Gå til innhold

Hva synes du om camping?


Rødstrupa

Anbefalte innlegg

Kunne ønske ryggen min tålte å ligge i telt. Men det blir for hardt og ukomfortabelt og ryggen min blir så smertefull. Får ikke sove, og kan knapt bevege meg dagen etter om jeg har sovet på hardt underlag.

Men naturopplevelsene er flotte, ja. De savner jeg.

Anonymkode: 43794...44b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Virker som det er en del campingvante her. Hva bør en dame huske å ha med i en campingvogn? Førstegangs camper..

Anonymkode: 3c15a...e4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kunne ønske ryggen min tålte å ligge i telt. Men det blir for hardt og ukomfortabelt og ryggen min blir så smertefull. Får ikke sove, og kan knapt bevege meg dagen etter om jeg har sovet på hardt underlag.

Men naturopplevelsene er flotte, ja. De savner jeg.

Anonymkode: 43794...44b

Du vet at det finnes oppblåsbare madrasser? De er komfortable. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Virker som det er en del campingvante her. Hva bør en dame huske å ha med i en campingvogn? Førstegangs camper..

Anonymkode: 3c15a...e4a

Det du ellers ville tatt med på hyttetur. Vi tar bare med oss det samme om vi er i campingvogn eller hytte, unntaket er vann som det er på campingvogna, men ikke på hytta. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Badebuksa2.0 skrev (Akkurat nå):

Det du ellers ville tatt med på hyttetur. Vi tar bare med oss det samme om vi er i campingvogn eller hytte, unntaket er vann som det er på campingvogna, men ikke på hytta. 

Takk! 😍 redd for å glemme noe åpenbart og stå der midt på natta som en idiot

Anonymkode: 3c15a...e4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Takk! 😍 redd for å glemme noe åpenbart og stå der midt på natta som en idiot

Anonymkode: 3c15a...e4a

Hehe, ja.. Men sånn basic: Toalettmappa di(med tannbørste osv., ev. medisiner), nok klær, en varm jakke/ullgenser, badetøy om det er sommer, såpe og håndsprit, god mat og drikke, sengetøy/sovepose, spill hvis du liker det. 

Kommer an på hva som er der fra før av 🙂

Om det er kokekar der eller gass/grill/stormkjøkken. 

Vi har med oss en haug med ting, men ikke alt blir brukt. Jeg er sånn jeg også, redd for å stå der og savne det😂 

På tur diverse steder, når vi reiser rundt, har vi ofte med kniv og presenning og litt forskjellig verktøy som er kjekt å ha. Fiskestanga er ofte med.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Badebuksa2.0 skrev (1 minutt siden):

Hehe, ja.. Men sånn basic: Toalettmappa di(med tannbørste osv., ev. medisiner), nok klær, en varm jakke/ullgenser, badetøy om det er sommer, såpe og håndsprit, god mat og drikke, sengetøy/sovepose, spill hvis du liker det. 

Kommer an på hva som er der fra før av 🙂

Om det er kokekar der eller gass/grill/stormkjøkken. 

Vi har med oss en haug med ting, men ikke alt blir brukt. Jeg er sånn jeg også, redd for å stå der og savne det😂 

På tur diverse steder, når vi reiser rundt, har vi ofte med kniv og presenning og litt forskjellig verktøy som er kjekt å ha. Fiskestanga er ofte med.

Jeg blir glad når du ramser opp på den måten, lettere å få med alt, helst mer enn mindre ja 😅 er ikke sikker på "kjøkkendelen" men tror det er gass.. der er en vogn vi låner, helt blanke begge to egentlig. Høres egentlig ut som det kommer til å ende som en historie til skrekk og advarsel haha

Anonymkode: 3c15a...e4a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg blir glad når du ramser opp på den måten, lettere å få med alt, helst mer enn mindre ja 😅 er ikke sikker på "kjøkkendelen" men tror det er gass.. der er en vogn vi låner, helt blanke begge to egentlig. Høres egentlig ut som det kommer til å ende som en historie til skrekk og advarsel haha

Anonymkode: 3c15a...e4a

🤣🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Camping og telt er ikke noe for meg. Jeg må ha rennende vann til toalett og dusj tilknyttet eget rom, ikke noe deling med andre.

Anonymkode: 3a29a...d16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bobil med solceller på taket, og nesten utelukket fricamper. Med unntak av når vi drar nedover Europa. Synes bobil gir en fantastisk frihetsfølelse. Elsker å kunne dra ut i den fine naturen. Gå nydelige fjellturer, bade og så rusle inn i en komfortable bobil etterpå. Lage god mat og titte på en film. Og det aller aller beste, er at alle barna elsker det. 

Anonymkode: 12c5a...833

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Badebuksa2.0 said:

Hvordan får du hengekøye inni teltet? 

Hengekøya er stolen utenfor teltet. Har alltid med hengekøye for å svinge i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Camping og telt er ikke noe for meg. Jeg må ha rennende vann til toalett og dusj tilknyttet eget rom, ikke noe deling med andre.

Anonymkode: 3a29a...d16

Hvis du har campingvogn eller bobil så har de aller fleste rennende varmt og kaldt vann i kjøkkenvasken, på toalettvasken og i dusjen, samt toalett med rennende vann.

Anonymkode: 9258f...669

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Å våkne langt oppe i fjellheimen er det fineste jeg vet. Total stillhet og en ro som er ubeskrivelig. Moderne telt med komfortable madrasser og gode soveposer er selvsagt.  Vi har våknet til flere reinsdyr som gresset 5 meter fra teltet 😍

Beste feriene!

Anonymkode: 4f302...a89

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...