Gå til innhold

Mann som bruker hårsystem


hva tenker dere om

Anbefalte innlegg

Hadde nok ikke brydd meg om det. Hans valg.

Mannen min mistet håret i starten av 20 årene, da jeg møtte han. Han bryr seg heldigvis ikke om det. Det er nok menn som bryr seg om hår/ikke hår, kvinner gjør veldig sjelden det.

Anonymkode: 86c24...497

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dobbeltmoralsk at en synes det er dealbreaker, all den tid kvinner både har extensions, fillere og innlegg. Og som det sies ovenfor her, en sover med det,  bader med det, vasker håret og lever helt normalt med det den tiden systemet er på.

For meg hadde det ikke hatt noe å si hverken om en hadde det eller ikke.

 

Anonymkode: 75c14...3ca

  • Liker 3
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det blir litt rart for meg. Syns det vitner om manglende selvtillit. Men det samme tenker jeg om kvinner og extensions, botox osv. 

Anonymkode: 87bfc...fb3

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er fjolletete å bruke tid og penger på noe sånt, for å dekke over helt naturlige prosesser i aldringen vår, og jeg deler ikke verdiene bak. Men jeg reagerer akkurat like negativt på fillers, silikon og damer som må sminke seg før de forlater huset. 

Anonymkode: 92f9c...3bb

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hadde nok ikke brydd meg om det. Hans valg.

Mannen min mistet håret i starten av 20 årene, da jeg møtte han. Han bryr seg heldigvis ikke om det. Det er nok menn som bryr seg om hår/ikke hår, kvinner gjør veldig sjelden det.

Anonymkode: 86c24...497

Jeg vil tro at det er ganske mange av dere som er opptatt av håret til menn.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA, han så mye kjekkere og sunnere ut med hår! Brutalt ærlig, men vi har alle våre preferanser.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første tanken min var HELL NO,men så måtte jeg se litt lengere enn nestetippen min. Hvorfor er det bare vi damer som skal få lov til å fikse på ting vi er usikker på? 

Jeg har tatuert lepper for å få leppene større,og bruker ganske kraftig hold-inn undertøy til daglig for å få flat mage. Så om man har mistet håret så er det faktisk innafor at menn "pynter" på fasaden. 

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette her er en fantastisk diskusjon. Alle har sine verdier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke noe problem med det

Jeg ville nok personlig foretrukket at mannen sparte til transplantasjon da det hadde føltes mer ekte om det var nødvendig (slik som elon musk gjorde)

Anonymkode: 3a2f5...732

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymburker skrev (1 time siden):

Mayoo fra "Sofa" bruker det.

Merkelig hvordan det er dealbreaker at menn er utseendefiksert og da er det lav selvfølelse og vet ikke hva.. Er det ikke egentlig litt overfladisk å dømme noen på det? Det er ikke noe annerledes enn at kvinner sminker seg. Kvinner er ikke så flinke til å akseptere aldringstegn de heller.

Men hadde ikke giddet å bruke penger på dette selv. Men det får være opp til alle og enhver.

Enig. Mange kvinner bruker da masse tid og penger på utseendet sitt uten at det blir kritisert.

Anonymkode: 7bd18...5d5

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bedre enn at han er skalla. Jeg syns det er stort pluss med menn som prioriterer utseendet sitt, og en som bruker tupe til han fikk spart til hår transplantasjon er helt ok for meg :)

Anonymkode: d5822...aaf

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg ville gått videre på date med en fyr om det faktisk ser fake ut. Viktig at det ser naturlig ut for min del. 

Ellers hadde jeg nok ikke brydd meg så mye.

Mene...spørs om han hadde likt at jeg tar han i håret da... 😅  Jeg er ei sånn som liker å ta på hodet til en kar og om det er hår der graver jeg fingrene mine i det når man er intime 😅

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow han i videoen gikk fra å være en 4/5er til en 9/10er:)

Anonymkode: d5822...aaf

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at han fyren i hi hadde sett bedre ut uten noe.. 

Anonymkode: 606ff...466

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan er det under sex, dusjing, soving og bading? Hvis den plutselig kan falle av er det bedre å la være. Men om det er sånn som sitter bom fast en periode og må skifte lim etter f eks en måned eller en gang i uken så støtter jeg det! Ser mye bedre ut helt klart. 

Men om det ble som en parykk at han måtte ta den av seg hver kveld og hver dusj og at den kan løsne under sex så ville det blitt litt merkelig 

Anonymkode: 708e9...708

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan er det under sex, dusjing, soving og bading? Hvis den plutselig kan falle av er det bedre å la være. Men om det er sånn som sitter bom fast en periode og må skifte lim etter f eks en måned eller en gang i uken så støtter jeg det! Ser mye bedre ut helt klart. 

Men om det ble som en parykk at han måtte ta den av seg hver kveld og hver dusj og at den kan løsne under sex så ville det blitt litt merkelig 

Anonymkode: 708e9...708

Det faller ikke av, den sitter dønn fast.  den sitter på 3 uker av gangen utenom at man en gang i uken må rense hodebunnen selv hvis man er mye aktiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nei, det blir litt rart for meg. Syns det vitner om manglende selvtillit. Men det samme tenker jeg om kvinner og extensions, botox osv. 

Anonymkode: 87bfc...fb3

Ja. Men er det egentlig så galt å ha dårlig selvtillit på noe? Å ikke føle seg bra nok er en forferdelig følelse som tar liv, og da er det fint hvis man kan få det bedre med å gjøre noen justeringer med det som plager en. I en ideell verden hadde alle vært fornøyd med seg selv og det ikke eksistert noe skjønnhetspress, speil og kameraer men så lenge det eksisterer vil også usikkerhet eksistere og jeg syns det blir feil å se ned på de som sliter med selvtilliten på enkelte områder fordi det er helt menneskelig at det blir sånn i det samfunnet vi lever i i dag 

Anonymkode: 708e9...708

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva tenker dere om skrev (1 minutt siden):

Det faller ikke av, den sitter dønn fast.  den sitter på 3 uker av gangen utenom at man en gang i uken må rense hodebunnen selv hvis man er mye aktiv.

Ok, høres ut helt supert ut da! 

Skulle ønske det var like lett for damer. De hårextensionene vi må bruke er smertefulle for hårrøttene, vondt å sove med, kan kjennes veldig godt når man tar på de eller en mann holder håret under sex, kan falle ut, og skader den naturlige hårveksten. Men ser alltid mye bedre ut med extrnsions enn tynt pistrete hår på damer og. Jeg har ikke extensions pga har ikke råd men misunner virkelig de med god og tykk hårvekst som damer! Og hos menn er det også noe av det mest attraktive 

Anonymkode: 708e9...708

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...