AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #101 Del Skrevet 9. april 2023 Gå tilbake til stedet du pakket opp syltetøyet, kanskje du kommer på det da. Av og til hjelper det meg. Ellers, tenker jeg du satt det i et skap du har sko i, i gangen, om du tenkte å ta det med deg til banken..eller satt det øverst i et høyskap på kjøkken eller soverom. Jeg er dog ikke synsk, tror jeg😄 Anonymkode: bfbca...2b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #102 Del Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Gå tilbake til stedet du pakket opp syltetøyet, kanskje du kommer på det da. Av og til hjelper det meg. Ellers, tenker jeg du satt det i et skap du har sko i, i gangen, om du tenkte å ta det med deg til banken..eller satt det øverst i et høyskap på kjøkken eller soverom. Jeg er dog ikke synsk, tror jeg😄 Anonymkode: bfbca...2b5 Takk for konstruktiv tilbakemld. Jeg har sjekket skohyller, alle skap både på kjøkken og soverom. Jeg har vent meg til tanken at de nok har havnet i en søppelsekk og blitt kastet, i ryddesjauen vi hadde i etterkant. Han jeg bor sammen med har muligens vært effektiv der. Anonymkode: 7ca16...cff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #103 Del Skrevet 10. april 2023 Er ikke klarsynt, men om jeg skulle gjemt de ville jeg valgt følgene plasser: På badet, bak hånddukene. I kjøleskapet i hylla over om du har det (som ikke er en del av kjøleskapet). I undertøyskuffen. I skapet med kasseroller. i nattbordskuffen. I klesskapet bak en haug med klær. Har du kikket under vasken? Om du bare har satt den der uten å tenke? Anonymkode: d86af...0a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #104 Del Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (På 5.3.2023 den 15.54): Jeg vet jeg har pakket dem ut, fant andre ting som var i samme kasse. Dette glasset har jeg rett og slett bare lagt på et superlurt sted. Hvorfor jeg har glass fulle av kontanter er vel ikke noe du trenger å vite, men du skal få vite det uansett. Jeg hadde en gammel nabo dame som jeg handlet for, ofte kunne hun ringe meg å be meg om å handle en flaske sherry på polet, eller maurmiddel feks. Da la jeg ut, og hun betalte i kontanter. I tillegg har jeg solgt ting på finn.no og noen betaler da kontant. Siden jeg ikke er fan av å bruke kontanter, har jeg bare puttet dem i et syltetøyglass. Jeg hadde planlagt å gå i banken med dem i morgen. Anonymkode: 7ca16...cff Kan jo sette inn penger på kiwi og meny nå. Anonymkode: e47f1...b79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #105 Del Skrevet 10. april 2023 Jeg er klarsynt. Glasset kommer til å dukke opp når dere har kommet til ro etter flyttingen. Det er ikke vits i å stresse med å finne dette nå. Dersom det er meningen, vil det dukke opp. Det nytter ikke å presse universet. Ting skjer når det er meningen av det skal skje. Spar pengene dine i banken neste gang! Anonymkode: e286b...b0c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #106 Del Skrevet 10. april 2023 Kan mannen din ha tatt de? Anonymkode: e47f1...b79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #107 Del Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan jo sette inn penger på kiwi og meny nå. Anonymkode: e47f1...b79 Jeg er smertelig klar over det, men har ikke noen penger å sette inn nå😏 Anonymkode: 7ca16...cff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #108 Del Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er klarsynt. Glasset kommer til å dukke opp når dere har kommet til ro etter flyttingen. Det er ikke vits i å stresse med å finne dette nå. Dersom det er meningen, vil det dukke opp. Det nytter ikke å presse universet. Ting skjer når det er meningen av det skal skje. Spar pengene dine i banken neste gang! Anonymkode: e286b...b0c Håper det Anonymkode: 7ca16...cff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå