AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #21 Del Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så du bak støvlene? Anonymkode: 21a71...506 ja, nå føler jeg bare at dere får meg til å løpe huset rundt. Rart at ingen klarsynte svarer her. Anonymkode: 7ca16...cff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 5. mars 2023 #22 Del Skrevet 5. mars 2023 Jeg ville gjemt de i en stor kasserolle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #23 Del Skrevet 5. mars 2023 Ungene har tatt de Anonymkode: cb616...c42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #24 Del Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ungene har tatt de Anonymkode: cb616...c42 Hvilke unger🤔 Hvor er de klarsynte?????? Anonymkode: 7ca16...cff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehodet Skrevet 5. mars 2023 #25 Del Skrevet 5. mars 2023 Tannfeen gikk tom for penger så hun stjal de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #26 Del Skrevet 5. mars 2023 De ligger godt tullet inn i dyne-trekk eller pute-trekk og lagt bandt alle andre de andre dyne og pute-trekk i esken som det står "dynetrekk" på for at glasskrukken ikke skal knuse. Anonymkode: 207c8...f22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #27 Del Skrevet 5. mars 2023 De gikk i søpla. Anonymkode: fd530...e9e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #28 Del Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): De ligger godt tullet inn i dyne-trekk eller pute-trekk og lagt bandt alle andre de andre dyne og pute-trekk i esken som det står "dynetrekk" på for at glasskrukken ikke skal knuse. Anonymkode: 207c8...f22 Har sjekket der også. Anonymkode: 7ca16...cff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #29 Del Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): De gikk i søpla. Anonymkode: fd530...e9e NEEEIIIII!!!!! Tenk om de har det. Det er min største skrekk, for det er minst en månedslønn som skulle inn på bufferkontoen. Kjenner at jeg er litt kvalm nå. Anonymkode: 7ca16...cff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #30 Del Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har sjekket der også. Anonymkode: 7ca16...cff Da har du sikkert satt syltetøykrukka med pengene i kjøleskapet. Anonymkode: 207c8...f22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #31 Del Skrevet 5. mars 2023 Ser en skuff, på badet? Ligger noen q-tips og noe rødt ved siden av. Bakerst i venstre hjørne bak noen tuber/shampo eller krem Anonymkode: 09b39...c55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #32 Del Skrevet 5. mars 2023 Du har flyttet fra dem. Anonymkode: 9caa0...1c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #33 Del Skrevet 5. mars 2023 Husker du at du pakket de ut av kassen før du la de på det lure stedet? Du har ikke bare satt det opp på kjøleskapet/et høyt skap da? Kan partneren din ha stukket av med dem? Anonymkode: f6f09...de4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #34 Del Skrevet 5. mars 2023 Tror det er slik som med rockeringen min som forsvant sporløst da jeg var barn, fant den under sofaen. Eller kanskje du rett og slett har satt glasset i bilen slik at det er klart til banken i morgen. Anonymkode: 4bc51...670 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #35 Del Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): ja, nå føler jeg bare at dere får meg til å løpe huset rundt. Rart at ingen klarsynte svarer her. Anonymkode: 7ca16...cff Jeg er faktisk klarsynt og svarer deg i fullt alvor her. Har du støvler noen flere steder? Eller noe skotøy som ligner på støvler? Støvletter, kanskje? Jeg ser helt tydelig at pengene er bak noe som ligner på støvler. Anonymkode: 21a71...506 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #36 Del Skrevet 5. mars 2023 Prøv å be denne bønnen til St, Antonius, helgen for mista ting. Så forklarer du hva du ønsker å finne og avslutter med 3x tusen takk. Ja, jeg vet det høres rart ut. Hørte om denne helgenen første gang av en forsker som forsket på helgener! Det har hjulpet meg to ganger å finne noe jeg hadde lett etter i timevis. ❤️ Anonymkode: 46511...6bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #37 Del Skrevet 5. mars 2023 Du har vel lagt de i vaskemaskina for å hvitvaske pengene tenker jeg. Anonymkode: 207c8...f22 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #38 Del Skrevet 5. mars 2023 Brukte dere flyttebyrå? Eller har fremmede vært innom huset? Anonymkode: dec49...720 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rebecca30 Skrevet 5. mars 2023 #39 Del Skrevet 5. mars 2023 Jeg får en følelse av at syltetøyglasset er gjemt i et skap eller en eske på et uventet sted, kanskje på et sted du allerede har sjekket. Prøv å tenke på hvor du ville ha gjemt dem hvis du ville lagt dem på et "lurt" sted. Hvis du fortsatt ikke finner dem, kan du prøve å visualisere hvor de er mens du tar noen dype pust og slapper av, og se om det gir noen ledetråder. Lykke til med letingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #40 Del Skrevet 5. mars 2023 Er mange år siden jeg brukte klarsynet, ta alt med en klype salt. Gjengir det jeg fikk opp, også må du se birt ifra det hvis ingenting er kjent. Skal sies at kan være helt symbolsk det jeg ser, du må nok tolke. Heter du Karin eller noe som kan minne om dette navnet? Ser en slags stor dinosaur, ser ut som en T-rex. Har du noe i huset som kan minne om dette? F.eks, en bok om dinosaurer eller noe kjæledyr som heter noe som minner om "Rex"? Ser også noen røde sko, minner om støvler. Men hører også en slags musikk, ikke sang men rask lyd "bom, bom, bom". Som lyden i et pc-spill. Får opp en person på slalom i forbindelse med dette. Men så i tidligere innlegg at du ikke står på ski. Har du kanskje en playstation med sportspill, dinosaurer eller noe slikt? Anonymkode: 2288b...1ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå