Gå til innhold

Mann som bruker hårsystem


hva tenker dere om

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Mye bedre enn at han er skalla. Jeg syns det er stort pluss med menn som prioriterer utseendet sitt, og en som bruker tupe til han fikk spart til hår transplantasjon er helt ok for meg :)

Anonymkode: d5822...aaf

Det er nok like dyrt eller dyrere en hårtransplantasjon. Men det er et bedre alternativ for de som mister håret tidlig siden de mangler donor hår å ta av. Hårtransplantasjon er en stor risiko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fighter83 skrev (5 timer siden):

Tror ikke jeg ville gått videre på date med en fyr om det faktisk ser fake ut. Viktig at det ser naturlig ut for min del. 

Ellers hadde jeg nok ikke brydd meg så mye.

Mene...spørs om han hadde likt at jeg tar han i håret da... 😅  Jeg er ei sånn som liker å ta på hodet til en kar og om det er hår der graver jeg fingrene mine i det når man er intime 😅

Det går nok fint å ta på det. Det ser ganske ekte ut. Sjekk ut camilla uggerud på Instagram. Hun er frisør. Der ser du hvor flotte de blir.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns han i videoen ble fin, og det syntes godt at han syntes det selv også :) Skjønner godt at det å ha en full manke kan bli et savn for menn.

Så hvorfor ikke, tenker nå jeg. Hadde aldri dumpet en date for det, så lenge det så ekte og velstelt ut og ikke luktet gammel hodebunn.

  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nei nei.. Minner meg om han trumpen

Anonymkode: b8d57...381

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, nei nei.. Minner meg om han trumpen

Anonymkode: b8d57...381

hadde trump brukt hårdel hadde håret hans sett bedre ut. håret hans er en dårlig hårtransplantasjon

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.3.2023 den 13.51):

Hva med alt vi kvinner gjør med utseende vårt? Kliner drit i trynet, ekstensions på hår og vipper, greier i leppene, hårfarge, falske skitne negler….. Også reagerer enkelte med avsky hvis en mann ikke ønsker å være skallet?? Hjelpes! Mange som trenger å gå i seg selv! 

Anonymkode: 8f242...de4

Ikke alle kvinner bruker så mye tid og/eller penger på utseendet sitt, meg selv inkludert.

Det sagt, tenker det er greit så lenge det ser naturlig ut. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hva tenker dere om skrev (På 6.3.2023 den 13.27):

Halla,  hva tenker dere damer om å date en mann som bruker hårdel.

Som mann så tenker jeg det samme som med kvinner som fikser utseendet sitt med litt sprøyter her og litt suging der:

Jeg tenker at det er et tegn på en grunnleggende usikkerhet som inngrepene bare bidrar til å forsterke.

Det gjør meg trist.

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker at menn har det håret de har, uansett om det er mye eller lite. Synes det å ha tupé vitner om forfengelighet og aldringsangst, noe som ikke er umiddelbart attraktivt. Men for all del, om fyren ellers er bra, så hadde ikke det vært noen "deal breaker" som man kaller det på kvinneguiden.

Ja, kvinner tar på seg mye falske attributter de også - jeg synes ikke det er noe fint med kvinner med silikonpupper og leppefyll heller. Det ene gjør ikke det andre noe bedre..

 

Endret av Anonymus Notarius
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn er mye bedre med hår. 

Så ett klart ja fra meg.

Mayoo ble jo nevnt her. Han ser mye bedre ut med det håret enn uten.

På Kvinneguiden generelt, er det mye nedsnakk av alt mulig som skal forbedre utseendet, så jeg hadde ikke tatt negative kommentarer her så seriøst.

 

Anonymkode: fb9ba...463

  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På dette området har tydeligvis ikke likestillingen kommet så langt. Både kvinner og menn blir vurdert etter utseende, det er ikke til å komme utenom, men i følge (overraskende) mange her, må menn ta til takke med det utseende de har fra naturen sin side, bortsett fra å klippe av seg hår eller barbere seg i ansiktet. Alt utover det gjør tydeligvis menn til usikre, femi, homo osv.

Endret av Jdz
  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en mann som vurderer å bruke hårdel når jeg mister håret. Jeg synes det er helt greit at folk ikke synes det er attraktivt. Ingenting er så egoistisk som hva man liker. Det går fint, jeg tenker at en jente som ikke har fordommer mot det, er en jente for meg. Derav skader det ikke meg at ikke alle liker det. Mitt kropp og mitt liv. Derfor setter jeg pris på alle svarene selv de som er negative. Jeg vil ha en god diskusjon her. Det har jeg oppnådd.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Homo eller selger?

Anonymkode: 1269e...c7a

Haha jeg var selger enn gang. Ekke farlig å være homo. Det som er farlig er å være toxic, fordi da skader man folk rundt seg og seg selv.

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er sammenliknbart med når kvinner bruker sminke. Nøyaktig samme ting. Man bruker noe kunstig for å fremstå vakrere. Liker ikke kvinner men med tupé bør de ha selvinnsikt nok til å slutte med sminke. 

Anonymkode: 6bd88...59f

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.3.2023 den 13.45):

Hårsystem? Kall en spade for en spade da, tupe.

Mengden naturlig hår har ikke noe å si for min del, det har langt mer å si hva han velger å gjøre med det som er der. Men om en bruker tupe, er ærlighet om det fint.

Anonymkode: 4f6e9...6bb

Ærlighet om det? Tenker du at han må opplyse alle og enhver om at han bruker hårsystem? Eller tenker du kun partner?

Jeg mener at sånt må være en privatsak som ikke andre har noe med. Det er jo veldig personlig og kanskje litt uvanlig, og jeg synes ikke at han har noe som helst informasjonsplikt angående sitt privatliv.

Noen skriver at det er en naturlig aldringsprosess, men en god del mister håret veldig tidlig, kanskje allerede i tjueårene, og da ser jeg virkelig ikke noe galt i at de gjør det de selv føler seg komfortable med. Selv synes jeg de som bare er helt skalla er kjempetøffe, men skjønner jo at enkelte kanskje føler at de ikke kler det så godt. 

Leste et intervju med Frode Alnæs, og synes han var så tøff da han kastet parykken, og bare lot det stå til.

Anonymkode: ec9c9...cca

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva tenker dere om skrev (9 timer siden):

Haha jeg var selger enn gang. Ekke farlig å være homo. Det som er farlig er å være toxic, fordi da skader man folk rundt seg og seg selv.

Jeg har ikke sagt at det er farlig å være hverken homo eller selger. 

Jeg har bare sett at de ofte er de som ser mest velstelte ut på håret i mitt lange liv. 

Anonymkode: 1269e...c7a

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, det er greit, men da bør det være noe som ser ekte ut, og ikke sånn type på snei fra wish.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hårsystem er ok for meg hvis han ikke kler å være skallet. 

Anonymkode: 62d13...551

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kompis som fikk viker øg måne før han ble 25 åt, han tar alt og det ser mye bedre ut. 

Han jeg er basicly dama til, mista og håret, han er 37 år og har lite hår og kun rundt hodet. Det blir også jevnlig tatt, men jeg liker han sånn🙈🧡 Og jeg som alltid har sagt at menn skal ha hår på hodet 😂 Han var lang i håret som ungdom da. Det så ikke helt bra ut.. 🙈

En annen kompis, som har en parykk pga kompleks for en sykdom der han mista ALT av hår. Kroppshår, bryn, vipper, ja hele sullamitten. Aldri sett han uten parykk. Den parykken ser absolutt ikke bra ut egentlig.. Han har kone, så det får bli hennes problem og eventuelt si i fra 😂🙈

Sååå, så ja, ofte er det best og bare fjerne alt, pluss at man potensielt kler det. Føler meg litt for ung og ha en mann med sånn tupé og sånn. Har sånn nettopp trødd inn i tredveåra 🙃

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maestro skrev (4 minutter siden):

Har en kompis som fikk viker øg måne før han ble 25 åt, han tar alt og det ser mye bedre ut. 

Han jeg er basicly dama til, mista og håret, han er 37 år og har lite hår og kun rundt hodet. Det blir også jevnlig tatt, men jeg liker han sånn🙈🧡 Og jeg som alltid har sagt at menn skal ha hår på hodet 😂 Han var lang i håret som ungdom da. Det så ikke helt bra ut.. 🙈

En annen kompis, som har en parykk pga kompleks for en sykdom der han mista ALT av hår. Kroppshår, bryn, vipper, ja hele sullamitten. Aldri sett han uten parykk. Den parykken ser absolutt ikke bra ut egentlig.. Han har kone, så det får bli hennes problem og eventuelt si i fra 😂🙈

Sååå, så ja, ofte er det best og bare fjerne alt, pluss at man potensielt kler det. Føler meg litt for ung og ha en mann med sånn tupé og sånn. Har sånn nettopp trødd inn i tredveåra 🙃

Jeg har blitt veldig overrasket en del ganger, for det er mange som bruker parykk men som du ikke skulle tro, for de ser så naturlige ut. Så jeg tror ikke det er noen grunn til at man må gå med hårsystemer som ser falske ut, det finnes nok frisører som kan klippe til slik at det blir helt naturlig.

Synes ikke det er noe rart at de som mister håret vil bruke hårsystem, for alle kan vel tenke seg hvor naken (og sikkert kald) man føler seg om man skal gå rundt uten et hår på hodet.

 

Anonymkode: ec9c9...cca

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...