Anonymkode: 17182...161

Steng feeden din på bursdagen, vet mange som gjør det. Aldri tenkt på at noe som dette kan være årsaken, men 😅

Anonymkode: fc9f7...d30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Steng feeden din på bursdagen, vet mange som gjør det. Aldri tenkt på at noe som dette kan være årsaken, men 😅

Anonymkode: fc9f7...d30

Nei, kommer ikke til å gjøre det 😅 kommer masse hyggelige hilsner og de fleste som legger ut bilder velger bilder som begge ser greie ut på ☺️ det er jo bare koselig 😄 Det er kun hun ene venninnen min som legger ut bilder der det ser ut som jeg har minst 5 ulike diagnoser 🤣 

Anonymkode: 17182...161

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare slett bildene? 

Jeg følte meg nesten litt ungdommelig her (jeg er ikke det), men poster folk fortsatt bilder slik? Ser det nesten aldri mer 

Anonymkode: 0e564...f33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bare slett bildene? 

Jeg følte meg nesten litt ungdommelig her (jeg er ikke det), men poster folk fortsatt bilder slik? Ser det nesten aldri mer 

Anonymkode: 0e564...f33

Ja, men flertallet gjør det på Instagram i min vennekrets. Men jeg har ingen aktiv Instagramkonto og da poster de det på facebook 😊 jeg er i 20 årene så er ikke så gammel 🤣

Anonymkode: 17182...161

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det veldig vanlig? At såkalte venninner legger ut bilder av seg og bursdagsbarnet, men passer på å velge bilder der de selv ser bra ut? Synes jeg ser det hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ble hun fornærmet? Er man høvelig gode venner bør man jo lytte til vennene når de sier i fra. Ingen liker vel å få lagt ut bilder offentlig som man ikke har samtykket til eller føler seg bra på. Hadde hun lagt dem ut i god tro fordi hun syntes du så helt normal ut på bildet, så hadde hun ikke blitt fornærmet, da hadde hun blitt flau og lei seg, og bedt om unnskyldning. At hun blir fornærmet gjør at jeg tenker hun la de ut vel vitende om at du så rar ut på bildene.

Anonymkode: 789f4...455

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis av meg gjorde det samme. Jeg slettet bare bildene. Hvorfor gjør ikke du det?

Nå har jeg bikket 30 år og har stengt veggen for innlegg. 

Anonymkode: 87b8d...164

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...