Gå til innhold

Kan noen se hvor sparepengene mine er?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Gå tilbake til stedet du pakket opp syltetøyet, kanskje du kommer på det da. Av og til hjelper det meg. Ellers, tenker jeg du satt det i et skap du har sko i, i gangen, om du tenkte å ta det med deg til banken..eller satt det øverst i et høyskap på kjøkken eller soverom. Jeg er dog ikke synsk, tror jeg😄

Anonymkode: bfbca...2b5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Gå tilbake til stedet du pakket opp syltetøyet, kanskje du kommer på det da. Av og til hjelper det meg. Ellers, tenker jeg du satt det i et skap du har sko i, i gangen, om du tenkte å ta det med deg til banken..eller satt det øverst i et høyskap på kjøkken eller soverom. Jeg er dog ikke synsk, tror jeg😄

Anonymkode: bfbca...2b5

Takk for konstruktiv tilbakemld. Jeg har sjekket skohyller, alle skap både på kjøkken og soverom. Jeg har vent meg til tanken at de nok har havnet i en søppelsekk og blitt kastet, i ryddesjauen vi hadde i etterkant. Han jeg bor sammen med har muligens vært effektiv der.

Anonymkode: 7ca16...cff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er ikke klarsynt, men om jeg skulle gjemt de ville jeg valgt følgene plasser:

På badet, bak hånddukene. 
I kjøleskapet i hylla over om du har det (som ikke er en del av kjøleskapet).

I undertøyskuffen.

I skapet med kasseroller.

i nattbordskuffen.

I klesskapet bak en haug med klær.

Har du kikket under vasken? Om du bare har satt den der uten å tenke?

Anonymkode: d86af...0a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 5.3.2023 den 15.54):

Jeg vet jeg har pakket dem ut, fant andre ting som var i samme kasse. Dette glasset har jeg rett og slett bare lagt på et superlurt sted. Hvorfor jeg har glass fulle av kontanter er vel ikke noe du trenger å vite, men du skal få vite det uansett. Jeg hadde en gammel nabo dame som jeg handlet for, ofte kunne hun ringe meg å be meg om å handle en flaske sherry på polet, eller maurmiddel feks. Da la jeg ut, og hun betalte i kontanter. I tillegg har jeg solgt ting på finn.no og noen betaler da kontant. Siden jeg ikke er fan av å bruke kontanter, har jeg bare puttet dem i et syltetøyglass. Jeg hadde planlagt å gå i banken med dem i morgen.

Kan jo sette inn penger på kiwi og meny nå. 

Anonymkode: e47f1...b79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er klarsynt. Glasset kommer til å dukke opp når dere har kommet til ro etter flyttingen. Det er ikke vits i å stresse med å finne dette nå. Dersom det er meningen, vil det dukke opp. Det nytter ikke å presse universet. Ting skjer når det er meningen av det skal skje. Spar pengene dine i banken neste gang!

Anonymkode: e286b...b0c

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan jo sette inn penger på kiwi og meny nå. 

Anonymkode: e47f1...b79

Jeg er smertelig klar over det, men har ikke noen penger å sette inn nå😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er klarsynt. Glasset kommer til å dukke opp når dere har kommet til ro etter flyttingen. Det er ikke vits i å stresse med å finne dette nå. Dersom det er meningen, vil det dukke opp. Det nytter ikke å presse universet. Ting skjer når det er meningen av det skal skje. Spar pengene dine i banken neste gang!

Anonymkode: e286b...b0c

Håper det :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...