Gå til innhold

Hvor lang tid bruker du på å godkjenne en venneforespørsel på FB?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hva du ville ha opplevd som litt vel lenge å vente på en godkjenning? Feks hvis du sendte forespørsel i dag, forventet du å bli godtatt samme dag eller kan det fint gå noen dager før du blir stresset? 

Jeg tenker jo at de fleste sjekker FB daglig så hvorfor skal de bruke dager på å godkjenne? 

Evt godkjenner det jo ikke og da går jo tiden, men hvis du blir akseptert en uke etter forespørsel feks, syns du det er rart? Og hvor lang tid bruker du selv og hvorfor? 

Anonymkode: 3eb66...378

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke innom FB hver dag, nei. Så det kan nok fort gå en stund.

Anonymkode: 7a740...e6c

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir jeg ikke godtatt på 6 timer ich får å ha ett utgangspunkt fjerner jeg vennefårespørselen. Ser varselen fort så ser jeg om jeg godtar eller ikke. Er jeg avsted sjekker jeg mobilen etter noen timer men somregel oftere

Anonymkode: 55ee1...5b0

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger aldri til folk med mindre det er avtalt. Jeg aksepterer at andre legger meg til dersom det er personer jeg har interesse av å ha på min venneliste, men det er mange jeg avviser også. Har ikke noe ønske om å ha hvem som helst på vennelista. Men det kan ta typ opp til et døgn før jeg ser forespørselen. Og noen ganger overser jeg den en stund, noen ganger sletter jeg den med en gang, men om det er mennesker jeg vil ha på lista så aksepterer jeg den så fort jeg ser den

Anonymkode: bd318...b42

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg lurer på hva du ville ha opplevd som litt vel lenge å vente på en godkjenning? Feks hvis du sendte forespørsel i dag, forventet du å bli godtatt samme dag eller kan det fint gå noen dager før du blir stresset? 

Jeg tenker jo at de fleste sjekker FB daglig så hvorfor skal de bruke dager på å godkjenne? 

Evt godkjenner det jo ikke og da går jo tiden, men hvis du blir akseptert en uke etter forespørsel feks, syns du det er rart? Og hvor lang tid bruker du selv og hvorfor? 

Anonymkode: 3eb66...378

Jeg bruker gjerne en dag eller noe :) Du da?

Anonymkode: 1fef4...82f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk jeg kjenner, godkjenner jeg raskt. I hvert fall samme dag. Men jeg godkjenner ikke alle forespørsler. Jeg godkjenner bare venner som jeg kjenner IRL. Om jeg får forespørsler fra folk som jeg bare så vidt vet navnet på, og som jeg aldri kan huske å ha pratet med, da godkjenner jeg ikke.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Blir jeg ikke godtatt på 6 timer ich får å ha ett utgangspunkt fjerner jeg vennefårespørselen. Ser varselen fort så ser jeg om jeg godtar eller ikke. Er jeg avsted sjekker jeg mobilen etter noen timer men somregel oftere

Anonymkode: 55ee1...5b0

Oi, gir du et menneske bare 6t til å godkjenne en forespørsel? Hva om vedkommende ikke sjekker FB daglig og heller ikke får varsel på epost? 

Hva om vedkommende satt på et fly i 11 timer, at en nær døde, at h*n selv var syk etc etc.... 6 timer var litt vel lite vel? Man er jo ikke avvist bare fordi den som mottok forespørsel ikke svarer så raskt...? 

Anonymkode: 3eb66...378

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer litt ann på hvem det er. 

Pleier gå gjennom forespørslene med jevne mellomrom. Men jeg får veldig mange, ofte flere om dagen. (Pga en hobby, og litt offentlig FB)

Anonymkode: a45bf...a17

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ikke stresset, det er bare facebook, det går fint an å forholde seg til personen uansett.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger ikke til folk jeg ikke kjenner eller har en relasjon til. Jeg har ikke som mål å ha massevis av venner på Facebook. Tviler på at de færreste har 500-600 venner, som de kjenner personlig 🤔

Får jeg venneforespørsel selv, så kan jeg godt bruke et par dager på å godkjenne.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange opplever avvisning forskjellig. Men man må også huske på at dette kan også ikke være en avvisning. Jeg har folk på face som har lagt meg til for over 5 år siden, men jeg er lite interessert i Facebook. 
 

En avvisning handler oftest heller sjeldent om personen som blir avvist. Det handler om personen som avviser, så det er ikke noe galt med de som blir avvist. 

Anonymkode: f83d3...cd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Oi, gir du et menneske bare 6t til å godkjenne en forespørsel? Hva om vedkommende ikke sjekker FB daglig og heller ikke får varsel på epost? 

Hva om vedkommende satt på et fly i 11 timer, at en nær døde, at h*n selv var syk etc etc.... 6 timer var litt vel lite vel? Man er jo ikke avvist bare fordi den som mottok forespørsel ikke svarer så raskt...? 

Anonymkode: 3eb66...378

Jo jeg tolker det sånn. Veldig få som får varselen på epost og ikke rett på telefonen. Liten sjangs får noen sitter på fly akuratt den dagen. Man får faktisk varsel på mobilen og alle sjekker den 

Anonymkode: 55ee1...5b0

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg bruker gjerne en dag eller noe :) Du da?

Anonymkode: 1fef4...82f

For min del kommer det an på når jeg ser forespørselen. Jeg er ikke innom hver dag, det hender det skjer ting i livet som forhindrer meg fra å sjekke FB. Men som regel går det ikke mer enn et par dager hvertfall. Er det en jeg kjenner, godtar jeg selvsagt med en gang, men hvis jeg er i tvil og blir litt sånn "hmm... Hvem er nå dette mon tro?" så lar jeg det ligge til jeg kommer på hvem det er. Har hatt noen sånne jeg har gått på skole med men som har forandret både utseende og etternavn, da må jeg tenke meg litt om.... 

Husker en fyr som det var opplagt at jeg ville godkjenne men jeg fikk akutt blindtarmbetennelse og måtte opereres og var av FB i to døgn. Da hadde han i mellomtiden sendt meg en rasende melding på hvorfor jeg ikke godkjente han.... 

Hjelpes. Gi folk litt tid da. Livet skjer. Ts

Anonymkode: 3eb66...378

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jo jeg tolker det sånn. Veldig få som får varselen på epost og ikke rett på telefonen. Liten sjangs får noen sitter på fly akuratt den dagen. Man får faktisk varsel på mobilen og alle sjekker den 

Anonymkode: 55ee1...5b0

Jeg får ikke varsler på mobilen. Har valgt det vekk fordi jeg syns det er forstyrrende. 

Anonymkode: 3eb66...378

  • Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jo jeg tolker det sånn. Veldig få som får varselen på epost og ikke rett på telefonen. Liten sjangs får noen sitter på fly akuratt den dagen. Man får faktisk varsel på mobilen og alle sjekker den 

Anonymkode: 55ee1...5b0

Nei,man får ikke varsel på mobilen...ærlig talt...

Jeg får INGEN mobilvarsler fra FB.

Og venneforespørsler kommer i bulker, ikke som ett nytt rødt varsel i appen når du går inn.

FB siler ut varsler du får. 

Jeg får f eks aldri bursdagvarsler mer.

Får du varsel om alt, har du få venner, og en utrolig dau facebookprofil.

Anonymkode: a45bf...a17

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jo jeg tolker det sånn. Veldig få som får varselen på epost og ikke rett på telefonen. Liten sjangs får noen sitter på fly akuratt den dagen. Man får faktisk varsel på mobilen og alle sjekker den 

Anonymkode: 55ee1...5b0

Eh nei. Jeg har kun sosiale medier på nettbrett hjemme. Er jeg på jobb er jeg ikke på nettbrett på opptil 12 timer. Er jeg på reise tar jeg ikke med nettbrettet. 

Alle er ikke på some daglig. 

Anonymkode: 86998...517

  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

 

Får du varsel om alt, har du få venner, og en utrolig dau facebookprofil.

Anonymkode: a45bf...a17

Jeg har masse folk der, og det ble slitsomt. Så begynte bruke appen sjeldnere. DA kom masse nye irriterende varsler. Som at Facebook skal minne meg på at de eksisterer, fiske meg inn igjen. Så jeg tror sånne ubetydelige varsler om småting, heller er relatert til bruksmønster av appen, ikke ut ifra tallet på vennelista 

Anonymkode: f83d3...cd1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har slått av alle varsel fra Facebook, og sjekker den kanskje i helgene, så her kan det gå opptil to uker.

Anonymkode: c1fc0...c7d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen jeg vil/har glede av å godta gjør jeg det fort - innen samme dag men gjerne noen minutter/timer. Er det noen jeg ikke er sikker på jeg vil ha som venn på FB så venter jeg - det kan ta uker. Og av og til så bare lar jeg de være der ventede uten å noen gang legge de til😅

Anonymkode: d4877...9b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Blir jeg ikke godtatt på 6 timer ich får å ha ett utgangspunkt fjerner jeg vennefårespørselen. Ser varselen fort så ser jeg om jeg godtar eller ikke. Er jeg avsted sjekker jeg mobilen etter noen timer men somregel oftere

Anonymkode: 55ee1...5b0

Det høres jo helt merkelig ut. Seks timer? Det er jo mindre enn en arbeidsdag. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...