AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #81 Del Skrevet 24. mars 2023 Eller inni vaskemaskinen. Anonymkode: 31f25...77d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #82 Del Skrevet 24. mars 2023 hva med bak vaskemaskinen? sikkert nevnt før. Fant akkurat endel savnede ting bak maskinen selv. Anonymkode: 970dd...ac2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #83 Del Skrevet 24. mars 2023 Jeg tror den ligger bak sydenkeramikk du kjøpte hos den lokale kunstbutikken på ferie i Spania. Anonymkode: e3265...2fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #84 Del Skrevet 24. mars 2023 Og når noen til slutt gjetter riktig etter 5 sider med gjetninger (eller så diffuse beskrivelser at de kan stemme med hvilket som helst sted) så er den personen åpenbart ✨klarsynt✨. Sprø idé: hva med å gå systematisk frem, lage en liste over alle rom og endevende dem totalt en etter en? Det ville gitt litt mer mening enn å hoppe frem og tilbake mellom de samme stedene ettersom hva tilfeldige mennesker gjetter. Anonymkode: f3e73...a51 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #85 Del Skrevet 25. mars 2023 Hvis du er villig til å betale litt kan du forsøke Charlotte på minkrystallkule. Hun fant noe for meg på et veldig usannsynlig sted. Tar nok ikke mer enn ca .5 min så koster ca.130 kr. Anonymkode: 2288b...1ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #86 Del Skrevet 27. mars 2023 Nå i kveld har jeg tømt alle kasser i boden - igjen. Sjekket alle klesskap og enda ikke funnet glasset. Er i ferd med å bli gal.. HJEEELLLLLPPP!!! Anonymkode: 7ca16...cff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #87 Del Skrevet 28. mars 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Nå i kveld har jeg tømt alle kasser i boden - igjen. Sjekket alle klesskap og enda ikke funnet glasset. Er i ferd med å bli gal.. HJEEELLLLLPPP!!! Anonymkode: 7ca16...cff Har du flere bygninger å lete i? Som et naust (båthus) eller ei hytte? Beklager at jeg gjentar meg selv, men jeg ser fortsatt at pengene er bak noe støvlelignende. Det er mørkt der. Anonymkode: 21a71...506 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #88 Del Skrevet 28. mars 2023 Det har blitt stjålet Anonymkode: b06c8...0d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #89 Del Skrevet 28. mars 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Har du flere bygninger å lete i? Som et naust (båthus) eller ei hytte? Beklager at jeg gjentar meg selv, men jeg ser fortsatt at pengene er bak noe støvlelignende. Det er mørkt der. Anonymkode: 21a71...506 Jeg får tømme boden en gang til, de er ikke rundt skohylla og ikke i støvlene. Anonymkode: 7ca16...cff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #90 Del Skrevet 29. mars 2023 Noen har garantert stjålet pengene Anonymkode: c84ad...3b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #91 Del Skrevet 29. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Noen har garantert stjålet pengene Anonymkode: c84ad...3b3 Hvofor tror du det? Anonymkode: 46511...6bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #92 Del Skrevet 29. mars 2023 Det eneste som hjelper her er å sette deg ned, slappe helt av og få ro i kroppen. Ikke tenk på glasset med penger. Når du er rolig, så tenker du på glasset, hvordan det ser ut, hvordan de føles å ta på, lyden av lokket når du tar det av, lukten som slår i mot deg når du åpner lokket. Kjenn og føl det. Som en slags meditasjon. Begynn å tenk på hele pakke prosessen. Prøv å husk hvilke eske den lå i, hvordan så den ut, hva annet lå oppi. Følg visuelt inni hodet ditt , denne esken på vei ut fra den gamle boligen og inn i den nye. Se for deg når du åpnet esken, hvordan svar lokket på esken. Var det noe eller noen rundt deg som forstyrret. Hvilken sinnstilstand var du i? Rolig eller stresset. Kjenn etter hvordan det føltes, kan huske hva du tenkte på? Tenk tankene på nytt om du klarer. Se for deg tankeprosessen iht å velge et sted. Følsen av å ta det ut av esken. Og visualiser videre hvor du gikk videre med den. Er det forsatt ikke tydelig. Gå igjennom en gang til fra inngangsdøren. Denne gangen så går du fysisk fra ytterdøren og følger den ruten du har gått med den , samtidig som du har de visuelle bildene i hodet. Mulig du må prøve det noen ganger, og plutselig dukker det opp for deg. Du finner den 100% ikke med panikk letingen du gjør nå. Jeg antar du faktisk har sett den uten å se den . Fordi panikken gjør at du overser den. Sånn som når du åpner et skap, og ikke ser det som står rett foran nesa di. I prinsippet så er det meste man ikke finner, under sofaen. Men mitt forslag er at du har satt det bak noe i et skap, på kjøkkenet eller i nærheten av kjøkkenet. Eller på toppen av et skap litt langt bak Anonymkode: 31d45...30f 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #93 Del Skrevet 31. mars 2023 Jeg er klarsynt. Får opp veldig sterkt at dette glasset med penger ikke finnes, og at du kun har laget tråden for underholdning. Anonymkode: b6e93...32d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #94 Del Skrevet 31. mars 2023 De ligger i en eske. Anonymkode: f168b...9c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #95 Del Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (På 31.3.2023 den 15.43): Jeg er klarsynt. Får opp veldig sterkt at dette glasset med penger ikke finnes, og at du kun har laget tråden for underholdning. Anonymkode: b6e93...32d Betyr det at de kan ha blitt kastet og destruert? For glasset har jeg hatt, og jeg hallusinerer aldri. Det glasset har jeg puttet penger i ved flere anledninger, fysisk og ikke bare inni hodet mitt. Anonymkode: 7ca16...cff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 2. april 2023 #96 Del Skrevet 2. april 2023 I madrassen ? Kottet? I lufteventilen på veggen ? 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #97 Del Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (På 2.4.2023 den 9.50): Betyr det at de kan ha blitt kastet og destruert? For glasset har jeg hatt, og jeg hallusinerer aldri. Det glasset har jeg puttet penger i ved flere anledninger, fysisk og ikke bare inni hodet mitt. Anonymkode: 7ca16...cff Tror fortsatt ikke på deg. Anonymkode: b6e93...32d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #98 Del Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Tror fortsatt ikke på deg. Anonymkode: b6e93...32d Du om det! Jeg har forøvrig ikke funnet dem enda😢 I går gikk jeg atter engang igjennom alt som var i kneloftet. Anonymkode: 7ca16...cff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #99 Del Skrevet 9. april 2023 Egon Olsen har tatt dem Anonymkode: ccb7a...cb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 9. april 2023 #100 Del Skrevet 9. april 2023 Enkelt (standard) i madrassen ? bestefar hadde disse i en matboks og oppbevarte dem i vedovnen godt bestemor visste om dette så hun fikk fjernet den før hun fyrte opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå