Gå til innhold

Kan noen se hvor sparepengene mine er?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg får opp en koffert eller en veske. På ett kott eller noe. Hvertfall noe med en trapp

Anonymkode: b8329...4ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Legg nøklene dine og en åpnet saks i vinduskarmen, så begynner du å lete på nytt. Også der du har sjekket tidligere.

Anonymkode: fd530...e9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.3.2023 den 8.51):

Legg nøklene dine og en åpnet saks i vinduskarmen, så begynner du å lete på nytt. Også der du har sjekket tidligere.

Anonymkode: fd530...e9e

Jeg har bedt bønner, ofret kaniner og puttet nøkler og saks i vinduskarmen. I går tømte jeg ALLE skap, hentet ut alle kassene i kneloftet og gikk igjennom. I dag har jeg sjekket alle skuffer i 1 etg.  Jeg har funnet mye annet rart som jeg glemte at jeg hadde. Ansiktskremer med retinol, glidemiddelet gubben har mast etter og en flaske med ukjent likør🤔 MEN ikke pengene, eller en ring som jeg også har lagt på et superlurt sted.

Anonymkode: 7ca16...cff

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har bedt bønner, ofret kaniner og puttet nøkler og saks i vinduskarmen. I går tømte jeg ALLE skap, hentet ut alle kassene i kneloftet og gikk igjennom. I dag har jeg sjekket alle skuffer i 1 etg.  Jeg har funnet mye annet rart som jeg glemte at jeg hadde. Ansiktskremer med retinol, glidemiddelet gubben har mast etter og en flaske med ukjent likør🤔 MEN ikke pengene, eller en ring som jeg også har lagt på et superlurt sted.

Anonymkode: 7ca16...cff

Ser noe rødt, utstikker på om det kan være julepynt eller lokket. 
har også en følelse av at du finner det tilfeldig en dag etter du har forsonet deg med at penger er borte.

men da vil du ikke bruke dem som sparepenger, men på noe du har ønsket deg :) 

Anonymkode: 5486a...032

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.3.2023 den 8.51):

Legg nøklene dine og en åpnet saks i vinduskarmen, så begynner du å lete på nytt. Også der du har sjekket tidligere.

Anonymkode: fd530...e9e

Det har eg aldri høyrt om! Korleis/kvifor funker det? :) 

Anonymkode: 46511...6bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det helt umulig at noen kan ha stjelt de, TS? Brukte dere flyttebyrå? Hvem har vært innom huset, både det gamle og det nye, under flyttingen?

Anonymkode: 57ec8...df1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 5.3.2023 den 20.44):

ja, nå føler jeg bare at dere får meg til å løpe huset rundt.  Rart at ingen klarsynte svarer her.

Anonymkode: 7ca16...cff

Det er fordi det ikke finnes klarsynte. 

Anonymkode: a7941...bda

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.3.2023 den 0.55):

Er mange år siden jeg brukte klarsynet, ta alt med en klype salt. Gjengir det jeg fikk opp, også må du se birt ifra det hvis ingenting er kjent. Skal sies at kan være helt symbolsk det jeg ser, du må nok tolke.

Heter du Karin eller noe som kan minne om dette navnet? Ser en slags stor dinosaur, ser ut som en T-rex. Har du noe i huset som kan minne om dette? F.eks, en bok om dinosaurer eller noe kjæledyr som heter noe som minner om "Rex"? Ser også noen røde sko, minner om støvler. Men hører også en slags musikk, ikke sang men rask lyd "bom, bom, bom". Som lyden i et pc-spill. Får opp en person på slalom i forbindelse med dette. Men så i tidligere innlegg at du ikke står på ski. Har du kanskje en playstation med sportspill, dinosaurer eller noe slikt?

Anonymkode: 2288b...1ee

For noe sprøyt 😂

Anonymkode: a7941...bda

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke klarsynt, men jeg tror ikke at du er helt ferdig utpakket ennå.

Du har en eske, koffert, eller en sekk som du har sett i, tatt ut det du kunne plassere med en gang, og latt resten bli liggende til senere.   Etterpå har esken, kofferten, eller sekken, blitt ryddet bort. (Jeg tror mest på en sekk)

 

 

 

 

 

Anonymkode: fca84...1d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AAAAHHHHRRRRGGGGHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Går i ring her nå. Sjekket garderobeskap og skuffer på soverommet igjen idag. Alle skap på kjøkkenet, og alle bokhyllene, skjenken og tv.benken. I går tømte jeg skapene på loftet og sjekket under alle senger.

Det må da være noen her som kan se dem???????
 

Anonymkode: 7ca16...cff

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

AAAAHHHHRRRRGGGGHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Går i ring her nå. Sjekket garderobeskap og skuffer på soverommet igjen idag. Alle skap på kjøkkenet, og alle bokhyllene, skjenken og tv.benken. I går tømte jeg skapene på loftet og sjekket under alle senger.

Det må da være noen her som kan se dem???????
 

Anonymkode: 7ca16...cff

Hvorfor blir du så opphengt i at noen skal kunne se dem? Magiske evner finnes ikke - derfor får du forskjellige svar fra "synske" som bare gjetter vilt.

Så jeg vil anbefale deg å slutte å frustrere deg over at ingen på magisk vis finner pengene dine her. Ingen kan fortelle deg hvor pengene dine er, annet enn ved rent sammentreff om 100 personer gjetter forskjellige steder og du tilfeldigvis finner de på et av de stedene.

Anonymkode: 7b406...9d2

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekket inni alle hvitevarene (stekeovnen, microen, vaskemaskinen og tørketrommelen er visst ikke nevnt i tråden)? Ulogiske steder, men i et kaos av ting som en oppakking etter flytting er, kan noe plutselig havne på verdens mest ulogiske plass.

Anonymkode: f6efe...b72

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Har du sjekket inni alle hvitevarene (stekeovnen, microen, vaskemaskinen og tørketrommelen er visst ikke nevnt i tråden)? Ulogiske steder, men i et kaos av ting som en oppakking etter flytting er, kan noe plutselig havne på verdens mest ulogiske plass.

Anonymkode: f6efe...b72

Nå har vi bodd her i 3 snart 4 måneder så alle de plassene er utelukket.

Anonymkode: 7ca16...cff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvorfor blir du så opphengt i at noen skal kunne se dem? Magiske evner finnes ikke - derfor får du forskjellige svar fra "synske" som bare gjetter vilt.

Så jeg vil anbefale deg å slutte å frustrere deg over at ingen på magisk vis finner pengene dine her. Ingen kan fortelle deg hvor pengene dine er, annet enn ved rent sammentreff om 100 personer gjetter forskjellige steder og du tilfeldigvis finner de på et av de stedene.

Anonymkode: 7b406...9d2

Jeg er desperat, har prøvd alle andre løsninger. Da kan jeg vel spørre om noen har evner?

Anonymkode: 7ca16...cff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.3.2023 den 12.01):

Vi har flyttet til nytt hus, og pakket ut alle kassene. Jeg har lagt syltetøyglasset med alle sparepengene mine et kjempelurt sted😏 Og kan ikke finne dem. Er det noen klarsynte her som kan hjelpe? Det er snakk om ganske mange tusen, så jeg vil gjerne finne dem.🙏

Anonymkode: 7ca16...cff

Hvis du tror på julenissen, så kan du teste en klarsynt en.....som sikkert skal ha betaling for svindelen sin også.

Anonymkode: 60817...395

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Hvis du tror på julenissen, så kan du teste en klarsynt en.....som sikkert skal ha betaling for svindelen sin også.

Anonymkode: 60817...395

Men i alle dager, det kan da ikke være noe galt i å forsøke når alt annet er prøvd. Og uansett så betaler jeg jo ikke noe her.

Anonymkode: 7ca16...cff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

AAAAHHHHRRRRGGGGHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Går i ring her nå. Sjekket garderobeskap og skuffer på soverommet igjen idag. Alle skap på kjøkkenet, og alle bokhyllene, skjenken og tv.benken. I går tømte jeg skapene på loftet og sjekket under alle senger.

Det må da være noen her som kan se dem???????
 

Anonymkode: 7ca16...cff

Siden du har lett over alt uten hell er det sikkert deres egne lille "gjemmenisse" som er på ferde.

Her heter han "Nils", og han er en skikkelig liten skøyer.  Han gjemmer unna ting, og så kommer de tilrette lenge etterpå, som oftest på et sted vi har lett 1000 ganger før. 

("Nils" er forklaringen på alt uforklarlig i huset vårt. Han åpner dører når ingen kommer, skrur på lys når vi er borte, spiser opp maten vår, kaster ting i gulvet når ingen er i nærheten,  og ja, gjemmer ting  😊)

 

Er sparepengene og ringen i huset kommer de frem på ett eller annet tidspunkt, og som sagt gjerne på et sted du har lett mange ganger før 😊

Anonymkode: fca84...1d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.3.2023 den 12.01):

Vi har flyttet til nytt hus, og pakket ut alle kassene. Jeg har lagt syltetøyglasset med alle sparepengene mine et kjempelurt sted😏 Og kan ikke finne dem. Er det noen klarsynte her som kan hjelpe? Det er snakk om ganske mange tusen, så jeg vil gjerne finne dem.🙏

Anonymkode: 7ca16...cff

Kjære deg du må finne de selv ingen er klarsynte å kan være helt sikker på hvor dine penger er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...